Autor |
Wiadomość |
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 2:42, 16 Wrz 2011 |
|
Dyskusje, komentarze, uwagi, pytania...
------------
Do otwarcia turnieju ogarnę zasady, system chociaż będzie podobny do zeszłorocznego TG (dwumecze), więc nie ma nad czym rozważać.
Dla sprawnego przebiegu turnieju nie będzie limitów, jakie zawsze były.
|
|
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:30, 15 Wrz 2011 PRZENIESIONY Pią 2:42, 16 Wrz 2011 |
|
Kamil, jeśli chodzi o zasady, to polecam Ci bazować nad tym, co sporządziłem w VTG, bo kilka rzeczy niepotrzebnych (lub np powtarzających się) z poprzednich edycji usunąłem, żeby regulamin był bardziej przejrzysty, a kilka rzeczy dodałem, dotyczących problematycznych sytuacji, które nie były do tamtej pory poruszane. Więc jest to w miarę aktualny regulamin.
Jedyna rzecz, nad którą były dyskusje, ale nie doszły do żadnych wniosków, to odnośnie odejmowania/dodawania przeciwnikom fraga, gdy ktoś opuści grę, mając WW (lub dopiero ginąc). Choć nie ma UzeNa jednak, więc nie ma chyba ciśnienia, żeby to wprowadzać.
Co do systemu rozgrywek, to rok temu był ten "smaczek", że było 5 drużyn i przynajmniej ta jedna odpadła po I fazie. Teraz jeśli zachować system z zeszłego roku, to będzie tylko walka o kolejność, czyli o to z kim się zagra w półfinale, ale do niego wejdzie każdy. Więc nie wiem, czy tak to zostawiać, czy nie lepiej po grupie od razu finał (czyli bez półfinałów), ale w zamian za to w grupie aż 3 mecze z każdym (co w sumie przynajmniej uniemożliwi bilans remisowy 1-1. Będzie albo 2-1, albo 3-0, więc będzie się dało bardziej odczuć wyższość danego teamu, nad innym )
No i to tyle, co miałem do zasugerowania. Co zrobisz, to już Twoja w tym głowa.
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 3:02, 16 Wrz 2011 |
|
Otrzymałem z góry czas extra (bezsenność), więc podjąłem kilka kroków przybliżających do otwarcia turnieju.
Podoba mi się system trójmeczy, ale pozostawiłbym półfinały - mogłyby być jedno meczowe.
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:09, 16 Wrz 2011 |
|
Przejrzałem sobie zasady, z ciekawości, czy jednak coś zmieniłeś i widzę jedną zmianę:
Cytat: |
SZYBKOŚĆ GRY:
- zalecany fast gdy rzadko bywa by przy 4 graczach prędkość gry przekraczała 30 fpsów |
Jeśli to poprawia prędkość, to oczywiście jestem ZA, ale Anton mi ostatnio mówił, że fast pogłębia lagi, więc tu bym się zastanowił. Fast chyba dobry tylko do jednej sytuacji: "nie ma ścinek, ale gra chodzi wolno", a jak są ścinki, to chyba lepiej normal.
I jedna taka rzecz - byłem przekonany, że gdzieś uwzględnione jest, że jak się zabije swojego gracza na WW, to trzeba odjąć nie 2, a 1 frag. Jednak nigdzie o tym nie ma napisane w zasadach, więc wychodzi, że 2. I tutaj nie wiem, czy nie pasuje tego zmienić - ta zasada z -2 punktami, powstała z tego co wiem przez kombinowanie z palącym się graczem z teamu (albo graczem z małym HP). Jednak z kimś kto jest na WW nie da się tak kombinować, więc nie ma potrzeby karać -2. Widziałbym tu zmianę:
Cytat: |
3.3.5. Kary gracza bez WW:
- zabicie przeciwnika z WW - 1 punkt karny. |
na:
Cytat: |
3.3.5. Kary gracza bez WW:
- zabicie gracza z WW - 1 punkt karny. |
(zmienione słowo z "przeciwnika", na "gracza")
I to samo tutaj:
Cytat: |
3.4. Punkty karne:
- zabójstwo swojego gracza – odjęcie zdobytego fraga lub 2 fragów (woda) + pkt karny;
- zabójstwo przeciwnika z WW – odjęcie zdobytego fraga lub 2 fragów (woda);
- jeśli gracz ma 0 lub mniej fragów po odjęciu minusów, to samobójstwa liczone są za 0. |
w drugiej pauzie zmienić "przeciwnika" na "gracza".
Chyba, że istnieje jakiś powód, by za zabijanie swoich odejmować dodatkowy 1 - może coś przeoczyłem ?
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:39, 16 Wrz 2011 |
|
rejzor wraca 25 i by sobie zagral w ot
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:02, 17 Wrz 2011 |
|
To niech Razor namówi Areena i Matiego, żeby L zreaktywować
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:46, 17 Wrz 2011 |
|
no masz... Wątpie w reaktywacje
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 21:20, 20 Wrz 2011 |
|
Magnus napisał: |
I jedna taka rzecz - byłem przekonany, że gdzieś uwzględnione jest, że jak się zabije swojego gracza na WW, to trzeba odjąć nie 2, a 1 frag. Jednak nigdzie o tym nie ma napisane w zasadach, więc wychodzi, że 2. I tutaj nie wiem, czy nie pasuje tego zmienić - ta zasada z -2 punktami, powstała z tego co wiem przez kombinowanie z palącym się graczem z teamu (albo graczem z małym HP). Jednak z kimś kto jest na WW nie da się tak kombinować, więc nie ma potrzeby karać -2. Widziałbym tu zmianę:
Cytat: |
3.3.5. Kary gracza bez WW:
- zabicie przeciwnika z WW - 1 punkt karny. |
na:
Cytat: |
3.3.5. Kary gracza bez WW:
- zabicie gracza z WW - 1 punkt karny. |
(zmienione słowo z "przeciwnika", na "gracza")
I to samo tutaj:
Cytat: |
3.4. Punkty karne:
- zabójstwo swojego gracza – odjęcie zdobytego fraga lub 2 fragów (woda) + pkt karny;
- zabójstwo przeciwnika z WW – odjęcie zdobytego fraga lub 2 fragów (woda);
- jeśli gracz ma 0 lub mniej fragów po odjęciu minusów, to samobójstwa liczone są za 0. |
w drugiej pauzie zmienić "przeciwnika" na "gracza".
Chyba, że istnieje jakiś powód, by za zabijanie swoich odejmować dodatkowy 1 - może coś przeoczyłem ? |
Tutaj nic nie zmieniałem i nie zastanawiałem się nad postępowaniem wokół WW - jakoś ostatnio nie przypominam sobie, żeby ktoś przy mnie zabił kogoś z WW. Można te zmiany ująć.
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:34, 20 Wrz 2011 |
|
Ja od razu mówię, że też nigdy nie zabiłem swojego na WW (ani on mnie), ale czasem jak się zrespię w centrum walki, to szukając auta myślę "ciekawe jak mnie teraz Mahone (np) sieknie, to czy będzie -2" No i wg zasad byłoby -2, a powinno być wg mnie -1, co jakby priorytetem jest, że miałem WW, a nie że byłem z nim w teamie.
|
|
|
|
|
Hubertus
Turniej race 2010
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia
|
Wysłany:
Śro 6:28, 21 Wrz 2011 |
|
Magnus napisał: |
Ja od razu mówię, że też nigdy nie zabiłem swojego na WW (ani on mnie), ale czasem jak się zrespię w centrum walki, to szukając auta myślę "ciekawe jak mnie teraz Mahone (np) sieknie, to czy będzie -2" No i wg zasad byłoby -2, a powinno być wg mnie -1, co jakby priorytetem jest, że miałem WW, a nie że byłem z nim w teamie. |
Magnus, z tego co wiem to według zasad kiedy gracz z WW znajduje się w centrum walki, można go zabić i nie dostanie się minusów.
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:26, 21 Wrz 2011 |
|
Tak, ale wtedy nadal jest -1 punkt za to dla wroga, a dla partnera -2, więc to nic tutaj nie zmienia.
No w każdym razie proponuję tylko, żeby w punktach 3.3.5. i 3.4 zamienić słowo "przeciwnika", na "gracza".
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Śro 11:08, 21 Wrz 2011 |
|
Magnus. Jeżeli zabijesz swojego to masz minus 2 ( z czego 1 punkt masz za zabicie go)
Jeżeli ma ww to dwa punkty karne czyli minus 3 ( z czego 1 punkt masz za zabicie go)
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:24, 21 Wrz 2011 |
|
Hehe tak to NA PEWNO nie jest (z tymi -3).
Nie no, jest obecnie -2. Jeśli zasada zostanie zmieniona, tak jak zasugerowałem w poprzednim poście, to będzie -1. I wg mnie tak powinno być, bo NIE DA SIĘ kombinować, zabijając swoich na WW. W żaden sposób się to nie opłaca (tak jak opłaca się to w przypadku, gdy nasz partner płonie). A skoro nie da się kombinować, to nie ma co surowo karać za niefart (pechowy respawn). Tylko odjąć ten punkt i grać dalej.
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 14:15, 21 Wrz 2011 |
|
Zawsze jak był karny pkt to tylko 1 gdyż pozostałe minusy służą do odjęcia fragów, które zdobyć nie powinniśmy.
Np.
- jak zabiję swojego i wpadnie do wody to od tego co widzę na ekranie odejmuję 3 fragi z czego 2 w ramach wyrównania, a 1 jako pkt karny;
- zwyczajnie zabiję swojego - minus 2 zawierający 1 pkt karny (karny po to zrobiony by tego nie wykorzystywać);
- zabicie kogokolwiek z WW - minus 1 w ramach odjęcia nieprzepisowego fraga bo nie ma za co karać tak jak Magnus zauważył.
Nie wiem co Zbigniewz kombinujesz, zasady są przejrzyste.
Może bym się przyczepił do pojęcia "punkty karne" w zasadach bo jak wyżej wymieniłem nie wszystko co odejmujemy są pktami karnymi - kwestia opisania tego bo i tak każdy wie jak postępować.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Śro 14:25, 21 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:08, 25 Wrz 2011 PRZENIESIONY Nie 18:13, 25 Wrz 2011 |
|
kiedy tabelka?
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|