Autor |
Wiadomość |
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 16:45, 17 Mar 2009 |
|
Race Adventures 3 to będzie wciąż wyścig przygód z kilkoma dodatkami. W mieście będzie funkcjonować komunikacja w postaci autobusów i metro. Premiera mapy jest planowana na wakacje.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Pią 15:55, 01 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:48, 17 Mar 2009 |
|
Ja mogę pomóc z metrem i fikuśnymi sryptami
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:52, 17 Mar 2009 |
|
Kamil06 napisał: |
JEŻELI MACIE JAKIEŚ POMYSŁY TO PISAĆ! |
Zawsze twoje wyścigi były łatwe, zrób coś trudniejszego. Np. wyskok w bok, cienkie na 1 kwadrat uliczki, pociąg przecinający trasę (pomysł z Tiny Loony Race), Uliczka z airami (taka extremalna odmiana dziur w jezdni - jezdnia jest całą ale trzeba liczyć na szczęście by nie wpaść w aira na jezdni ). No to dalej wozy: 4 rodzaje: do cienkich uliczek małe, zwrotne dementie, do szybkich ulic z szybkimi zakrętami gt-a1 (trzeba umieć zapanować nad autem ^^), na starcie można postawić z-type. Bardzo podobał mi się motyw z bazą wojskową w 1 edycji wiec proponuję dodać te małe pojazdy z karabinkami, dodać im 2 magazynki by móc osłabić przeciwnika ;>, potem przesiadka do pacifierów, a na końcu trucki z paką . Meta to wskok do miejsca gdzie się punkty dodają, też trudny ^^
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:58, 17 Mar 2009 |
|
Ja bym zrobił z 4-5 zmian aut
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:18, 17 Mar 2009 |
|
Ja podałem 6 zmian, a napisałem 4. Jak mi wena naszła :X
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 20:47, 17 Mar 2009 |
|
widać szykuje się kolejna mapka RACE na 2009 dla slotu
jak zwykle ładnie się zapowiada
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 21:25, 17 Mar 2009 |
|
przede wszystkim wykorzystaj w pełni mapę - wykorzystaj każdy metr łącznie z miastem, nie rób dużej ilości wody jeżeli ma ona być tylko dekoracją, jeżeli ma to być paczka gier jak poprzednio to pomyśl nad wyścigiem ulicznym tak jak to było w Multislayer Race.
|
|
|
|
|
Yiomm
Godfather
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:33, 17 Mar 2009 |
|
Nie zapominajcie że mapa ma być grywalna, a nie taka jak RR że jak sie przejedzie za 1 razem to jest sie jakimś PRO xD. Możesz zrobić jakieś ciekawe rampy na szerokość jednego bloku, i jakiś skok w "szpare" ale nie za dużo bo na turnieju wyścigowym nie będzie jak zawsze fajnie.
@edit: Areen niestety, ale nie da sie ustawić ilości amunicji broni w samochodach. Takie jest GTA2 50 amunicji i HÓI nie masz nic do gadania.
|
Ostatnio zmieniony przez Yiomm dnia Wto 21:35, 17 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:03, 17 Mar 2009 |
|
Panie ziomal odnośnie RR (nie wypuczonego jeszcze) założeniem było zrobienie najtrudniejszego race`u ... w mojej mapie nie ma cegoś takiego że odjedziesz na 10 m od reszty i prowadzisz już do końca
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 8:57, 18 Mar 2009 |
|
yoGhurt mnie przejrzał Zanim się rozpędzę to przedstawię strukturę ogólną RA3.
Na RA2 gdy trasa częściowo przebiegała przez miasto i nie miałem wiele możliwości do popisu. Natomiast do głównego gwoździa tej mapy czyli wyścigu przygód będzie wykorzystany wolny teren, natomiast pokrywający się obok niego to city. Niektóre punkty Areena wykorzystać można przy trybie extreme race, a street race też będzie czyli wyścig w city. Pociąg przecinający trasę? To jest patent TLR, który zresztą nie jest jeszcze "opatentowany" bo światła dziennego nie ujrzało, ale raczej tego nie wykorzystam. Będzie to pierwsza mapa, która jest większa niż zwykle (tak się będzie przedstawiać na planie mapy, a w grze oczywiście nie dostaniemy się na teren race (puszczy) z miasta ani na odwrót, ale za to w city będę mógł wykorzystać więcej miejsca niż w RA2. Po drodze na pewno wymyślę jakieś dodatki typu zooka game. Także jak zwykle planuję zrobić bombę i będzie większa od RA2.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Śro 9:01, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:39, 18 Mar 2009 |
|
A może by jakiś pitstop oraz kilku mechanikow i naprawa auta.?
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 17:05, 31 Mar 2009 |
|
To jest centrum miasta. Po lewej i prawej będą stacje metra, a na górze i dole przystanki autobusowe.
|
|
|
|
|
Maciej
-Yakuza- Owner
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 2009
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: a ch*j cie to obchodzi.
|
Wysłany:
Wto 19:13, 31 Mar 2009 |
|
patrzyłem ze 2 minuty na ten obrazek i się skapowałem że tam jest 3 !! ogólnie fajnie się mapa zapowiada, jak wszystkie ra.
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:18, 01 Kwi 2009 |
|
Soczysty screen x D Ja tam akurat robię Areen's Race więc może dwa wyścigi w jednej dacie premiery? ;D
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:33, 01 Kwi 2009 |
|
może 3 :] kiedyś muszę skończyć 100% RR
|
|
|
|
|
|