Autor |
Wiadomość |
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 17:34, 05 Sie 2010 |
|
Hidden Suprise X
(nazwa może ulec zmianie)
Wiadomo iż nie jestem map makerem, ale Hidden Suprise Team Deathmatch nie jest moim zdaniem do końca dopracowana.
Drugim celem jest wykorzystanie maksymalnie tej mapy. Wykorzystanie wszystkich budynków; identycznej trudności zdobywania broni; Porównywalne pozycje graczy.
Jest kilka wątków - np prawe elektro (za łatwo się zbiera); lewy miotacz jest połączony praktycznie z bazuką lewą itp.
mój nowy plan wygląda tak:
projekt w MS Paint został wykonany w 100% przeze mnie i pozwalam na jego modyfikacje. Zapraszam do proponowania dodatkowych wjazdów i zjazdów. Również jest to maksymalne urozmaicenie rozgrywki aby mieć jeszcze więcej możliwości.
co do broni to będę musiał jeszcze pomyśleć. Najpierw by się przydał Mapmaker który by zrobił szkielet mapy.
co do testów będzie ich na prawdę dużo puki są wakacje i nie będzie dopracowany każdy szczegół.
Prosiłbym jakiegoś mapmakera lub po prostu doświadczonego Mahone o pomoc w projekcie
Cały pomysł zawdzięczam Uzenowi, który podsunął ten pomysł. Wiem że część jest przeciwko tej osobie, ale widać że chłopak się zmienia lub już to zrobił.
/Zbigz
|
Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Czw 20:01, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:07, 05 Sie 2010 |
|
"Discovered Suprise
(nazwa może ulec zmianie)
"
Musi o kant dupy potłuc taką nazwę
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 20:10, 05 Sie 2010 |
|
Projekty paintowe poprawek
Koło elektro
koło armora
domek koło mostku koło bazuki
środek planszy
to na razie na tyle... jutro reszta
|
|
|
|
|
Zukan
Gangster
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Czw 20:38, 05 Sie 2010 |
|
Wedłóg mnie pomysł jest dobry, bedzie troche więcej miejsca na planszy. Czy będą jakieś nowe resp'y broni?? Np na dachu budynku??
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:59, 05 Sie 2010 |
|
te przejazdy mi sie podobaja ale juz rampy miedzy dachami nie !
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:20, 05 Sie 2010 |
|
Przy tych rampach miedzy dachami czuję się jakbym widział nieudany Tiny Loony Race. Proponowałbym zastanowić się nad ukrytymi przejściami. Dachy zostawmy w spokoju.
|
|
|
|
|
Yiomm
Godfather
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:42, 05 Sie 2010 |
|
Ja jestem na nie jak chodzi o mod. HiddenSuprise. HSDT przyjalem z bolem, ale stwierdzilem po jakims czasie, ze jest znacznie na +. Tutaj jednak z calym szacunkiem Zbyszku, za bardzo przkeombinowane i wlasciwie niepotrzebne jest to wszystko:P.
|
|
|
|
|
JackSparrow
DonCorleone
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 8:09, 06 Sie 2010 |
|
Mylisz sie ZIomm, jest potrzebne. HSTD nie wniosl za wiele jezeli chodzi o sama plansze (pomijam tu dodatkowe bronie) oprocz paru nowych przejazdow. Gdy otworzymy dostep do dachow, bedzie wiecej mozliwosci, co za tym idzie wiecej taktyk, wiecej kombinowania, wiecej funu.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pią 9:44, 06 Sie 2010 |
|
Wszystkich dachów się nie przerobi tak jak jest to na rysunku nr 1, ale mam kilka innych pomysłów tylko trzeba będzie przerobić górną zukę na troszkę trudniej dostępną i przesuwamy prawe elektro w to miejsce:
Elektro będzie bardziej dostępne z zagrożeniem innych graczy bez dojazdu innych graczy z dolnej zoki.
Muszę jeszcze pokombinować z lewy flame. Może po prostu walnie się go pod budynkiem jakoś... ale to jeszcze się zobaczy.
Po prostu flame też się za łatwo zdobywa
Kolejna propozycja - z tym że nie wiem jeszcze jaka broń tam by się przydała
kolejna propozycja - wjazd na dach od starej dolnej zoki
|
Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Pią 10:11, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:12, 06 Sie 2010 |
|
2 z 3 łobrazków wydaje sie sensowny 1 i 3 niet ;> bo co most po to aby jechac po Bombe? a w 3 ingerencja w dachy :> o czym juz mowilem
|
|
|
|
|
Yolan
Alfons
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:39, 06 Sie 2010 |
|
Ten most był by tylko po to żeby dać tam elektro, tak jak jest z lewej strony mapy.
Na razie i tak nie wprowadzamy żadnych ostatecznych zmian, bo to co widzicie i tak zginie
Dopóki Areen nie przemaluje mapki na bil.sty to nic nie będziemy robić na poważnie.
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 12:04, 06 Sie 2010 |
|
Yolan napisał: |
Dopóki Areen nie przemaluje mapki na bil.sty to nic nie będziemy robić na poważnie. |
Przecież jest już HS w bil sty mojego autorstwa. Nawet graliśmy z Areenem 1vs1 w pamiętnym GTA2 Mode: Night wakacje 2008.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pią 12:52, 06 Sie 2010 |
|
tak Kamil, on przerabia twój bil na troszkę lepszy być może
bo twoje kolory na mapce nie były takie zarąbiste jak być może zrobi to aren
Ja tylko pokazuje pomysły. Ja bym w ogóle wszystkie warianty które aren uzna za stosowne umieścił na mapie i po prostu je przetestować. Jak coś to zawsze można wyjść do punktu wyjścia.
po za tym prawy górny kąt taki troszkę h*** jest bo za mape prawie wystaje.
ale jak tam się nic nie umieści to prawa część mapy będzie nieaktywna
|
Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Pią 12:54, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:20, 06 Sie 2010 |
|
Właśnie to jest potężny minus HS-a. Prawa część mapy jest prawie że nie używana. Czas to zmienić ;]
|
|
|
|
|
Mati
Boss
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?
|
Wysłany:
Pią 15:24, 06 Sie 2010 |
|
Areen napisał: |
Właśnie to jest potężny minus HS-a. Prawa część mapy jest prawie że nie używana. Czas to zmienić ;] |
Ja bym tam krzyż postawił. Według mnie te przejazdy między dachami są niepotrzebne, lepiej zrobić jakieś tunele, lub inne przejścia.
|
|
|
|
|
|