Autor |
Wiadomość |
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 32 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 9:53, 19 Mar 2015 |
|
Zagraliśmy już kilka 2vs2 na HSTD auto WW i gra się dużo przyjemniej. Wadą tutaj jest brak różowej strzałki będąc w tunelu. Da się temu zaradzić?
Pytanie drugie za 100 punktów: czy da się zrobić gangi takie, aby nie atakowały sojuszników? Instant Gang z 2vs2 został wycofany tylko z powodu takiego iż atakują każdego gracza.
|
|
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:01, 19 Mar 2015 |
|
Wyobrażasz sobie że 10-ciu ludków w ciebie strzela?
|
|
|
|
|
Derwisz
DonCorleone
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2483
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Czw 12:42, 19 Mar 2015 |
|
Mogło by być to ciekawe . Ale proponowałbym na razie zrobić wersję testową, gdyż używanie gangów w grach 2vs2 może diametralnie zmienić rozgrywkę. Zwiększy się przydatność armoura i karabinków. Pomysł ciekawy, ale nie wdrażałbym go oficjalnie jako zmian do gry 2vs2 na razie.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 13:19, 19 Mar 2015 |
|
Kamil06 napisał: |
Zagraliśmy już kilka 2vs2 na HSTD auto WW i gra się dużo przyjemniej. Wadą tutaj jest brak różowej strzałki będąc w tunelu. Da się temu zaradzić? |
Pewnie różowa strzałka jest zastąpiona tą czerowną
W misjach w singleplayer też są podwójne strzałki i to jakoś działa
Kamil06 napisał: |
Pytanie drugie za 100 punktów: czy da się zrobić gangi takie, aby nie atakowały sojuszników? Instant Gang z 2vs2 został wycofany tylko z powodu takiego iż atakują każdego gracza. |
Czy da rade ?
Pamiętacie misję singleplayer Scientists? Nie pamiętam która to była ale dostawała nawet gang składający się z 8-miu ludków
Ciekawie by to wyglądało a nie jakiś shotgun :P (Broń dla gracza pro)
|
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 15:18, 19 Mar 2015 |
|
Jeśli chodzi o gangi to miałem pewien pomysł, lecz ograniczeniem znowu jest długość skryptu. Kombinowałem ostatnio z Multiskryptem, ale jeszcze nie do końca wiem jak zrobić, aby kod wykonywał się w pętli w tle gry. Dopóki tego nie rozkminię, to ciężko będzie dodawać jakieś nowe rzeczy do kodu. Jednocześnie próbuję skrócić kod, ale krócej się za bardzo nie da.
Kwestia strzałki to głupie rozumowanie gry
Polega to na tym, że jeśli utworzę wskaźnik, który wskazuje jakieś miejsce to jest wszystko dobrze. Problem zaczyna się kiedy wskazuję na jakiś obiekt ( samochód, gracz, teczka itd. ) Wtedy gra samoczynnie wciska swoją różową strzałkę, co jest wkurzające i jednocześnie jest strzałka którą zadeklarowałem wraz z różową która ją zasłania. Tak więc te czerwone i zielone kropki to moje wskaźniki i żeby nie były zasłonięte przez różową to musiałem ją usunąć. Rozwiązaniem braku różowej w tunelach, mogłoby być utworzenie innej, mniejszej strzałki, która by nie zasłaniała wskaźników graczy.
Edit
Dodałem tryb 3vs3 do HSTD oraz do BattleCity z AutoWW
|
Ostatnio zmieniony przez Wojti dnia Czw 21:03, 19 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 32 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 20:50, 26 Mar 2015 |
|
Próbowaliśmy testować HSTD 3vs3 i crashuje po kilkunastu sekundach. Skład był dobry bo na innych mapach graliśmy bez problemu.
***
Prośba, przy aktualizacji HS popraw poziom jasności w nocy bo jest zbyt ciemno (ciemniej niż zwykle). Ustaw taką samą jaka jest w HSTD.
|
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 16:04, 27 Mar 2015 |
|
Hmm, domyślam się czemu wam crashuje. Wypiłem energetyka i skupiłem zwoje mózgowe, aby znowu troszeczkę odchudzić kod i znaleźć miejsce na dodatkowe zabezpieczenie, aby nie crashowało. Myślę, że mi się udało, ale to wy musicie to sprawdzić, ponieważ wyłącznie połączenie sześciu fizycznych graczy to wiarygodny test. Zaraz wrzucę nowszą wersję.
Co do tej jasności, to dosyć dziwne, że masz ciemniej, ponieważ ustawienia jasności są identyczne jak na HSTD, ale mimo wszystko trochę zwiększe jasność.
Edit
Wrzuciłem HSTD z numerkiem 1.4
|
Ostatnio zmieniony przez Wojti dnia Pią 16:46, 27 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 32 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 16:52, 27 Mar 2015 |
|
Wojti napisał: |
Co do tej jasności, to dosyć dziwne, że masz ciemniej, ponieważ ustawienia jasności są identyczne jak na HSTD, ale mimo wszystko trochę zwiększe jasność. |
Grałem w 2 osoby i wyglądało jakby poziom jasności wynosił zero = nie był opisany w skrypcie.
EDIT: Aż przeszukałem skrypty i faktycznie brakuje deklaracji w HS. (obecnie skrypty są rozdzielone do poszczególnych ilości graczy)
SET_AMBIENT_LEVEL (0.25,0)
SET_SHADING_LEVEL (20)
SET_DIR_OF_TV_VANS (1.0,1.0)
DECLARE_POLICELEVEL (5)
To znalazłem w HS(M)TD, w HS brak.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Pią 17:02, 27 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 17:20, 27 Mar 2015 |
|
A w zwykłym HSie faktycznie może nie być takiej deklaracji, poprawie to, ale później, bo dzisiaj to prawdopodobnie nie dam już rady.
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 32 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 19:19, 27 Mar 2015 |
|
Wojti, coś popsułeś w HSTD 4p
Jadę sobie do lewej zooki, widzę z daleka, że jest po czym znika, być może jest to w chwili gdy ktoś coś innego bierze. Poza tym crashe są.
|
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 0:32, 28 Mar 2015 |
|
uaa, to grubo... Ostatnio nie bardzo mam czas i trochę zmęczony jestem, więc możliwe, że coś mi się po#@_ło
Macie tutaj narazie link do starszej wersji: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
Yolan
Alfons
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 1:55, 29 Mar 2015 |
|
Duża wadą HSTD auto WW jest jednakowy kolor dla kumpli z drużyny. Z voice chatem nie wiem jak mam wskazać na którego przeciwnika jedziemy. Tak samo nie wiesz z kim będziesz walczył aż nie zobaczysz przeciwnika na ekranie. Odrzuca to elementy strategiczne, które są ważne w grze 2v2.
|
|
|
|
|
JackSparrow
DonCorleone
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 2:18, 29 Mar 2015 |
|
Tak, zgadzam sie zeby to zmienic tak jak bylo.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 8:45, 29 Mar 2015 |
|
JackSparrow napisał: |
Tak, zgadzam sie zeby to zmienic tak jak bylo. |
To jest maly problem. Wystarczy zmienic kolor dwoch graczy.
Rowniez szekam na takową wersje
|
|
|
|
|
Derwisz
DonCorleone
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2483
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Nie 10:07, 29 Mar 2015 |
|
Pfff, to jest najlepsza zmiana jaka wprowadza ta mapa. Pal licho z tym auto ww, ale jednakowe olory graczy są super właśnie i nie rozumiem, czemu tego nie dostrzegacie.
|
|
|
|
|
|