Autor |
Wiadomość |
Hitman
Boss
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:46, 05 Sty 2007 |
|
A ja mam prosbe.Niedawnno przejalem klan i chcialbym prosic o jakies fajne autko i mape Prison Mafii lub pomoc w zrobieniu tych rzzeczy.Staram sie jak moge...Za to moi ludzie w gangu olewaja all.....szukam nowej ekipy.
|
|
|
|
|
|
|
Łysy
-Yakuza- Boss
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 3448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z 6-ego piętra
|
Wysłany:
Pią 20:48, 05 Sty 2007 |
|
samochod Pirsonów już jest
Jest to Rumbler z logiem _P_ na dachu
|
|
|
|
|
Hitman
Boss
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:13, 06 Sty 2007 |
|
A gdzie moge znalezc jego zdjecia lub go sciagnac?
|
|
|
|
|
Hitman
Boss
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 861
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:19, 07 Sty 2007 |
|
Jest mapa i auto Prison Mafii?
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Nie 20:27, 07 Sty 2007 |
|
Unikaj pisania dwóch postów pod sobą, tym bardziej o niemal tej samej treści.
Ostrzeżenia na razie nie dostajesz
Nie słyszałem o wozie Prisonów, zaś mapki na 99% nie ma.
|
|
|
|
|
Seba
Płatny zabójca
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 23:23, 07 Sty 2007 |
|
A Loony też przedałaby się mapka
Żartuje wiem że masz dużo roboty Mibars ale mógłbyś pomyśleć
|
|
|
|
|
Lancer
DonCorleone
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPY
|
Wysłany:
Pon 15:26, 08 Sty 2007 |
|
przecież jest Looney Town Seba to co jeszcze chcesz
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 15:46, 08 Sty 2007 |
|
Ale chodziło o miasto gangu Loony tak jak Yakuza City i Zaibastu City. Mandang's Loony town to tylko ma taką nazwe.
|
|
|
|
|
Lancer
DonCorleone
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPY
|
Wysłany:
Pon 15:59, 08 Sty 2007 |
|
aha moja wpadka ehh sorry
|
|
|
|
|
Seba
Płatny zabójca
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 22:57, 08 Sty 2007 |
|
Ej Kawa Kawa. Poprostu fajnie jak każdy klan miałby swoją mape.
|
|
|
|
|
Łysy
-Yakuza- Boss
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 3448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z 6-ego piętra
|
Wysłany:
Wto 18:45, 09 Sty 2007 |
|
-Y- i -Z- już mają dzieki Kamilowi
Pozdro dla niego ;D
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:33, 17 Lip 2008 |
|
i co w końcu powstała ta mapka? :>
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 14:02, 18 Lip 2008 |
|
Nie powstała bo twórca nie skończył. W sumie można ten temat określić jako nieaktualny bo MibWay tworzone było 2 lata temu a temat sięga roku 2007 offtopem.
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Pon 21:18, 08 Wrz 2008 |
|
Mibway to projekt o błędnych założeniach - ten, kto widzial tą mapkę, to wie, że jest olbrzymia - każdy z sześciu sektorów wokół autostrady mógłby robić za oddzielną mapkę do multi, plus na dokładkę jest autostrada przez środek i zakończenia - jedno, które właściwie także mogłoby by być małą areną, oraz drugie - nieistniejące, do którego zabierałem się z 5 razy i nigdy nie wychdziło. Na dokładkę poza autostradą jest droga (na chwile w kształcie litery C, w planach pełny okrąg), która łączy tyły wszystich sektorów i przechodzi przez 2 terminatory autostrady... Na dokłądkę 3 pociągi przejeżdżające w kluczowych miejscach i które nie mogą zostać zniszczone, bo cała zabawa traci sens... A niezniszczalności (przynalmniej od kul, czy normalnych wybuchów) nigdy nie udało mi się ustawić - bo nie wiem jak odnieść się do pociągu jako pojazdu na mapie (może ktoś już to odkrył?)
Mówiąc krótko - na multi mapa jest dużo za duża, nawet dla sześciu mogłaby by być zbyt duża.
Pomysłów mam kilka - mapę "pociachać" skryptami - tzn wydzielić areny z sektorów, urządzić wyścigi po autostradzie, czy pościgi obwodnicą - szkoda by było, by tak duża mapa po prostu się zmarnowała...
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 6:07, 09 Wrz 2008 |
|
Tak jest. Wystarczy pomyśleć, i na jednej mapce można zrobić kilka gierek multi jak ja zrobiłem w RA2. Poczynając od zwykłego wyścigu, dodałem opcje wyścigu z broniami, gra w mieście i zooka game, która mi się bardzo podoba Do zooki i gry w mieście skopiowałem plik mapy i odpowiednio wyedytowałem, ale przy użyciu GMP Optimizera nie przeszkadza to, że są 3 pliki gmp w 7-zipie.
Może wyścig tędy?
[link widoczny dla zalogowanych]
To już ostrzę apetyt ;>
Do dużej mapki jest wiele pomysłów na różne tryby np. bitwa na zooki na westernie no i oczywiście tereny by musiały być zamknięty, zeby się nie wydostać poza.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Wto 6:18, 09 Wrz 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|