|
|
Poll :: Jaka zrobić mapkę: |
Pełną, singlową, chętnie pogram w single player |
|
17% |
[ 7 ] |
Pełną, z możliwością gry w multi |
|
39% |
[ 16 ] |
Mini specjalnie do multi |
|
19% |
[ 8 ] |
Mapke multi - podłużną oparta na autostradzie i niewielkich terenach po bokach |
|
24% |
[ 10 ] |
Nie warto robić / zrób inną |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 41 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kapiii
użytkownik zbanowany
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany:
Sob 13:38, 08 Lip 2006 |
|
ah nie łapie tego dalej wszystko czarne te 3 miasta wgrałem i nic nie pomaga
chyba sie nie połapie z tym programem
|
|
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Sob 15:21, 08 Lip 2006 |
|
to nie są miasta, to sa zestawy tekstur!
Wejdź w zakładkę Tools>settings i tam wybierz Style File.
|
|
|
|
|
Kapiii
użytkownik zbanowany
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany:
Sob 16:52, 08 Lip 2006 |
|
nom teraz coś się pokazało ejj Mibars a jakim proramem daje się OBJEKTY co???
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 17:10, 08 Lip 2006 |
|
Kapi, załóż nowy temat o tym problemie ok? bo tu nie jest najlepsze miejsce
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Śro 12:51, 12 Lip 2006 |
|
Taak... Przedostatnia część mapy została wymodelowana! Został mi już tylko niezbyt wielki fragment do zrobienia po prawej, rozmieszczenie broni, wozów i graczy no i chyba już wypuszczenie mapy
A teraz Mibars Presents: The Docks!
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzicie te tory? Tak, kursują po nich 2 pociągi (każdy wylania się raz po środku, a raz na bocznym torze)... Tutaj wszędzie porozmieszczane będą bronie, między skrzyniami, czasem na skrzyniach, na molo... Broni będzie dużo i mało - Dużo będzie znajdziek, ale w każdej bedzie malutko amunicji - wymusi to na graczach ciągły ruch i uniemozliwi czattowanie na spawnie danej broni - bo będzie ich kilka! W dodatku najbardziej wartościowe bronie znajdą sie na torach, które nie doiść tego, że są pod napięciem, to jeszcze kursują po nich pociągi. Widzicie ten budynek po lewej? Tam umieszcze karabinki samochodowe. Czyż nie słodkie miejsce do utknięcia samochodem? Nie martwcie się - pociągi jeżdżą tutaj powolutku, z taką prędkością jak wjeżdżają, bądź zjeżdżają ze stacji (wjeżdżają szybciej!)... Więc albo ktoś będzie sprytny i ucieknie z torów, nim pociąg go zniszczy, albo... cóż... Mozna popatrzeć jak niechybnie zbliża się utrata tak skrupulatnie zarobionego fraga... Mniej odporni psychicznie gracze będą mieli czas na zamknięcie oczu
I jak Wam się taki patent podoba?
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 13:24, 12 Lip 2006 |
|
Będzie ciekawie
|
|
|
|
|
Head Master
Godfather
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: St-wa
|
Wysłany:
Śro 19:31, 12 Lip 2006 |
|
ale strasznie mała ta plansza sie wydaje :/
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Śro 20:20, 12 Lip 2006 |
|
mała właśnie będzie duża (większa od HS, FO)
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Śro 20:46, 12 Lip 2006 |
|
Bomber - pozwól, że wytłumaczę:
Moja mapa składa się z 6-ciu stref startowych w formie wiosek, miasteczek (każda strefa inna), autostrady, która to wszystko łączy i stanowi oś mapy, dwóch krętych dróg, które stanowią alternetywę dla dość wązkich wyjazdów ze stref na autostradę, oraz dwóch aren w których pragnę skupić większość pojedynków w grze.
To, co widzisz na powyższym screenie to malutka (bo zmieściła się niemal cała na screenie) arena kończąca autostradę (widać na górze) oraz łącząca 2 kręte drogi (odchodza na lewo i prawo). Mapa zajmuje ogromną powierzchnię, jednakże sam teren dostępny dla graczy, to tylko ułamek tego, co zrobiłem - reszta to tereny "za płotem", górki stanowiące barierę, oraz wszystko to, do czego gracze bezpośrednio dostępu mieć nie będą, a jednak będą to widzieć np jeżdżąc po mapie.
Aktualnie trwają pracę nad skryptem - ostrzeganiem o nadjeżdżającym pociągu na dlugiej linii kolejowej... Sam dziś podczas testów co najmniej 2x zginąłem gdy ot tak przejeżdżałem przez tory, właśnie dlatego, że jescze nie ma systemu ostrzegającego przed pociągiem (będzie to dzwonek znany z jednej misji dla Yakuza, będący tam alarmem w banku, oraz migające czerwone światło)
|
|
|
|
|
bit
VIP
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:01, 12 Lip 2006 |
|
Mibars widziales nową mapke carthief'a CC2 (chaos city2)?
|
|
|
|
|
GECKO
Boss
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KIELCE
|
Wysłany:
Śro 23:06, 12 Lip 2006 |
|
BIT SKAD moge miec takie mapy:(
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Śro 23:06, 12 Lip 2006 |
|
Tego człowieka znam z GTAForums jako Miner - on właśnie ostatnio założyl tam kilka tematów, gdyż męczył się ze skryptem... teraz już wiem do czego ten skrypt był
|
|
|
|
|
bit
VIP
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:23, 13 Lip 2006 |
|
tzn on mi udostepnil tą mape na hamachi i naprawde czlowiek ma 16lat i takie mapy z botami robi
Mibars umiesz programowac takie boty co on? nie dosc ze cie gonią i zabijają to mają czołgi i z nich strzelają, a jezeli zabijesz takiego bota to explodują :]
CC1 i CC2 to takie same mapy lecz w 2 są boty a mapa wg mnie jest za duza, a i jeszcze jedno - podoba mi sie manipulowanie samochodami z karabinkiem gosciu ma glowe
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 9:26, 13 Lip 2006 |
|
tak mapa jest taka wielka jak np. Residential
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Czw 10:03, 13 Lip 2006 |
|
Wiesz - niedopracowana wersja tego skryptu leży sobie na serwerach GTAForums, bo koleś miał problemy z "counterami"..
Boty bardzo łatwo zrobić - tworzysz kolesia, dajesz mu zadanie kill_character_any_means (gracz) + set favourite model (tutaj wóz) i działa
Ewentualnie można dać mu jeszcze jakąś broń, bo tak z pięsciami, to...
Chociaż ciekawe jak zmusił komputer do używania armaty i jednoczesnego jeżdżenia po mapie...
[EDIT]
Yeah! W końcu przejazdy migają, dzwonią tak, że jest czas, by z torów zjechać nim nadjedzie pociąg Oczywiście mówie o głównej nitce kolei, a nie o tych powolnych towarowych z doków
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |