Autor |
Wiadomość |
Jakubiak
Gangster
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kowiesy Klan:Scientists
|
Wysłany:
Śro 21:48, 23 Gru 2009 |
|
ale to nie jest F1 tylko GTA2
a pozatym zajbista mapka
|
Ostatnio zmieniony przez Jakubiak dnia Śro 21:50, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:14, 23 Gru 2009 |
|
gta1 powinny zostac ze wzgledu na to ze trudno sie nimi jezdzi na full speedzie. Nie ma tu tez pewnosci (tak jak w wiekszosci wyscigow) ze jak wypracujesz sobie pozycje to gdzies nie zachaczysz o opony i nie spadniesz np na 2.
:>
|
|
|
|
|
Maciej
-Yakuza- Owner
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 2009
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: a ch*j cie to obchodzi.
|
Wysłany:
Czw 10:06, 24 Gru 2009 |
|
Razor dobrze mówi,jeżdząc GTA1 gdy nie ma lagów to jest zabawa na całego. Furore GT się łatwie kieruje ale tu chodzi o f1, szybkie i zwinne:) Wesołych swiat !
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Sob 18:54, 26 Gru 2009 |
|
szybsze okrążenie nieco inną drogą ;]
z tym że nie tankujemy ani nie naprawiamy auta
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:41, 28 Gru 2009 |
|
tu sie mylisz pitstop jest zawijasty a jak zjezdzasz na glowna to masz 1 prosta wogle nie redukujesz predkoci i nie skrecasz wiec szybciej jestes meta
a nawet jesli nie (heri sprawdz to dokladie) to zrobimy bardziej zawijasty pitline
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:29, 28 Gru 2009 |
|
czy dałoby się zrobic, ze jak wjezdzamy do pitlejna to ogranicza licznik prędkości?
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Czw 14:04, 21 Sty 2010 |
|
Jakby sie dalo, to bym to zrobił =]
Istnieje tylko komenda ograniczająca predkosc botów w aucie ;<
Co nam nic daje.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:59, 21 Sty 2010 |
|
pauo kiedy kolejna betka ja chce pojecahc ;]
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Czw 17:53, 21 Sty 2010 |
|
Wlasnie przerabiam mape, juz prawie skonczona tylko mam problem z PSP, w grze sa zjeb*** kolory, prawdopodobnie to wina psp :F szukam jakiejs innej wersji
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:42, 21 Sty 2010 |
|
5 jest kul ja ci piatka transparentowalem titleski
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 23:28, 25 Sty 2010 |
|
Nowa wersja 4.5
sporo zmian
enjoy!
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 0:03, 26 Sty 2010 |
|
kul mam nadzieje ze ostatnia
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Wto 1:20, 26 Sty 2010 |
|
Jeszcze ten start (wybor aut) bym poprawil ale nie mam pomyslu na razie jak to zrobić
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:07, 26 Sty 2010 |
|
Moze wybudujcie padok? Albo tak samo jak w F1, start z pitow do Q.
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Wto 13:08, 26 Sty 2010 |
|
Jezeli by start zaczynal sie z pitlane to pierwsze kolko powinno być dojazdowe, aby nastepnie odbywalo sie kolko pomiarowe. Im wiecej kolek tym nudniejszy wyscig ;p
Mozna by bylo ustawic pomiar zaczynajacy w pitlane, ale nie wiem czy jest sens robic cos takiego.
|
|
|
|
|
|