Autor |
Wiadomość |
JackSparrow
DonCorleone
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 18:33, 14 Wrz 2010 |
|
No i wlasnie ciekawie sie robi D
|
Ostatnio zmieniony przez JackSparrow dnia Wto 18:34, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:05, 14 Wrz 2010 |
|
no właśnie nie ciekawie. Miny są ok, ale nie jak jest ich za dużo
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 20:10, 14 Wrz 2010 |
|
DonMahone napisał: |
super mapka ale mam jedną uwagę. Jest za dużo min. W połowie gry jest tak zakur*ione minami pole bitwy, że na każdym kroku trzeba uważać żeby się nie wdupcyć i nie rozwalić. |
i dobrze;]
mi się to podoba... Eddy 5 min i 5 edy i już zawalone minami ;]
ja nawet w swoje miny wjeżdzam.
mam nadzieję że dzisiaj/jutro Heri wykona mój plan lekkiej zmiany areny i wypuści wersję 1.03 pewnie nadal BETA;]
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Śro 18:12, 15 Wrz 2010 |
|
Zrobie ale jutro, od razu power upy i lekki zmiany aut
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Czw 19:21, 16 Wrz 2010 |
|
Update
++ zmniejszylem ilosc min
++ power-upy już działają, 1 power-up pojawia się co 5 fragów w rogach mapy
++ teraz kazdy player moze zobaczyc jakie miejsce zajął na końcu gry
++ dodalem 2 dolne tunele na mapie
|
Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Czw 19:22, 16 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 21:32, 16 Wrz 2010 |
|
a ja grałem sobie w 4ch... później jednego wywaliło i było 3ch i jeszcze jednego wywaliło i dokończyliśmy takim czymś
Elvisi RLZ
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:58, 17 Wrz 2010 |
|
no już lepiej to wygląda, tylko jeszcze bym zmienil sciany na których są napisane powery, armory i fasty auta na pochylone, żeby lepiej było widzieć :]
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pią 21:31, 17 Wrz 2010 |
|
słuszna uwaga Mahone
wszystko jest raczej dopracowane
min jest wystarczająco
a teraz czołg za mało skuteczny ;]
co myślicie o bombie na czas? a może jakieś tańsze auto z tą bombą?
natychmiastowa bomba wybucha odrazu... a czasowa nawet w momęcie jak auto jest rozwalone - więcej możliwości
ja bym był za dodaniem takowej bomby w jakimkolwiek aucie - może być nawet dodatkowe auto jakieś
|
Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Pią 21:32, 17 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
JackSparrow
DonCorleone
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 22:32, 17 Wrz 2010 |
|
Taxi za 5 dolarow niszczy czolg za 20 - bez sens to jest. Proponowalbym dac tej taxi bombe na czas, wtedy bylby lepszy balans.
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pią 23:22, 17 Wrz 2010 |
|
++ taxi ma teraz zwykla bombe
++ nowy power-up - electric armor - przez 15~ sekund jestesmy odporni na zwykle pociski
++ poprawilem bug odkryty przez zbigniewz'a
=]
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:54, 18 Wrz 2010 |
|
<3 u
zasze zamiast sciany informacyjnej mozna dac slopa
|
|
|
|
|
Sedes
Vvip
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 21:53, 23 Gru 2010 |
|
lini wyglasy wiec:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 14:31, 01 Lut 2011 |
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:18, 01 Lut 2011 |
|
Z tego co mi się wydaje DDR'a można ściągnąć w packu map z działu Media - > Download - > GTA2 Maps na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Śro 14:04, 02 Lut 2011 |
|
Wiem.. znalazłem już na GTAMP tą mapę. na gh też jest
Kempas: ale reklama haha
|
|
|
|
|
|