Autor |
Wiadomość |
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Śro 14:28, 11 Lut 2015 |
|
Myślę, że z wypełnieniem mapy do wakacji się uporam, ale do końca jeszcze daleko bo nie ma skryptów, stref, bajerów, jeszcze chyba zrobię jak ktoś wcześniej zasugerował mniejsze kawałki mapy, może jakieś niestandardowe tryby na multi, potem fabuła, a że gra pozwala mi na rozciągnięcie fabuły na 3 mapy to też się zastanawiam czy tak nie zrobić. Oprócz tego jeszcze poprawianie bugów, na początku robienia mapy nie usuwałem niewidocznych tekstur to teraz też będzie z tym trochę pierdolenia, ogólnie jak ze wszystkim skończę do 2020 to będzie sukces ;]
Edit: Jeszcze się zastanawiam czy nie zrobić fabuły na coop, ale zobaczymy, czy będzie to technicznie możliwe.
|
Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Śro 14:30, 11 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Kratek
Gangster
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:30, 11 Lut 2015 |
|
Ta mapka jest DUŻA i wymagała SPORO czasu i SPORO pracy
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Nie 17:03, 15 Lut 2015 |
|
Kilka screenów:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 13:34, 21 Lut 2015 |
|
Ponieważ wcześniej miałem jakieś zaćmienie i nie zauważyłem tego postu, lekko go odgrzebię i stwierdzam, że grubo. Moja ciekawość tym bardziej nie zmalała przed tym aby to sprawdzić. Potwierdza potencjał na tagi, wyścig jak w Multislayer Race i jakieś zwiedzania miasta.
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Sob 15:29, 28 Mar 2015 |
|
Ok, obszar już pokryty, ja tam sobie jeszcze będę polerował, dłubał, pucował, a tymczasem zgłaszajcie się do testów, bo w mniej jak 6 to chyba nie ma co ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 32 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 14:28, 29 Mar 2015 |
|
Elegancko, na testy zawsze chętny.
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Pią 17:50, 10 Kwi 2015 |
|
Ok, w miarę grywalna testowa wersja:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy gramy?
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 32 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 19:50, 11 Kwi 2015 |
|
Jeżeli robisz tylko 1 skrypt dla wszystkich ilości graczy to też wystarczy 1 plik mmp. Tam wówczas należy usunąć linijkę "PlayerCount", aby można było wystartować przy dowolniej ilości graczy.
***
Wczoraj z yoGhurtem zrobiliśmy 45 minutową wycieczkę.
Na północ od stacji na zachodnim odcinku torów. O ścianach nie zapomniał, one są, ale kompresowana mapa pomija tekstury urwanych slopów.
Na południe od tej samej stacji. Niewidzialne ściany, przyczyną są pozostawione tekstury w tym slopie.
Bywają pojedyncze airy. Najlepiej mapę przejrzeć w Map Editorze w trybie typów bloków (naciśnij 2/@, powrót do normalnego: 1/!), wyszukać wszystkie płaszczyzny (także dachy budynków) na czerwono i nadać im field.
J.w., wpadłem w schody.
Fajne te palmy
Kolejny przykład z niewidzianą ścianą - pozostałą teksturą w slopie, w pobliżu pełno takich zejść.
Północno-zachodni odcinek, tutaj z obu stron torów jest air.
Brak ściany.
Na koniec zagraliśmy coś ambitnego.
Dopracować też trzeba ruch uliczny, na niektórych skrzyżowaniach, zakrętach samochody głupieją oraz trzeba jakoś zakończyć ruch uliczny w pobliżu ulic wyjeżdżających za mapę. Także w tej chwili tyle błędów i rad, przypominam o ustawieniu wysokiego ambient level w skrypcie póki nie zrobisz świateł, a potem go obniżyć (ale nie usunąć) jak już zrobisz światła.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Sob 19:56, 11 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Sob 21:01, 11 Kwi 2015 |
|
Update:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Pon 12:08, 08 Cze 2015 |
|
Jak się dobrać do radyj? Widzę każda mapa ma plik *.raw i *.sdt, w nich jest te 5 czy ileś stacji zapisanych? Czym to otworzyć i czym to podmienić?
|
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 22:36, 08 Cze 2015 |
|
Radio jest w folderze GTAudio, jeśli zaś chodzi o pliki *.raw i *.sdt to przechowują one dźwięki występujące w grze takie jak rozmowy przechodniów, klakson, odgłosy broni itp. Wiem jak je wyciągnąć ale nie wiem jak utworzyć taki plik
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 32 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 22:41, 08 Cze 2015 |
|
Wojti napisał: |
nie wiem jak utworzyć taki plik |
Tak na chłopski rozum, wystarczy skopiować pliki, zmienić nazwę odpowiadającym nowemu sty i je edytować za pomocą GTA Wave. Czasami za daleko sięgacie, a wystarczą najprostsze rozwiązania.
Wracając do pytania Acho to tak jak pisał Wojti pliki do radia są w GTAudio, nie są przypisane do konkretnych map, to w skryptach się wybiera stacje jakie i gdzie mają być odbierane. Edycja radia jest prosta, podmieniasz pliki wav na swoje nagrania.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Pon 22:44, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 10:13, 09 Cze 2015 |
|
Kamil06 napisał: |
edytować za pomocą GTA Wave. |
O widzisz, nie wiedziałem o tym programie
Ja po porostu znalazłem kod napisany w języku C, który stworzył ten typek co próbował stworzyć OpenGta2. Był to kod właśnie na wyciągnięcie tych dźwięków. Z drugiej strony napisać program, który zrobiłby na odwrót nie jest trudne
Tylko po co skoro jest program, o którym wspomniałeś
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Śro 18:19, 10 Cze 2015 |
|
O nawet nie ogarnąłem tego folderu ;] Ale to lajcik, w *.wav widzę jest, ale z tymi głosami przechodniów to też nie głupi pomysł.
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Pon 11:53, 15 Cze 2015 |
|
Ile wynosi limit długości radia?
|
|
|
|
|
|