Autor |
Wiadomość |
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 14:15, 11 Maj 2009 |
|
Przedstawiam wam moj pierwszy projekt.
Pracowalem nad nim tydzien, wiec moga sie pojawic jakies male bugi, chodz mam nadzieje ze ich nie ma.
Mapa byla testowana tylko na single player, wszystko dzialalo jak nalezy, natomiast nie wiem jak to bedzie przy wiekszej ilosci graczy.
Zapraszam wszystkich do testowania mapy. Jezeli znajdziecie jakies bugi to dajcie znać. Mozecie sie rowniez podzielić swoją opinią na temat mapy, to nawet wskazane!
Życzę miłej zabawy!
[link widoczny dla zalogowanych] [7z]
[link widoczny dla zalogowanych] [rar]
[wersja z 16 maja]
Dodane 2 auta na starcie, na przyczepach sa 3 rodzaje aut, pare drobnych korekt na mapie
Screeny zamieszcze pozniej.
|
Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Nie 16:37, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 9 razy
|
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:49, 11 Maj 2009 |
|
Więc po 1. Można sobie dużo razy skracać trasę już na samym początku. Po 2. w dalszej części trasy jest air co nie umożliwia skoczeniu trucka na wyskoku zrobionym z drewnianych belek. Jak narazie tyle udało mi się zobaczyć.
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 15:03, 11 Maj 2009 |
|
Hmmm, mowisz o tej mapie ktorą zrobiłem? skróty? nie ma na poczatku zadnych skrótów
Truckiem da sie przejechac do momentu gdzie są żurawie, oczywiscie musisz miec przyczepke
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:17, 11 Maj 2009 |
|
Ok przejechałem dalej i powiem, że świetnie rozwiązałeś ten pomysł z naczepą dla trucków. W pewnym momencie jest wyskok, który jest troche za daleko i nie da sie wskoczyć. Wydłuż go nieco.
|
Ostatnio zmieniony przez Areen dnia Pon 15:18, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 15:33, 11 Maj 2009 |
|
Przed chwila testowalem mape z Ramzesem. Gra sie wylancza pod koniec wyscigu . Sprawdzam wlasnie gdzie kryje się błąd.
// znalazłem błąd, poprawilem, miejmy nadzieje ze tym razem bedzie okej
poza tym teraz bomby kolo żurawi się respią
@down
mapa jest dosyć prosta, rozjazdów jest mało, za każdym razem jak będziesz uważny to trafisz do celu, ale dodałem jeszcze pare strzałek
|
Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Pon 16:21, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 16:09, 11 Maj 2009 |
|
fajny pomysł
na początek truk... póxniej truk z przyczepą... póniej FURORE GT...
ale brakuje troszkę oznakowań gdzie trzeba jechać
|
|
|
|
|
7days
Włóczęga
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:12, 12 Maj 2009 |
|
tak jak już ci mowilem, wszystko jest okej poza wozami na naczepach. powinny być rozne, ja proponuje 2x furore GT 2x meteor i 2x gta-1
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:31, 12 Maj 2009 |
|
ja proponuje zmienic nazwe i dodac "s"
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:06, 12 Maj 2009 |
|
Ja nie wiem jak przejść tą kanalizację. Są tam dwa obszary wodne a nie mozna wysiąść z fbi car'a. Wyjaśni mi ktoś co trzeba tam zrobić bo nie kumam? ; D
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Wto 16:32, 12 Maj 2009 |
|
Jezeli doszedles do FBIcara to musisz pojechac drogą z takim numerem jaki znajdowal sie przed schodami, gdy dojedziesz do konca drogi bedziesz musial zepchnac woz, a sam wpadniesz do wody. Po czym jezeli samochod dobrze wyladawal, bedziesz mogl wziac to auto i jechac dalej
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:07, 12 Maj 2009 |
|
A to auto znajdę koło siebie gdy sie zrespie po utonieciu?
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:26, 12 Maj 2009 |
|
Lol jak na pierwszą produkcje to zajebiście ci to wychodzi
Oby tak dalej ;]
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:03, 12 Maj 2009 |
|
wiec przejechałem się kawałek i JESTEM POD WRAŻENIEM. Mam pytanie czy robiłeś wszystko sam? Czy może jakaś mała pomoc lub współtwórca?
Druga sprawa motyw z truckami i naczepami wykorzystuję w RR ale u Ciebie to ładniej wygląda.
Jedyne czego mi brakuje to w niektórych miejscach jest za dużo wolej przestrzeni
możesz też dodać dźwięki w różnych zakamarkach oraz jakieś objecty (ławeczki)
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Wto 20:46, 12 Maj 2009 |
|
Dzieki za dobra opinie, dzieki temu wiem ze moja praca nie poszla na marne
Od jakiegos czasu miałem koncepcje na stworzenie mapy, jednak nie wiedzialem jak się posługiwać programem do robienia map. Dopiero niedawno przeczytałem poradnik ze stronki [link widoczny dla zalogowanych] i mniej wiecej te mniej skomplikowane rzeczy zrozumiałem.
Najlepiej uczyć się na cudzych skryptach, wiec po przestudiowaniu paru skryptów załapałem co nie co. Najwięcej info kryło się w skrypcie DAFE z jego own mapy DAFESDeathValley, lecz bardzo ciężko było zrozumieć co za co odpowiada, bo angielski mam na srednim poziomie. Jednak w końcu to co chciałem użyć w swojej mapce, mialem opanowane
Tak wszystko zrobiłem sam =]
Z dzwiękami jeszcze się nie bawiłem, może pozniej nad tym pomysle.
@down
jest az za duzo tych oznakowan =]
|
Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Wto 21:11, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 21:00, 12 Maj 2009 |
|
dzięki dzwiękami (ja nie zwracam na to uwagi)
co jeszcze... światła by się przydały
podczas skakania Furore GT jakieś strzałki by się przydały
ciekawy pomysł z tym "jojstickiem" i wydobyciem buglera odrazu przypomniała mi się misja Scientists w na drugiej mapie (sterowało się taxi przez pilot)
jest jeden skrót na początku że tak powiem ... pierwsza chopa dla trucków ... można zeskoczyć szybciej i przejechać pomostem (owiele szybciej)
miejmy nadzieje że to jest prawdziwa mapa Adventures
|
|
|
|
|
|