Autor |
Wiadomość |
Yolan
Alfons
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:55, 11 Wrz 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] - Face Off TD
[link widoczny dla zalogowanych] - Tiny Town TD
Na razie tyle wykminiłem, oczywiście te mapy nic nie będą miały wspólnego z VI TG.
Wszelkie uwagi, propozycje dawać tutaj i będzie można coś zrobić w edytorze, a potem testy praktyczne.
|
|
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:07, 11 Wrz 2011 |
|
Yolan zapomniał dodać, że to po prostu próba przygotowania innych map pod rozgrywki 2v2 - dla urozmaicenia.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 10:18, 12 Wrz 2011 |
|
Do TTTD spoko.
Do FOTF mam kilka zastrzeżeń. 4 zoka nie pasuje w tamtym terenie ponieważ tam jest miotacz - po za tym elektro fingers bym zostawił.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
Hubertus
Turniej race 2010
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia
|
Wysłany:
Pon 13:45, 12 Wrz 2011 |
|
Nie widzę dodanej zoki do FO, gdzie jest? (są tylko te obecne i zakres miejsca gdzie powinna być 3, a gdzie 4?)
Zaraz pomyśle może wrzucę swoją propozycje do FO bo TT jest bardzo dobra.
EDIT: Chcecie zachować równowage jaką mamy na HSTD czyli 4 zooki - 2 flame - 2 ele - 2 koki?
EDIT2:
|
Ostatnio zmieniony przez Hubertus dnia Pon 14:09, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:42, 12 Wrz 2011 |
|
Ja mimo wszystko mam nieodparte wrażenie, że TT jest za małe na 2v2. Spróbować można, ale skupiłbym się nad FO teraz, ta mapa ma większy potencjał.
Mam uwagi ogólne - a wzoruję się na HSTD:
- koki to broń użyteczna, ale tylko jako "druga broń". Dlatego nie powinny być położone gdzieś w odosobnieniu, a tak jak na HSTD - żeby były "po drodze" do innej broni. A mam wrażenie, że te koki w lewym dolnym rogu są w odosobnieniu.
- zooki - to jest wg mnie kluczowa sprawa - nie powinniście patrzeć na rozmieszczenie na mapie, aby było równomierne, ale myśleć o miejscach respawnów (szczególnie tych ze startu gry). Na HSTD przeważnie każdy ma bazookę (ewentualnie 3 graczy, a jeden dwie), co jest sprawiedliwe
I to chyba tyle odnośnie broni, ufam, że dla ele i flame znajdziecie już dobre miejsca, jak uwzględnicie to co wyżej napisałem - od zook bym w każdym razie zaczął.
Co do bonusów, to zrobiłbym tutaj również wzorem HSTD - armor łatwo dostępny, FR mniej (ryzykowne miejsce), DD nawet bardziej schował, niż na HSTD, a serce najbardziej.
Na razie tyle.
|
|
|
|
|
Lancer
DonCorleone
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 2565
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPY
|
Wysłany:
Pon 16:08, 12 Wrz 2011 |
|
Podzielam zdanie Magnusa, mimo wszystko TT jest małą mapką, aby rywalizować na niej 2v2. Dodatkowe bronie na tej mapce zabrałby by urok planszy, i nie wiem czy jest sens umieszczać je na siłe. Uważam, że należy skupić się na na Face Off, gdyż co tu dużo pisać, mapka ma potencjał do gry 2v2 i bronie umieszczone w odpowiednich miejscach sprawią, że mapka będzie częściej i chętniej grana przez innych. Odnośnie punktów, gdzie dodatkowe bronie powinny się znajdować jeśli coś mi przyjdzie na myśl, dam znać.
|
|
|
|
|
Hubertus
Turniej race 2010
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia
|
Wysłany:
Pon 16:30, 12 Wrz 2011 |
|
Jednakże chciałbym nadmienić iż przystosowanie nieco TT do sparingów pozwoliło by na rozegranie sparingu w krótkim czasie (zapewne tak będzie - sparingi na TT będą najkrótsze). Często jest tak że ktoś wbija na GH, zapraszają go na spara jednak ten ktoś nie ma aż tyle czasu aby zagrać spara (chociaż szybkość rozegrania spara zależy od wyrównanych umiejętności drużyn) na HS bo to długo trwa, ale wystarczy mu czasu na rozegranie klanówki na TT.
Do do pozycji broni to Magnus ma racje jednak według jego planu najpierw musimy ustanowić miejsce spawnu aby ustanowić rozmieszczenie broni.
To może serce damy tam gdzie miała być zooka wg pomysłu zbigza?
|
Ostatnio zmieniony przez Hubertus dnia Pon 16:34, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Yolan
Alfons
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:33, 12 Wrz 2011 |
|
Zbigz ta zooka na dole za trudna do zebrania. Zooka powinna być możliwa do zebrania każdym autem, a nawet na piechotę. Kto tam będzie przez pół mapy po zookę jechał, szczególnie że pojedziesz po taką a tu się okaże, że ktoś już ją brał. Na FO bronie powinny być łatwo dostępne raczej bo to duża mapa. Przynajmniej ja to tak widzę.
Zmieniłem koncepcję z zooką, teraz to wygląda tak: [link widoczny dla zalogowanych], z orientacyjnymi spawnami. Magnus przecież za kokami zaraz masz ele na wjeździe, a wcześniej armor.
Myślę, że taką wersję można by już wstępnie stworzyć.
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:55, 12 Wrz 2011 |
|
Yolan napisał: |
Magnus przecież za kokami zaraz masz ele na wjeździe, a wcześniej armor. |
Armor akurat nie jest zachętą - on też powinien być po drodze. Ale z ele masz rację - nie zauważyłem tego.
Jeszcze chciałbym się odnieść do kwestii szybkości gry, którą poruszył Hubertus. Wg mnie mecze 2v2 są naprawdę krótkie. Z chęcią bym nawet grywał do 20 zamiast 15. TO HS 1v1 zniechęcało, bo trwało nieraz godzinę, stąd pomysł w "Królu Mapy", żeby było granie do 5.
Wracając do 2v2, to myślałem jeszcze nad tym, żeby albo:
1) startować od razu z broniami (i nie ma już kłopotu z "WW")
2) zamiast bronie rozrzucać po mapie, to zrobić 4 miejsca respawnów - dwa zooka + ele i dwa zooka + flame. Jedynie resztę broni rozrzucić po mapie (2x koki, 2x shotgun, 2-3x uzi, jakieś dual pistol, 1x karabiny do aut i tyle).
Oba pomysły znacznie skrócą czas gry, dlatego grało by się do 20 fragów.
Rozumiem, że są to duże zmiany, dlatego bałbym się ich wprowadzać od razu na HSTD, ale za to na TT, czy FO można by zobaczyć jakby gra wyglądała.
|
|
|
|
|
Yolan
Alfons
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:15, 12 Wrz 2011 |
|
Niee, totalnie mi się nie podoba. Wtedy każdy by jechał na pałę na siebie, nie było by elementu uciekania, kampienia i wiele innych nieodłącznych części 2v2. Start też raczej nie fajny bo eliminuje alternatywne taktyki. Może ktoś chce na starcie pojechać po bombę i szybko dowalić przeciwnika. Poza tym zbieranie pierwszych broni na początku to jest pewnego rodzaju rozgrzewka. Jeszcze można sobie batonika wpierniczać i nie ma praktycznie stresu.
Wg ciebie mecze są krótkie, a ja to odczuwam inaczej. Przecież taki mecz do 15 na HSTD trwa minimum 30min. Mecz turniejowy trwa znacznie dłużej bo obie drużyny starają się na każdą walkę być jak najlepiej przygotowanym. Tyle samo trwają mecze w takim Starcrafcie2 i jest to dość zbalansowane.
Także nie zmieniał bym w ogóle sposobu rozgrywania meczy 2v2. Trzeba się tylko naprawdę dobrze zastanowić nad rozstawieniem broni, a reszta wyjdzie w praniu. Czyli bez zrobienia jakiej kolwiek pierwszej wersji mapy nie ma co dalej teoretyzować. Dlatego jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sensowne i poparte argumentacją uwagi co do rozstawienia broni w moim projekcie to pisać, a jeśli nie to może już się zabiorę za "tworzenie".
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:18, 12 Wrz 2011 |
|
No dobra, przekonałeś mnie.
To zabieraj się za tworzenie
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 18:29, 18 Wrz 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Siema - testujemy 2 vs 2 na FOTD. Wbijać na GH
|
|
|
|
|
Yolan
Alfons
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:42, 18 Wrz 2011 |
|
Dobra jest gotowa kolejna wersja mapy, wszystkie bronie dodane. Czas zabrać się za testy. Ze Zbigzem na GH czekam na jakiś team do pierwszego 2v2 na FOTD
Screen z aktualnym rozmieszczeniem broni: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 19:42, 18 Wrz 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] 2 vs 2 wbijać
|
|
|
|
|
Yolan
Alfons
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:45, 19 Wrz 2011 |
|
Jako, że FOTD to duża mapa, to powstała idea żeby dodać piątą zookę, ale... z 2 razy dłuższym respem niż inne bronie. I trzecie koki do tego. Czekam na jakieś za i przeciw.
|
|
|
|
|
|