Autor |
Wiadomość |
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Śro 11:42, 22 Sie 2012 |
|
TheTinest
Witam.
Chcę zaprezentować projekt mapy "TheTinest". Musiałem nad tym projektem siedzieć aż 1800 sekund wykorzystując dwa monitory. 15,4" od lapka i 23" stacjonarny.
mapka wygląda następująco - tylko jeszcze muszę się pobawić w mispada.
Apropo mispada. Zrobię 2-3 wersje mapy. Po środku będzie serce, a każdy z graczy bedzie miał zoke lub karabinek, lub coś jeszcze innego.
Serce nie będzie oczywiście pojawiało się co sekundę.
Może dodam jakiś swój styl żeby mapa nie była taka nudna jak inne. Elypter widocznie wykonał kilka dobrych dzieł i to mnie zainspirowało.
|
Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Śro 11:44, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 10:33, 23 Sie 2012 |
|
Robię sobie MISA i co? i koleś pojawia się ok. serce pojawia się ok, wszystko ok oprócz tego jak zginę to pojawiam się w wodzie.
Kod: |
// player's normal start position
//1 4
//5 6
//3 2
PLAYER_PED p1 = (123.5,135.5,3.0 ) 07 45
PLAYER_PED p2 = (125.5,137.5,3.0 ) 12 225
PLAYER_PED p3 = (123.5,137.5,3.0 ) 09 135
PLAYER_PED p4 = (125.5,135.5,3.0 ) 11 315
PLAYER_PED p5 = (123.5,136.5,3.0 ) 15 90
PLAYER_PED p6 = (125.5,136.5,3.0 ) 17 270
// two basic boolean values
//SAVED_COUNTER true = 1 // niepotrzebne
//SAVED_COUNTER false = 0 // niepotrzebne3
//serce
GENERATOR health1 = (124.5,136.5) 0 collect_30 120 120
COUNTER loop = 1
LEVELSTART
//serce
SWITCH_GENERATOR (health1, ON)
//broń
WHILE (loop=1)
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p1, 0))
GIVE_WEAPON (p1, ROCKET_LAUNCHER, 99)
ENDIF
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p2, 0))
GIVE_WEAPON (p2, ROCKET_LAUNCHER, 99)
ENDIF
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p3, 0))
GIVE_WEAPON (p3, ROCKET_LAUNCHER, 99)
ENDIF
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p4, 0))
GIVE_WEAPON (p4, ROCKET_LAUNCHER, 99)
ENDIF
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p5, 0))
GIVE_WEAPON (p5, ROCKET_LAUNCHER, 99)
ENDIF
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p6, 0))
GIVE_WEAPON (p6, ROCKET_LAUNCHER, 99)
ENDIF
ENDWHILE
LEVELEND |
Nie mam pojęcia co z tym zrobić
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|