Autor |
Wiadomość |
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pią 17:46, 26 Cze 2009 |
|
Witam!
Prezentuje Wam wersję beta mojej nowej mapy.
Jest to wyscig dla 2 graczy. Wyscig sklada sie z kilku etapow.
Wprowadzilem pare nowych elementow, ktore urozmaicą zabawę. Mysle, ze sie Wam spodoba!
Zachęcam wszystkich do testowania. Mimo sporej ilosci czasu poświęconej na wykrywaniu błedów gry, mogą się jeszcze pojawiać, dlatego jezeli znajdziecie jakis błąd - piszcie.
Pisać bez skrupułów co się podoba a co nie!!
Dzieki temu bede wiedział co mam poprawić a czego nie.
PRZECZYTAJ zanim zagrasz!!
- Na mapie są umieszczone 2 generatory, które odblokowywują tunele. Gdy zginiesz, bedziesz mogl powrocic w to samo miejsce w krotszym czasie, pamietaj jednak ze twoj przeciwnik tez bedzie mogl z niego korzystac.
Tunele:
[link widoczny dla zalogowanych]
- Umieściłem na mapie samochody pulapki, uwazaj na nie!
- Pamiętaj ze na torze F1, przed okrazeniem pomiarowym bedzie okrazenie dojazdowe. Nie rozwal wozu, ponieważ bedziesz musial zjechac do boxu naprawic uszkodzenia.
PLIKI:
5 plików wraz z 2 dodatkowymi folderami zgraj do folderu DATA
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekam na pierwsze komentarze =]
|
Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Śro 17:04, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:35, 26 Cze 2009 |
|
mocna rzecz zapraszam wszystkich do testowania
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:45, 26 Cze 2009 |
|
lol genialne ! x) za pierwszym razem się trochę pogubiłem ale od czego są debugsy Wyścig długi i wciągający. bravo
|
|
|
|
|
Mati
Boss
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 824
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?
|
Wysłany:
Pią 22:35, 26 Cze 2009 |
|
Mapa fajna, czasami skomplikowana, ale generalnie podoba mi się
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:09, 26 Cze 2009 |
|
Bardzo podoba mi się skrypt mapy, ale gmp można dopracować
Co do leczenia gościa na jezdni - staniesz na nim i masz po grze. To jest tak jak z respawnem botów na MT.
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Sob 10:25, 27 Cze 2009 |
|
Sprawdzalem przed chwilą martwego tyka na jezdni, stwierdzam ze masz racje. Stanalem na nim i.... sam umarlem. Mysle ze jest to do zrobienia.
Są też inne błedy. Brama F1 i przy szpitalu nie dzialaja wlasciwie.
Pozniej sie tym zajmę ==]
Zachecam nadal do testowania!
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Sob 14:14, 27 Cze 2009 |
|
no no no pocisk
Błędy:
ja bym jednak poprzestawiał co niektóre strzałki o jedno - dwa pola do skręcania
|
|
|
|
|
michall97
Włóczęga
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:25, 28 Cze 2009 |
|
Stwierdzam, że masz rację. Także umarłem, kiedym wjechał na tego martwego typka.
|
|
|
|
|
Yiomm
Godfather
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:57, 28 Cze 2009 |
|
Dodaj światło w nocy bo hovno widać. Może więcej napisze jak przejade.
@edit: Całej nie przejechałem, zatrzymałem się na granicy tam gdzie masz 1, 2, 3, 4, nieszczęśliwie wysiadłem z auta i tak stanął że nie mogłem wsiąść bo były drzwi zablokowane, tam nie opodal znalazłem AIR, którego nie masz "zaksięgowanego" w Map Editore, potem pokarze gdzie. Wyścig pełen przygód, ale jednak na 1P może sie szybko znudzić. Myśle że to będzie hit wśród "bajerowatych" map wyścigowych. PS: Heri zrób jeszcze zwykły wyścig, może będzie tak dobry jak pospolite RA i RA2, i kto wie może na twojej mapie będzie organizowany jakiś turniej. Pozdrawiam.
|
Ostatnio zmieniony przez Yiomm dnia Nie 15:24, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Maciej
-Yakuza- Owner
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 2009
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: a ch*j cie to obchodzi.
|
Wysłany:
Nie 16:06, 28 Cze 2009 |
|
Jak ja bym chcial ja przetestowac! Ale dopiero 7 bede w stanie . bo teraz jestem na weselu. tzn poprawinach
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Śro 16:24, 01 Lip 2009 |
|
Zrobilem maly update.
Poprawilem 1 czesc wyscigu, teraz nie zacina się pomiar okrazenia gdy przeciwnik ginie. Wybuchy przed czasem tez naprawilem. Wszystkie bramy powinny dzialac dobrze. Teraz mozna stać na tym martwym typie na jezdni i nas nie zabije.
Swiatlo i jakis inne drobne rzeczy dodam w kolejnym update.
Mozecie szukac nowych bugów gry.
milej zabawy
|
|
|
|
|
Yorselfon
Włóczęga
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:07, 11 Lis 2010 |
|
Coraz więcej wyścigów... przynajmniej sie nie będzie nudzic ;]
|
|
|
|
|
|