Autor |
Wiadomość |
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Sob 14:13, 10 Cze 2006 |
|
Witajcie drodzy zgromaczeni!
Jakoś tak mnie dziś naszło na robienie nowej mapki. Jej główną "osią" ma być autostrada kończąca się z jednej strony zerwanym mostem, a po 2-giej stronie robotami drogowymi... Ogólnie mapka miaaby być full size (od góra granica w postaci górek, po prawej i na dole woda, a po lewej jeszcze nie wiem) Ogólnie to planowałem ją zrobić już od dawna...
Ale teraz, gdy już odrobinkę zacząłem naszła mnie pewna refleksja - czy aby na pewno warto robić pełna mapkę z duża ilością pól/lasów dosć średnio nadającą się do multi? A może przerobić to, co juz zrobiłem i spróbować skonstruować arenę?
A oto, co już zrobiłem
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wygląda autostrada i skrzyżowanie z wąską drogą. Starałem się zachować max detale - asfaltowe pobocza, bariery, pasy wyłączeń i włączeń do ruchu (wiem, GTA niezbyt je lubi, ale mam pewien plan), jednakże wprawne oko od razu zauważy pewną niezgodność - otóż momo kształyu "koniczynki" to nie jest koniczynka! Ruch na dróżkach dojazdowych odbywa się w przeciwną stronę, gdyż GTA źle przetwarza strzałki zmuszające do zmiany pasa ruchu i w efekcie wozy wjeżdżające na autostradę albo musiałyby od razu pakować się na ruch, albo robić pętelke i od razu zjeżdżać z autostrady...
No ale chciałem się Was spytac o opinię - czy zrobić mini mapkę onlinenową (typu MibCity), czy też zrobić full size'a przedstawiającego...wieś
|
|
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 14:18, 10 Cze 2006 |
|
widze że tym razem ste.sty a w sumie to dla mnie trudny wybór Jeszcze wsi nie ma Chyba wybieram to drugie...wieś
|
|
|
|
|
Tyran
Moderator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:24, 10 Cze 2006 |
|
mala specjanie na multi cos jak tiny tylko odrobine wieksza bez inv
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Sob 16:45, 10 Cze 2006 |
|
hmm Jeśli już to będzie sporo większa od TTown, bliżej wielkością do Face Off (lecz mniejsza). Nie wiem jak by to wyszło gdybym zrobił długą mapkę opartą o autostradę ze zjazdami prowadzącymi do mikro miasteczek wielkości powiedzmy ćwierci TinyTown każde, połączone ze sobą autostradą, oraz sporo dłuższymi krętymi dróżkami lokalnymi. Co sądzicie o tym?
|
|
|
|
|
Shekerz
DonCorleone
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 2611
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu xP
|
Wysłany:
Sob 17:10, 10 Cze 2006 |
|
Tyran napisał: |
mala specjanie na multi cos jak tiny tylko odrobine wieksza bez inv |
cos jak tiny by bylo zajebiste wg tiny to najlepsza plansza do multi
Po co taka duza jak Face off ?
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Sob 17:28, 10 Cze 2006 |
|
Coś a'la TTown zrobie kiedyś indziej
Bardzo mi się spodobała koncepcja, którą przed chwilą obmyśliłem - autostrada, 3 wiadukty-zjazdy do 6 mikro miast/wiosek (parę domów na krzyż), na końcach autostrady ciut większe miasteczka arenopodobne, dodatkowo za miastami jedna dłuuuga okrężna i niebezpieczna droga (nad przepaścią, przy wodzie, wązka itp) służąca jako awaryjne połączenie, gdyby ktoś "blokował" główny wyjazd na autostradę.
Co do narzekań, że duże: Pamiętajcie, że autostrada zajmuje BARDZO dużo miejsca, więc samego terenu do walki jest mniej, to jest tylko szybka arteria komunikacyjna między poszczególnymi terenami. No, chyba, że ktoś postanowi urządzić sobie pościgi
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 17:46, 10 Cze 2006 |
|
ten pomysł z autostradą ze zjazdami popieram (coś innego) bo jest sporo mapek typu TTown
|
|
|
|
|
bit
VIP
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:59, 10 Cze 2006 |
|
Mibars a nie myslales o przerobieniu mapy hidden surprise? jest to wg najlepsza map na multi lecz nie ma tam zadnej wyskoczni i brakuje apteczki, tylko aby nie byla zamieniona z podstawową tylko nazwana inaczej.
|
|
|
|
|
nawiedz
Gangster
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tiny Town :)
|
Wysłany:
Sob 19:24, 10 Cze 2006 |
|
niezly pomysl
PS. co za rangami?????? gdzie jest admin ???
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Sob 22:50, 10 Cze 2006 |
|
Nie, jak ju ż to raczej zrobie coś swojego (tym bardziej, że HS jakos nie lubie).
BTW prace nad mapką ruszyły, dziś powstała większa część mini wioski westernowej Jeszcze tylko wstawić parę budynków, poprawić piasek i biore się za łatwieksze strefy, np nowsze miasteczko
EDIT:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tadam! Główna ulica... Czekamy na pojedynki w samo południe?
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 7:03, 11 Cze 2006 |
|
Zaje@#$%% nowy styl tylko czekać na skończenie roboty
|
|
|
|
|
Rexxor
VIP
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 2545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarna czeluść gardła szatana :P
|
Wysłany:
Nie 9:19, 11 Cze 2006 |
|
oj... podziwiam was... róbcie szybciej... im więcej tym lepiej no nie?
|
|
|
|
|
bit
VIP
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:03, 11 Cze 2006 |
|
naprawde podziwiam cie ze masz chec do robienia map, wiem daje to satysfakcje ze ktos inny gra na twojej mapie, lecz ja juz duzo zrobilem gier, stron itp i mam juz dosc jednym slowem nie mam juz checi, wole byc tym drugim co uzywa rzeczy zrobione przez innych.
|
|
|
|
|
nawiedz
Gangster
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tiny Town :)
|
Wysłany:
Nie 10:04, 11 Cze 2006 |
|
bit ty leniuuu.....
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 10:23, 11 Cze 2006 |
|
lenie patentowane bierzcie z nas przykład
|
|
|
|
|
|