Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Golden Lap [BETA 5.0] Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Jakubiak
Gangster
Gangster


Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kowiesy Klan:Scientists

PostWysłany: Śro 21:48, 23 Gru 2009 Powrót do góry

ale to nie jest F1 tylko GTA2
a pozatym zajbista mapka


Ostatnio zmieniony przez Jakubiak dnia Śro 21:50, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:14, 23 Gru 2009 Powrót do góry

gta1 powinny zostac ze wzgledu na to ze trudno sie nimi jezdzi na full speedzie. Nie ma tu tez pewnosci (tak jak w wiekszosci wyscigow) ze jak wypracujesz sobie pozycje to gdzies nie zachaczysz o opony i nie spadniesz np na 2.

:>
Zobacz profil autora
Maciej
-Yakuza- Owner
-Yakuza- Owner


Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 2009 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: a ch*j cie to obchodzi.

PostWysłany: Czw 10:06, 24 Gru 2009 Powrót do góry

Razor dobrze mówi,jeżdząc GTA1 gdy nie ma lagów to jest zabawa na całego. Furore GT się łatwie kieruje ale tu chodzi o f1, szybkie i zwinne:) Wesołych swiat !
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 18:54, 26 Gru 2009 Powrót do góry

szybsze okrążenie nieco inną drogą ;]

Image

z tym że nie tankujemy ani nie naprawiamy auta
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:41, 28 Gru 2009 Powrót do góry

tu sie mylisz Smile pitstop jest zawijasty a jak zjezdzasz na glowna to masz 1 prosta wogle nie redukujesz predkoci i nie skrecasz wiec szybciej jestes meta Smile

a nawet jesli nie (heri sprawdz to dokladie) to zrobimy bardziej zawijasty pitline
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:29, 28 Gru 2009 Powrót do góry

czy dałoby się zrobic, ze jak wjezdzamy do pitlejna to ogranicza licznik prędkości?
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 14:04, 21 Sty 2010 Powrót do góry

Jakby sie dalo, to bym to zrobił =]
Istnieje tylko komenda ograniczająca predkosc botów w aucie ;<
Co nam nic daje.
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:59, 21 Sty 2010 Powrót do góry

pauo kiedy kolejna betka ja chce pojecahc ;]
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 17:53, 21 Sty 2010 Powrót do góry

Wlasnie przerabiam mape, juz prawie skonczona tylko mam problem z PSP, w grze sa zjeb*** kolory, prawdopodobnie to wina psp :F szukam jakiejs innej wersji
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:42, 21 Sty 2010 Powrót do góry

5 jest kul ja ci piatka transparentowalem titleski
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 23:28, 25 Sty 2010 Powrót do góry

Nowa wersja 4.5
sporo zmian
enjoy!
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:03, 26 Sty 2010 Powrót do góry

kul Smile mam nadzieje ze ostatnia
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 1:20, 26 Sty 2010 Powrót do góry

Jeszcze ten start (wybor aut) bym poprawil ale nie mam pomyslu na razie jak to zrobić
Zobacz profil autora
Areen
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:07, 26 Sty 2010 Powrót do góry

Moze wybudujcie padok? Albo tak samo jak w F1, start z pitow do Q.
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 13:08, 26 Sty 2010 Powrót do góry

Jezeli by start zaczynal sie z pitlane to pierwsze kolko powinno być dojazdowe, aby nastepnie odbywalo sie kolko pomiarowe. Im wiecej kolek tym nudniejszy wyscig ;p
Mozna by bylo ustawic pomiar zaczynajacy w pitlane, ale nie wiem czy jest sens robic cos takiego.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)