|
|
Autor |
Wiadomość |
Pushu
Włóczęga
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:05, 23 Lip 2010 |
|
Mam 2 Pytania
Jak Zrobić komende Jak zniszczysz samochud to jakiś napis z gxt ci wyskakuje.
A 2 pytanie To czy da sie wykluczyc samochód z mapy np Dementia nie bedzie jezdizłą po autostradzie??
|
|
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pią 14:34, 23 Lip 2010 |
|
Kod: |
IF (( IS_CAR_WRECKED ( random_car ))
AND (napis = 0 ))
DISPLAY_BRIEF ( 4051 ) // z!This Assassin looks good!
DISPLAY_MESSAGE ( 5000 ) // YOUR TIME IS EXTENDED!
SET napis = 1
ENDIF
|
DISPLAY_BRIEF - to co sie pokazuje na dole ekranu
DISPLAY_MESSAGE - to co sie pokazuje na srodku ekranu ( nie może być poprzedzone literką gangu z wykrzyknikiem np. "k!", bo wyskoczy error )
"k!" etc. - dzięki temu pojawia się głowa lidera gangu, podczas wyświetlania wskazówek
Da się ustawić aby auto nie pojawiało się w ogóle na jezdni, tak zrobił Sektor w BBF. Aby to zrobić musisz otworzyć plik .sty programem gta2stytool. Znaleźć auto które chcesz zmodyfikować i odznaczyć "Should this car at dummy traffic on roads?" i zaznaczyć obok opcje "doesn't appear".
Pewnie da się też zrobić aby wybrane auto nie pojawiało się na jakimś odcinku jezdni, ale teraz nie mogę tego sprawdzić.
|
Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Pią 14:37, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pushu
Włóczęga
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:05, 23 Lip 2010 |
|
Thx A czy nie powinno być tutaj COUNTER napis = 0 ?
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pią 17:13, 23 Lip 2010 |
|
COUNTER dajesz zawsze przed LEVELSTART
przykład skryptu
Kod: |
PLAYER_PED p1 = ( 61.5 , 190.5 , 2.0 ) 7 180
PARKED_CAR_DATA random_car = ( 62.5 , 190.5 , 2.0 ) 2 90 GT24640
COUNTER napis = 0
COUNTER loop = 1
LEVELSTART
WHILE_EXEC ( loop = 1 )
IF (( IS_CAR_WRECKED ( random_car ))
AND (napis = 0 ))
DISPLAY_BRIEF ( 4051 ) // z!This Assassin looks good!
DISPLAY_MESSAGE ( 5000 ) // YOUR TIME IS EXTENDED!
SET napis = 1
ENDIF
ENDWHILE
LEVELEND |
|
Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Pią 17:14, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Pushu
Włóczęga
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:29, 30 Lip 2010 |
|
I znów pytanie...
Robie Race ale to nieważne Chciałbym się spytać jak zrobić skrypt z wang cars Za pomoc thx
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pią 12:46, 30 Lip 2010 |
|
* WARP FROM CAR TO POINT
Komenda która działa na gracza znajdującego się aucie, zabiera go i przenosi go w nowe miejsce. Char pojawi się w wyznaczonym przez nas współrzędnych na mapie, nie ma możliwości przenieść go do innego auta.
Komenda działa prawdopodobnie tylko w singleplayerze, w multi gra następuje desynchronizacja.
WARP_FROM_CAR_TO_POINT ( char name , float X , float Y , float Z , int rotation )
NOTE:
Char name: name of the character to warp
Float XYZ: the new location to move to
Int rotation: the rotation to set the character to face once warped.
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |