Autor |
Wiadomość |
Astral
Złodziej
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Redneck
|
Wysłany:
Pią 20:23, 14 Maj 2010 |
|
Witam. Chce zgłosić problem dotyczący małej mapki i komplikowania.
O to moja mała mapka:
Cytat: |
PLAYER_PED Jedynka = CREATE_PLAYER (6.0, 33.0, 2.0) 0 135
PLAYER_PED Drugi = CREATE_PLAYER (14.0 , 22.0, 2.0) 0 335
OBJ_DATA nazwa = (3.0, 36.0, 2.0) 0 05 99
OBJ_DATA nazwa = (16.0, 20.0, 2.0) 0 05 99
OBJ_DATA nazwa = (16.0, 36.0, 2.0) 0 05 99
OBJ_DATA nazwa = (3.0, 20.0, 2.0) 0 05 99
levelstart
levelend |
A to błąd:
Cytat: |
can't find a number in the text! |
Co z tym zrobić? Proszę pomóżcie!
|
|
|
|
|
|
|
Mati
Boss
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 824
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?
|
Wysłany:
Pią 20:36, 14 Maj 2010 |
|
Astral napisał: |
Witam. Chce zgłosić problem dotyczący małej mapki i komplikowania.
|
A nie czasem kompilowania ? : ]
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:39, 14 Maj 2010 |
|
Obiekty mają te same nazwy i nie mogą zaczynać się z wielkiej litery.
|
|
|
|
|
Astral
Złodziej
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Redneck
|
Wysłany:
Sob 10:06, 15 Maj 2010 |
|
Nadal nie działa. Mam zmienione na taki
Cytat: |
PLAYER_PED jedynka = CREATE_PLAYER (6.0, 33.0, 2.0) 0 135
PLAYER_PED drugi = CREATE_PLAYER (14.0 , 22.0, 2.0) 0 335
OBJ_DATA ga = (3.0, 36.0, 2.0) 0 05 99
OBJ_DATA gb = (16.0, 20.0, 2.0) 0 05 99
OBJ_DATA gc = (16.0, 36.0, 2.0) 0 05 99
OBJ_DATA gd = (3.0, 20.0, 2.0) 0 05 99
levelstart
levelend |
I ten sam błąd.
@edit. Zmieniłem na taki
Cytat: |
PLAYER_PED p1 = CREATE_PLAYER (6.0, 33.0, 2.0) 0 135
PLAYER_PED p2 = CREATE_PLAYER (14.0 , 22.0, 2.0) 0 335
GENERATOR g1 = ( 3.0, 36.0, 2.0) 0 05 1 1 99
GENERATOR g2 = ( 16.0, 20.0, 2.0) 0 05 1 1 99
GENERATOR g3 = ( 16.0, 36.0, 2.0) 0 05 1 1 99
GENERATOR g4 = ( 3.0, 20.0, 2.0) 0 05 1 1 99
LEVELSTART
SWITCH_GENERATOR ( g1 , ON )
SWITCH_GENERATOR ( g2 , ON )
SWITCH_GENERATOR ( g3 , ON )
SWITCH_GENERATOR ( g4 , ON )
LEVELEND |
|
Ostatnio zmieniony przez Astral dnia Sob 10:22, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:33, 15 Maj 2010 |
|
GENERATOR g1 = ( 3.0, 36.0, 2.0) 0 COLLECT_05 1 1 99
GENERATOR g2 = ( 16.0, 20.0, 2.0) 0 COLLECT_05 1 1 99
GENERATOR g3 = ( 16.0, 36.0, 2.0) 0 COLLECT_05 1 1 99
GENERATOR g4 = ( 3.0, 20.0, 2.0) 0 COLLECT_35 1 1 99
|
|
|
|
|
Astral
Złodziej
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Redneck
|
Wysłany:
Sob 10:36, 15 Maj 2010 |
|
Zmieniłem i nadal nic, a tak właściwie, to po co wszędzie collect_05 a na końcu _35?
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:40, 15 Maj 2010 |
|
PLAYER_PED p1 = (6.0, 33.0, 2.0) 0 135
PLAYER_PED p2 = (14.0 , 22.0, 2.0) 0 335
GENERATOR g1 = ( 3.0, 36.0, 2.0) 0 collect_05 1 1 99
GENERATOR g2 = ( 16.0, 20.0, 2.0) 0 collect_05 1 1 99
GENERATOR g3 = ( 16.0, 36.0, 2.0) 0 collect_05 1 1 99
GENERATOR g4 = ( 3.0, 20.0, 2.0) 0 collect_05 1 1 99
LEVELSTART
SWITCH_GENERATOR ( g1 , ON )
SWITCH_GENERATOR ( g2 , ON )
SWITCH_GENERATOR ( g3 , ON )
SWITCH_GENERATOR ( g4 , ON )
LEVELEND
|
|
|
|
|
Astral
Złodziej
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Redneck
|
Wysłany:
Sob 10:41, 15 Maj 2010 |
|
Działa! Wielkie dzięki DonMahone!!!
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:44, 15 Maj 2010 |
|
Kod: |
PLAYER_PED p1 = (6.0, 33.0, 2.0) 0 135
PLAYER_PED p2 = (14.0 , 22.0, 2.0) 0 335
GENERATOR g1 = ( 3.0, 36.0, 2.0) 0 collect_05 1 1 99
GENERATOR g2 = ( 16.0, 20.0, 2.0) 0 collect_05 1 1 99
GENERATOR g3 = ( 16.0, 36.0, 2.0) 0 collect_05 1 1 99
GENERATOR g4 = ( 3.0, 20.0, 2.0) 0 collect_05 1 1 99
LEVELSTART
SWITCH_GENERATOR ( g1 , ON )
SWITCH_GENERATOR ( g2 , ON )
SWITCH_GENERATOR ( g3 , ON )
SWITCH_GENERATOR ( g4 , ON )
LEVELEND |
to maja byc szybko odnawialne bronie? czy moze wolno? bo u ciebie beda sie co chwile odnawiac
|
|
|
|
|
Astral
Złodziej
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Redneck
|
Wysłany:
Sob 16:39, 15 Maj 2010 |
|
Szybko. A jak się stało że działa, bo chcę wiedzieć.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:46, 15 Maj 2010 |
|
generatory wstawione pomiedzy level start a level end czyli tam gdzie ich miejsce.
Przed lvl start deklarujesz tylko rzeczy. Po są "zmienne" /Równie dobrze mogłeś dać
SWITCH_GENERATOR ( g2 , OFF)
a potem ON w jakiejś pętli :>
|
|
|
|
|
Astral
Złodziej
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Redneck
|
Wysłany:
Sob 16:52, 15 Maj 2010 |
|
Wcale nie generatory są przed levelstart. Switch jest po.
A ta pętla gdzie?
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:48, 15 Maj 2010 |
|
pętli nie ma dałem przykład... a co do 1 linijki poprzedniego postu zapomnialem przed generatory dodać "switch" tu masz co i jak:
Kod: |
http://en.wikigta.org/wiki/Modding_Tutorial_(GTA2) |
|
|
|
|
|
Astral
Złodziej
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Redneck
|
Wysłany:
Sob 19:51, 15 Maj 2010 |
|
Ej, ile razy mam powtarzać nieznam angielskiego! Jestem w 4 klasie i go nie znam!
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:57, 15 Maj 2010 |
|
google translate
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|