Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Drobny skrypt. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 17:53, 29 Maj 2009 Powrót do góry

Mam problem ze zrobieniem takiego skryptu.
Chodzi o to aby pojawily się 2 postacie (np. 2 policjantów), po czym maja isc do jakiegoś miejsca i stać caly czas w tym miejscu aż zginą.
Jak ktos wie jak to zrobic to piszcie Smile
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:16, 29 Maj 2009 Powrót do góry

tak typowo teoretycznie: dajesz charowi zadanie :

PO LVL START (najlepiej przed pętlą)
Kod:
SET_CHAR_OBJECTIVE ( name , GOTO_AREA_ON_FOOT, Float X, float Y , float Z ). 

(w pętli jeśli będzie [while loop oczywiście])
Potem skrypt sprawdzający co robi pan X.
Kod:
IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( name  ,  float X  , float  Y , float  Z  , float  Width , float height  )  )
SET_CHAR_OBJECTIVE ( charname  , NO_OBJ   ) 
SET_CHAR_THREAT_REACTION ( name , NO_REACTION)
ENDIF


musisz jeszcze wstawic placka dla testu Razz


Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Pią 18:18, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 20:04, 29 Maj 2009 Powrót do góry

Jutro to sprawdze, jak zadziala to bede wdzieczny
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:37, 30 Maj 2009 Powrót do góry

Heri ale zamist pisać nowego tematu, to niżej masz "Pytania dot skryptu" :]
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Sob 10:00, 30 Maj 2009 Powrót do góry

Pętla
IF (NOT (HAS_CHARACTER_DIED (ped1)))
SET_CHAR_OBJECTIVE ( ped1 , GOTO_AREA_ON_FOOT, 215.0 , 161.0 , 3.0 )
ENDIF

IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( ped1 , 215.0 , 161.0 , 3.0 , 1.0 , 1.0 ) )
SET_CHAR_OBJECTIVE (ped1, WAIT_ON_FOOT)
ENDIF

DZIALA Smile))))

@up wybacz Smile

@down
boty maja proste zadanie >tylko stac<
wiec nic szczegolnego tam nie bedzie


Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Sob 12:35, 30 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:11, 30 Maj 2009 Powrót do góry

a ja myślę że w nowym temacie jest o wiele lepiej pisać... gdyż dotyczy konkretnej sprawy i jak zostanie rozwiązana to dajemy do archiwum... W 1 temacie napiszą 3 osoby pomogę jednej a o tych wcześniejszych zapomnęRazz

Heri weź walnij cały skrypt (dotyczący tych botków) to może dodamy do ciekawych skryptów.
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 21:14, 01 Cze 2009 Powrót do góry

Problem z wodą. Chodzi o to, ze jak spadne z 6 poziomu do wody (poziom 0) to postac nie wpada do wody tylko zabija sie tak jakby o 'ziemie'.
Gdy spadne z nizszego poziomu jest wszystko ok. Nie wiem czy to jest bug gry czy cos zle zrobilem. Mial juz ktos ten problem?
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:34, 01 Cze 2009 Powrót do góry

to bug gry Smile nic z tym nie zrobisz... znaczy jest sposob ale to sie uzywa go wtedy gdy jest malo wody Smile
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 21:46, 01 Cze 2009 Powrót do góry

Hm, a co to za sposob? moze go uzyje Smile
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:56, 01 Cze 2009 Powrót do góry

ustalasz ze player jest niesmiertelny w danym momencie...

dla przykladu IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( player , 215.0 , 161.0 , 3.0 , 1.0 , 1.0) << dajesz lokacje nad wodą myśle ze kratke starczy... potem
SET_CHAR_NIV (player,on) cośtam Razz wpisz w pispadzie SET_CHAR_ i nacisnij ctrl+spacja to ci sie wyswietla
ENDIF

tak troszke opisowo ale mam nadzieje ze sobie poradzisz
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 22:03, 01 Cze 2009 Powrót do góry

tak czaje all, dzieki jutro sprawdze
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:45, 01 Cze 2009 Powrót do góry

A dokładna komenda to:

Kod:
SET_CHAR_INVINCIBLE ( char name  ,  ON   )


lub zrób nieśmiertelność jak spada całkiem ale to wtedy jak z ostatniego pietra spadniesz na glebe to przezyjesz Razz


Kod:
IS_CHAR_IN_AIR ( charname ) 


Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Pon 22:46, 01 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 15:47, 02 Cze 2009 Powrót do góry

Wedlug mnie prostsza komendą bedzie "IS_CHAR_IN_AIR ( charname ) "
ale w mispadzie nie wykrywa tej komendy. Jednak twoja metodą ctrl + space
wyswietlilo mi sie "IS_CHAR_FALLING". Uzylem tego i ...dziala! Woda jest znowu wodą. =]

thx
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:50, 02 Cze 2009 Powrót do góry

* IS CHAR FALLING?

Checks to see if this character is ‘falling’ through the air, ie doing the ‘falling’ animation.

Returns TRUE if so, FALSE if not.

IS_CHAR_IN_AIR ( charname )

NOTE:
charname: name of a previously created character, including the player.

------------------
TO zrobili błąd w manualu Smile

pozatym jak dostaniesz z zooczki skaczac tez chyba nie padasz... sprawdz to Smile


Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Wto 15:52, 02 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 16:50, 02 Cze 2009 Powrót do góry

przetestowalem w taki sposob:
odpalilem bombe w aucie, skoczylem nad nim i gdy samochod wybuchł, umarlem. Wiec powinienem byc smiertelny podczas skoku, gdy ktos we mnie strzeli bazooka
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)