Autor |
Wiadomość |
Hidden97
Huligan
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:36, 07 Lut 2010 |
|
Myśląc i myśląc wpadłem na pomysł Zombie mod.
Zaczełem pracować nad skryptem i mam pomysły jak go wykonać
Np :
IF ( CHECK_CHARACTER_HEALTH ( p1 , 99 )
CHANGE_CHAR_REMAP ( p1 , 24 ) Bla bla bla ...
Chyba wiecie o co chodzi prawda? Potrzebuje paru ludzi do pomocy , można się zgłaszać. Wszystkie pytania i skrypty dotyczące modu zombie zgłaszać tutaj. Oceniajcie czy dobry pomysł.
|
|
|
|
|
|
|
Mati
Boss
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 824
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?
|
Wysłany:
Nie 20:39, 07 Lut 2010 |
|
Heh, pomysł ciekawy, a'la L4D Ale pewnie wykonać takie coś będzie trudno
|
|
|
|
|
Hidden97
Huligan
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:44, 07 Lut 2010 |
|
Wiem dlatego potrzebuje ekipy Już zaczynam tworzyć.
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:52, 07 Lut 2010 |
|
Mogę pomóć
Co prawda nie jestem zawodowcem w robieniu skryptów, ale zrobiłem kilka mapek :]
|
|
|
|
|
Hidden97
Huligan
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:54, 07 Lut 2010 |
|
Ok Przydał by się jeszcze heri i kogo tam polecicie
WHILE_EXEC ( log = 0 )
IF ( HAS_CHAR_PUNCHED_SOMEONE ( as2 )
CHANGE_CHAR_REMAP ( p1 , 24 )
DELAY_HERE ( 20 )
ENDIF
Narazie zrobilem takie coś ale to tylko przykład. Mógł by ktoś zrobić żeby działało.
|
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:24, 08 Lut 2010 |
|
Powiedz mi na czym taki zombie mode by polegał? W sensie kiedy by było wiadomo, że strona, która nie jest zombie wygrała?
|
|
|
|
|
Hidden97
Huligan
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:38, 08 Lut 2010 |
|
Spróbował bym restart rundy Ale gdyby miał ktoś program do przerobienia
Pliku std żeby dodać odgłos wygrywania rundy lub przegrywania.
Ale jeszcze niewiem dokładnie jak zrobić restart
Pokombinuje , jak nie wyjdzie pomysle o innym modzie.
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Wto 14:24, 09 Lut 2010 |
|
Napisz w puntach na czym dokładnie to ma polegać.
np.
1. Jezeli player A uderzy playera B to wtedy...
bo nie kminie calej koncepcji
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 16:24, 09 Lut 2010 |
|
Heri on chce skopiować to co jest w Life 4 Death na mapę i skrypt w GTA2.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 16:25, 09 Lut 2010 |
|
ciekawy mod ... ale nie wiem na czym polega... sory ;]
nie wytłumaczyłem Hidden97 dokładnie o co bryka ;]
|
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:13, 09 Lut 2010 |
|
Chyba tutaj chodzi o Left 4 Death YoGhurt. Oczywiście pomysł fajny, ale myślę, że będzie trzeba nad nim wiele pomyśleć jeśli chodzi o "rundy" i mapy, na których gra miałaby być rozgrywana.
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 17:21, 09 Lut 2010 |
|
Kempas napisał: |
Chyba tutaj chodzi o Left 4 Death YoGhurt. Oczywiście pomysł fajny, ale myślę, że będzie trzeba nad nim wiele pomyśleć jeśli chodzi o "rundy" i mapy, na których gra miałaby być rozgrywana. |
Oczywiście ,że chodziło mi o Left 4 Death - za dużo Half Life'a i człowiek wszystko przeinacza.
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Wto 18:26, 09 Lut 2010 |
|
Nie wiem, Nie grałem nigdy w to, Nie znam się
|
|
|
|
|
Hidden97
Huligan
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:18, 09 Lut 2010 |
|
Dajcie sugestie
Jeśli da się dodać nowe dzwięki do gta to , dźwięki mam .
A jak można przerobić brief z gxt można dać słówko player has infected
I Mapa narazie nieważna , ważny skrypt
Już tłumacze :
1.Boty : ( każdy inny stworzony do zabicia ręką playera , zrobić boty jako typ DUMMY ) każdy bot ma cel zniszczyć innego playera , a gdy umrze ma inny remap potrzebny będzie zone editor.
2. Czas i rundy : To najważniejsza część skryptu , tu trzeba zrobić czas na runde (
5 minut chyba że zamało. Potrzebny będzie restart skryptu tu wchodzą
(COUNTER) a jak ma ktoś inny pomysł można pisać.
3.Dzwięk : Mam dźwięki to mówiłem , Jeśli można z edytować plik std zamienimy za jakiś inny odgłos typu CRICK i w sadzić mój plik Infect_1
Infect_2 lub Infect_3.A w skrypcie zrobić
IF CHARACTER DIED Czy coś
Sound| inf (blablablabla) CRICK . Zresztą wiecie.
To wszystko.
Na reszte wpadne puźniej.
|
Ostatnio zmieniony przez Hidden97 dnia Wto 20:19, 09 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 21:57, 09 Lut 2010 |
|
czyli takie coś że atakują ciebie ząbiaki tak ?
ja proponuje ze 20 non stop rozmnarzających się botów które atakują tak jak policjanci a ty masz tylko pistolet/karabin aby ich zniszczyć
co 5 minut np by powstawało coraz więcej.
PS: oczywiście na każdego plajera po 20 zombiaków na początek z każdej strony
takie coś mi się nasunęło na myśl
|
|
|
|
|
|