Autor |
Wiadomość |
Yiomm
Godfather
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:12, 29 Maj 2009 |
|
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:20, 01 Cze 2009 |
|
Kod: |
PLAYER_PED p1 = ( 90.5 , 145.5 , 2.0 ) 13 270
PLAYER_PED p2 = ( 79.5 , 148.5 , 2.0 ) 11 90
PLAYER_PED p3 = ( 90.5 , 148.5 , 2.0 ) 13 270
PLAYER_PED p4 = ( 79.5 , 145.5 , 2.0 ) 11 90
GENERATOR zooka1 = ( 83.5 , 148.5 , 2.0 ) 0 COLLECT_02 100
SET_GANG_INFO ( ygang , 13 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 2 , 92.5 , 147.0 , 2.0 , 2 , MIURA , 14 )
SET_GANG_INFO ( lgang , 11 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 1 , 77.5 , 147.0 , 2.0 , 1 , ISETTA , 20 )
MAP_ZONE ygangzone = ( 1000 , 350 , 150 , 10 , 1000 , 1 , 10 , 10 , 969 , 10 , 490 )
MAP_ZONE lgangzone = ( 1000 , 350 , 150 , 10 , 1000 , 1 , 10 , 10 , 969 , 10 , 490 )
LEVELSTART
SET_AMBIENT_LEVEL ( 0.3, 3 )
SET_GANG_KILL_REACTION ( ygang , lgang , 1 )
SET_GANG_KILL_REACTION ( lgang , ygang , 1 )
SWITCH_GENERATOR ( zooka1 , ON )
LEVELEND
// By Mahoniasty Mahoniacz z Mahonowicz, o mahononimie Mahone :) |
Razorek dodaj tu jeszcze poprawki, odnośnie: mojego postu z poprzedniej strony
ps" Orange Gang lubi orange player, ale nie lubi zielonego gangu, i zielonego playera.
Green gang lubi green player ale nie lubi Orange gangu i orange playera"
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:30, 01 Cze 2009 |
|
Po lvl start:
Kod: |
CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT ( gang name , char name , difference ) |
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:31, 02 Cze 2009 |
|
Kod: |
PLAYER_PED p1 = ( 90.5 , 145.5 , 2.0 ) 13 270
GENERATOR zooka1 = ( 83.5 , 148.5 , 2.0 ) 0 COLLECT_02 100 100 15
SAVED_COUNTER true = 1 /////////////////////
SAVED_COUNTER false = 0 /////////////////////
SET_GANG_INFO ( ygang , 13 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 0 , 92.5 , 147.0 , 2.0 , 0 , MIURA , 14 )
SET_GANG_INFO ( lgang , 11 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 0 , 77.5 , 147.0 , 2.0 , 0 , ISETTA , 20 )
MAP_ZONE ygangzone = ( 1000 , 450 , 50 , 10 , 1000 , 0 , 0 , 0 , 1000 , 0 , 490 )
MAP_ZONE lgangzone = ( 1000 , 450 , 50 , 10 , 1000 , 0 , 0 , 0 , 1000 , 0 , 490 )
LEVELSTART
SET_AMBIENT_LEVEL ( 0.3, 3 )
SET_GANG_KILL_REACTION ( ygang , lgang , -5 )
SET_GANG_KILL_REACTION ( lgang , ygang , -5 )
CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT ( lgang , p1 , -5 )
CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT ( ygang , p1 , 5 )
SWITCH_GENERATOR ( zooka1 , ON )
LEVELEND
// Made by DonMahone |
Coś tu jest źle, gdy strzelam do ludzi z innego gangu, to poźniej już mnie nie atakują. Jakieś poprawki?
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:21, 06 Cze 2009 |
|
Kod: |
PLAYER_PED p1 = ( 90.5 , 145.5 , 2.0 ) 13 270
GENERATOR zooka1 = ( 83.5 , 148.5 , 2.0 ) 0 COLLECT_02 100 100 15
SAVED_COUNTER true = 1 /////////////////////
SAVED_COUNTER false = 0 /////////////////////
counter loop = 1
SET_GANG_INFO ( ygang , 13 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 0 , 92.5 , 147.0 , 2.0 , 0 , MIURA , 14 )
SET_GANG_INFO ( lgang , 11 , SHOTGUN , SHOTGUN , SHOTGUN , 0 , 77.5 , 147.0 , 2.0 , 0 , ISETTA , 20 )
MAP_ZONE ygangzone = ( 1000 , 450 , 50 , 10 , 1000 , 0 , 0 , 0 , 1000 , 0 , 490 )
MAP_ZONE lgangzone = ( 1000 , 450 , 50 , 10 , 1000 , 0 , 0 , 0 , 1000 , 0 , 490 )
LEVELSTART
SET_AMBIENT_LEVEL ( 0.3, 3 )
SWITCH_GENERATOR ( zooka1 , ON )
While (loop = 1)
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p1, 0))
SET_GANG_KILL_REACTION ( ygang , lgang , -5 )
SET_GANG_KILL_REACTION ( lgang , ygang , -5 )
CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT ( lgang , p1 , -5 )
CHANGE_GANG_CHAR_RESPECT ( ygang , p1 , 5 )
ENDIF
Endwhile
LEVELEND
// Made by DonMahone |
spróbuj tego
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:42, 06 Cze 2009 |
|
O dzięki Tylko powiedz jak zrobić dla 2p,3p i 4p pętle z
[IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH(p1, 0)) ?
|
Ostatnio zmieniony przez DonMahone dnia Nie 11:26, 07 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:29, 06 Cze 2009 |
|
z 1 bo 1 zawsze jest w grze nie musisz robic nowych ifów wwal szystko tu
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:43, 07 Cze 2009 |
|
Czyli:
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH( p1 ; p2 ; p3 ; p4, 0 ))
?
A. Powiedz jeszcze jedno. Jak respić OBJECT-a ? np. Piłke? Tak jak przy carsach tylko IF is_object_wrecked ?
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Nie 12:34, 07 Cze 2009 |
|
Pętle osobna dla kazdego chlopka mozna zrobic tak
Kod: |
counter loop = 1
LEVELSTART
WHILE (loop = 1)
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH (p1, 0))
zrób to i to
ENDIF
IF (CHECK_CHARACTER_HEALTH (p2, 0))
zrób to i to
ENDIF
ENDWHILE |
Co do objektow, chyba nie ma komendy podobnej do tej ze sprawdzaniem czy auto wybuchlo lub utonelo.
Zamiast tego radze wykorzystac komende DELETE_ITEM ( name ) ,
name = CREATE_OBJ ( float X , float Y , float Z ) rotation model shoptype END
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:47, 10 Cze 2009 |
|
Te wie ktoś (Heri ) jak zrobić zeby 3 coutery były równe sobie?
Dla przykładu:
jeśli:
Counter licznik = 10
to
Counter Red = 10
i
Counter Blue = 10
chodzi mi głownie o dynamiczną zmianę
|
|
|
|
|
ARX
Huligan
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:25, 13 Lip 2009 |
|
Razor napisał: |
Te wie ktoś (Heri ) jak zrobić zeby 3 coutery były równe sobie?
Dla przykładu:
jeśli:
Counter licznik = 10
to
Counter Red = 10
i
Counter Blue = 10
chodzi mi głownie o dynamiczną zmianę |
Dawno się z tym nie bawiłem, ale chyba tak (?)
Kod: |
if (licznik = 10)
SET Red = licznik
SET Blue = licznik
endif |
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:22, 22 Lip 2009 |
|
hej ziom(m)ale jak zrobić frajera z jakiegoś gangu takiego jak na mafia town lub na tej mapce ziommala? I jeszcze by gościu atakował playerów 1-6
|
|
|
|
|
Yiomm
Godfather
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:11, 22 Lip 2009 |
|
Napisalbym ci ale tutaj skryptöw nie mam. Napisz do razora bo mu podawalem to. Wiec gdzies musi miec.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:53, 22 Lip 2009 |
|
na czery town mam tak:
Kod: |
CHAR_DATA medic1 = ( 175.5 , 147.5 , 2.0 ) 8 0 GUARD_AGAINST_PLAYER
CHAR_DATA medic1 = ( 175.5 , 147.5 , 2.0 ) 8 0 GUARD_AGAINST_PLAYER
LEVELSTART
SET_CHAR_THREAT_SEARCH ( medic1 , LINE_OF_SIGHT )
SET_CHAR_THREAT_REACTION ( medic1 , REACT_AS_NORMAL )
SET_CHAR_OBJECTIVE ( medic1 , GUARD_AREA)
SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE (medic1, DUMMY_GRAPHIC, 16)
GIVE_WEAPON ( medic1 , FLAME_THROWER )
IF ( HAS_CHARACTER_DIED ( medic1 ) )
IF (NOT(IS_ITEM_ONSCREEN ( medic1 )))
DELETE_ITEM (medic1)
medic1 = CREATE_CHAR ( 175.5 , 147.2 , 2.0 ) 2 0 GUARD_AGAINST_PLAYER END
SET_CHAR_THREAT_SEARCH ( medic1 , LINE_OF_SIGHT )
SET_CHAR_THREAT_REACTION ( medic1 , REACT_AS_NORMAL )
SET_CHAR_OBJECTIVE ( medic1 , GUARD_AREA)
SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE (medic1, DUMMY_GRAPHIC, 16)
GIVE_WEAPON ( medic1 , FLAME_THROWER )
ENDIF
ENDIF
|
|
|
|
|
|
Hidden97
Huligan
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:35, 04 Lut 2010 |
|
Mam pytanko , jak zrobić napis - Typu : Frenzy Failed lub cos innego , może mi ktoś wytłumaczyć bo nie wiem?
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|