Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pytania dot. skryptu. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:16, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

Dzięki Ziomm, dzięki Razor, Pomogło Very Happy

btw myślałem że ENDWHILE piszę się raz Very Happy

Jeszcze mam jedno pytanie.
Jak zrobić, żeby po zebraniu ilości fragów, przenosiło sie w dane miejsce?
Czy może takie coś być? Very Happy


Ostatnio zmieniony przez DonMahone dnia Śro 18:10, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:23, 28 Kwi 2009 Powrót do góry

"Jak zrobić, żeby po zebraniu ilości fragów, przenosiło sie w dane miejsce?" - nie.

A teraz obiecane tworzenie gangów.

- [link widoczny dla zalogowanych](GTA2)
- [link widoczny dla zalogowanych](GTA2)&sl=en&tl=pl&history_state0=
uwaga w polskiej wersji mogą zostać przetłumaczone komendy więc posiłkować się angielską.
Zobacz profil autora
Kostek
Godfather
Godfather


Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1614 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:16, 28 Kwi 2009 Powrót do góry

dzieki
niestety "We're sorry, but the page "Creating gangs" doesn't exist (anymore). Przykro nam, ale strona "Tworzenie gangów" nie istnieje (już). "


Ostatnio zmieniony przez Kostek dnia Wto 18:17, 28 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 18:22, 28 Kwi 2009 Powrót do góry

Kod:
http://en.wikigta.org/wiki/Creating_gangs_(GTA2)
Wklej ten link. W poście Razora url kończy się przed nawiasem a dlatego, że tak się dzieje automatycznie i klikając masz [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Wto 18:22, 28 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:14, 17 Maj 2009 Powrót do góry

Ema! Wie ktoś jak zrobić licznik taki jak na Tiny Loony Race?Very Happy
Zobacz profil autora
Areen
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:33, 17 Maj 2009 Powrót do góry

Ustaw w zone editorze dwa checkpointy. A potem napisz skrypt. Jeśli się nie mylę to w downloadzie mapy jest miska. Poczytaj ją i napisz własny skrypt.
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:56, 17 Maj 2009 Powrót do góry

A mógłby ktoś napisać prościej tak jak Ziommal na poprzedniej stronie, bo nie wszystko z tego rozumiem.
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:25, 17 Maj 2009 Powrót do góry

napisz czego nie rozumiesz to ci wytłumaczymy a nie chcesz na tacy tylko kopiuj wklej użyj "logiki" i translatora / spędź troszkę czasu nad tym a nie ;P
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:25, 17 Maj 2009 Powrót do góry

No kurw.a wszystkiego! Tak jest pogmaćkany ten skrypt do Tlr że nic z tego nie ruzumiem. I zamiast spamować mógłby ktoś w uproszczony sposób wytłumaczyć jak zrobić ten licznik?


Ostatnio zmieniony przez DonMahone dnia Nie 14:27, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:20, 17 Maj 2009 Powrót do góry

z taką postawą nic nie osiągniesz Smile użyj słownika i poczytaj scripting.doc w compilierze
Zobacz profil autora
Areen
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:50, 17 Maj 2009 Powrót do góry

Stwórz dwa chceckpointy w zone editorze. Później zabierz się za skrypt.

1. Wstępnie za pomocą Countera ustaw ilosc okrążeń "COUNTER numberOfLaps = 3", w tym wypadku na tlr są 3.

2. Później, ustawiasz również countery sprawdzające w tym wypadku przejechanie przez checkpoint.
"COUNTER P1check1 = 0
COUNTER P1check2 = 0
COUNTER P1check3 = 0"
Na tlr również są 3, gdyż 2 checkpointy + start/meta. Więc każdy gracz musi posiadać sprawdzanie chceckpointów.

3. Dodatkowo musisz stworzyć jeszcze counter do sprawdzania okrążeń, w tym wypadku to "COUNTER lapsP4 = 0", gdzie 0 to liczba początkowa.

4. Następny punkt to określenie countera "ONSCREEN_COUNTER P1Lapcount" - dla gracza 1.

5. Po levelstarcie deklarujesz wyświetlanie countera liczącego okrążenia. W nim jako pierwszą dana musisz wpisać numer counta (punkt 4.) oraz licznik okrążeń, również dla tego samego gracza. Dla przykładu: "ADD_ONSCREEN_COUNTER ( P1LapCount , lapsP1 )"

6. Czas na użycie chceckpointów z zone editora. Przy użyciu skryptu pamiętaj o nazwach wpisanych dla checkpointów w editorze. Dla startu skrypt jest nieco dłuższy bo określasz w nim dodanie okrążenia plus dodanie 1$ do wyniku. Skrypt ma postać:
"IF ( P1check3 = 1 )
IF (IS_CHAR_IN_ZONE( p1, start ))
ADD_SCORE ( p1, 1 )
SET P1check1 = 1
ENDIF
ENDIF"
Następnie określasz dla "checkpoint1" - tak jest nazwany nasz chkpt w zone editorze:
"IF (IS_CHAR_IN_ZONE( p1, checkpoint1 ))
ADD_SCORE ( p1, 1)
SET P1check2 = 1
ENDIF"
I analogicznie ustawiasz dla drugiego. Również analogicznie dla każdego gracza.

7. Następnie musisz określić za co ma dodawać okrążenie. W tym wypadku skrypt musi sprawdzić czy przebyłeś trasę przez wszystkie chceck pointy. Dla tego przykładu skrypt przyjmuje taką postać:
"IF ( P1check1 = 1 )
IF ( P1check2 = 1 )
IF ( P1check3 = 1 )
++lapsP1
DELAY_HERE ( 10 )
SET P1check1 = 0
SET P1check2 = 0
SET P1check3 = 0
ENDIF
ENDIF
ENDIF"
Analogicznie również dla każdego z graczy.

8. Na zakończenie jakiś miły akcent dla zwyciezcy. Oczywiscie skrypt musi sprawdzić czy ma na swoim koncie 3 kółka.
"IF ( lapsP1 = 3 )
ADD_SCORE ( p1, 1000000 )
SET loop = 0
ENDIF"
Dla wielu graczy przy wygranej możesz dodatkowo wyczyścić ekran z przegranych counterów:
"CLEAR_ONSCREEN_COUNTER (P2Lapcount)"
Dla drugiego gracza.

Miłej zabawy mój głupiutki dzieciaczku ;]
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:40, 28 Maj 2009 Powrót do góry

Czy da sie zrobić takie coś:

Orange Gang lubi orange player, ale nie lubi zielonego gangu, i zielonego playera.
Green gang lubi green player ale nie lubi Orange gangu i orange playera


Jak ktoś wie, to może mi to rozpisać stylem Areena?
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:11, 28 Maj 2009 Powrót do góry

odpowiedz da się:

a jak ? ustawiając odpowiedni respekt dla kazdego gracza.
Zobacz profil autora
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:57, 29 Maj 2009 Powrót do góry

Zone Editor + odpowiedni skrypt (tlt + rr).
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:44, 29 Maj 2009 Powrót do góry

Co to jest rr?
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)