Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Problem Ze Skryptem...... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Pushu
Włóczęga
Włóczęga


Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:05, 23 Lip 2010 Powrót do góry

Mam 2 Pytania

Jak Zrobić komende Jak zniszczysz samochud to jakiś napis z gxt ci wyskakuje.

A 2 pytanie To czy da sie wykluczyc samochód z mapy np Dementia nie bedzie jezdizłą po autostradzie??
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 14:34, 23 Lip 2010 Powrót do góry

Kod:
IF (( IS_CAR_WRECKED ( random_car ))
AND (napis = 0 ))
 DISPLAY_BRIEF ( 4051 ) // z!This Assassin looks good!
 DISPLAY_MESSAGE ( 5000 ) // YOUR TIME IS EXTENDED!
 SET napis = 1
ENDIF

DISPLAY_BRIEF - to co sie pokazuje na dole ekranu
DISPLAY_MESSAGE - to co sie pokazuje na srodku ekranu ( nie może być poprzedzone literką gangu z wykrzyknikiem np. "k!", bo wyskoczy error )
"k!" etc. - dzięki temu pojawia się głowa lidera gangu, podczas wyświetlania wskazówek

Da się ustawić aby auto nie pojawiało się w ogóle na jezdni, tak zrobił Sektor w BBF. Aby to zrobić musisz otworzyć plik .sty programem gta2stytool. Znaleźć auto które chcesz zmodyfikować i odznaczyć "Should this car at dummy traffic on roads?" i zaznaczyć obok opcje "doesn't appear".
Pewnie da się też zrobić aby wybrane auto nie pojawiało się na jakimś odcinku jezdni, ale teraz nie mogę tego sprawdzić.


Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Pią 14:37, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Pushu
Włóczęga
Włóczęga


Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:05, 23 Lip 2010 Powrót do góry

Thx Razz A czy nie powinno być tutaj COUNTER napis = 0 ? Razz
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 17:13, 23 Lip 2010 Powrót do góry

COUNTER dajesz zawsze przed LEVELSTART

przykład skryptu

Kod:
PLAYER_PED p1 = ( 61.5 , 190.5 , 2.0 ) 7 180
PARKED_CAR_DATA random_car = ( 62.5 , 190.5 , 2.0 ) 2 90 GT24640
COUNTER napis = 0
COUNTER loop = 1

LEVELSTART

WHILE_EXEC ( loop = 1 )

IF (( IS_CAR_WRECKED ( random_car ))
AND (napis = 0 ))
 DISPLAY_BRIEF ( 4051 ) // z!This Assassin looks good!
 DISPLAY_MESSAGE ( 5000 ) // YOUR TIME IS EXTENDED!
 SET napis = 1
ENDIF

ENDWHILE

LEVELEND


Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Pią 17:14, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Pushu
Włóczęga
Włóczęga


Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:29, 30 Lip 2010 Powrót do góry

I znów pytanie...

Robie Race ale to nieważne Chciałbym się spytać jak zrobić skrypt z wang cars Question Za pomoc thx
Zobacz profil autora
Heri
Alfons
Alfons


Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 12:46, 30 Lip 2010 Powrót do góry

* WARP FROM CAR TO POINT

Komenda która działa na gracza znajdującego się aucie, zabiera go i przenosi go w nowe miejsce. Char pojawi się w wyznaczonym przez nas współrzędnych na mapie, nie ma możliwości przenieść go do innego auta.
Komenda działa prawdopodobnie tylko w singleplayerze, w multi gra następuje desynchronizacja.

WARP_FROM_CAR_TO_POINT ( char name , float X , float Y , float Z , int rotation )

NOTE:

Char name: name of the character to warp

Float XYZ: the new location to move to

Int rotation: the rotation to set the character to face once warped.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)