Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Jak wstawic nową mapke??? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Pitor
Huligan
Huligan


Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mąkoszyce

PostWysłany: Nie 10:22, 01 Paź 2006 Powrót do góry

Mam pytanie? Shock Jak wstawic nową mapke??? Czy wie ktoś?
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Nie 15:30, 01 Paź 2006 Powrót do góry

Zazwyczaj (np przy mapach multi) wystarczy po prostu wrzucić wszystko do folderu gta2/data, no chyba, że mapa zawiera piki, które nadpiszą pliki w folderze data, bądź autor ma jakieś specjalne życzenia, które wypisał w Readme.
KRÓTKA INSTRUKCJA CO JEST CO!

Multi
xxx.gmp - mapa
xxx.scr - skrypt, czasem więcej, niż jeden (czasem muszą być różne skrypty przy różnej ilości graczy)
xxx.mmp - od 1 do 6 plików, do ustalania ilości graczy na mapie, dzięki niemu mapę widać na liście
xxx.sty - bardzo rzadko, plik z nowymi teksturami i wozami na daną mapę
folder Audio - Jeśli do mapy był dołączony plik xxx.sty - czasem wg instrukcji z pliku readme trzeba skopiować do tego folderu określone pliki)
x.gxt - równierz b. rzadko, plik z tekstem, który PODMIENIA oryginalne teksty w grze, trzeba zrobić kopię zapasową, by móc przywrócić oryginalne napisy


Single Player:
xxx.gmp - mapa
xxx.scr - skrypt, jesli po xxx są jakieś dodatkowe informacje (np xxx_yak2.scr, czy xxx_ze1.scr) to trzeba je wrzucić do folderu xxx (patrz niżej)
xxx.sty - tekstury, wozy dość rzadko dołączany, lecz częściej, niż dla map multi. Dla prawidłowego działania wymaga by w folderze Audio znalazły się pliki xxx.raw i xxx.sdt (często trzeba je samemu zrobic kopiując np pliki bil.raw/sdt i zmieniając ich nazwę na xxx - Zawsze jest to podane w pliku readme!)
folder xxx - zawiera misje w formie dodatkowych plików .scr (oczywiście jeśli mapa ma misje!) Najczęsciej nazwy wyglądają tak: xxx_rus1.scr, xxx_kri5.scr, czy z inną końcówką po xxx
xxx.seq (najczęsciej test1.seq) - coś jak zbiór plików .mmp . Po otwarciu notatnikiem widać jaka mapa wybrana w menu uruchomi jakie pliki. Czasem autor w pliku readme pisze jakich zmian dokonać w oryginalnym test1.seq, czasem załącza własny plik seq, który podmienia oryginał. UWAGA! W folderze data nie może być więcej, niż 1 plik .seq, więc robiiąc BACKUP oryginalnego .seq trzeba go przenieść do jakiegoś innego folderu, ew. zmienić końcówkę (np na .old).
x.gxt - Plik z tekstem, który PODMIENIA oryginalne teksty w grze, trzeba zrobić kopię zapasową, by móc przywrócić oryginalne napisy.

Pozostałe pliki:
readme.txt, readme.html, CzytajTo.txt itp. - plik który wypadałoby przeczytać przed instalacją, inaczej mogą być problemy, np gdy autor wymaga dokonania bardziej skomplikowanych zmian.
xxx.mis - nieskompilowany skrypt. Po ludzku mówiąc jest to po prostu skrypt przed przetlumaczeniem go przez kompilator na język komputerowy. Można sobie zobaczyć jakie niespodzianki przygotował nam autor, podejżeć jak to jest zrobione, czy też dokonać zmian, skompilować i odpalić.
pliki .jpg, .png, .gif, .bmp - Pliki pokazujące np jak dojechac do określonego miejsca, screeny z gry, logo autora, mapka poglądowa, bądź cokolwiek innego w formie graficznej, co nam autor podrzucił.
xxx.url - skrót do strony WWW, np domowa strona autora, czy też strona o GTA.
test1.txt, code.txt, script.txt - zazwyczaj zawiera fragment pliku test1.seq, ktorym podmieniamy dane o jakiejś mapce właśnie w pliku test1.seq.
Folder FRONTEND - Wszystkie pliki, które zawiera są odpowiedziane za wygląd menu. Uwaga! pliki te PODMIENIĄ pliki oryginalne, więc trzeba robić backup!
xxx.tga - Pliki z foldeu Frontend, odpowiedzialne za wygląd menu. Patrz wyżej.
Inne - Jeśli nie zostały wspomniane np w readme, to po prostu olać. czasem może to być np dodatkowy plik ze skryptem, np z botem, czy inną ilością policji na mapie, więc warto to sprawdzić, bo może nas ominąć coś ciekawego Smile
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)