Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dodawanie swoich tekstur do pliku sty - problem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 22:19, 11 Lis 2015 Powrót do góry

Po premierze Residentiala Race zacząłem robić Industrial Race. Trasa już jest, jeździć można, ale brakuje najważniejszego - strzałek! W teksturach wil i bil.sty brakuje strzałek na jezdni (screen ze Stytoola), więc chciałbym je dodać bo wyścig uliczny bez strzałek nie ma sensu i przez to premiera Industriala Race jest wstrzymana.

Image

Zrobiłem strzałkę zakrętu:
Image
Oryginalny plik jest oczywiście w formacie bmp 8-bitowym.

Gdy próbuję go wstawić za dowolną teksturę to wyskakuje błąd: "Stream read error". I nie wiem co z tym fantem zrobić. W STYed to wchodzi, ale nie wiem jak mam do tego przypisać odpowiednią paletę kolorów, aby to normalnie wyglądało (nie chcę podmieniać żadnej z tych tektur widocznych na screenie).

Jest parę osób co edytowali tekstury, więc kieruję do was to pytanie.


Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Śro 22:23, 11 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Acho
Alfons
Alfons


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)

PostWysłany: Czw 22:41, 12 Lis 2015 Powrót do góry

Sprawdź paletę jaką mają tekstury drogi i nadaj tą paletę nowej teksturze, nie podmieniaj (chyba "no" w stytool). Oczywiście strzałkę zrób z tego samego białego co jest tutaj, np z tekstur "slow" a nie kopiuj z innych miast.

A co do błędu, to się nie spotkałem. W stytool, jak importujesz? Może jednak coś z formatem?

Jeśli chodzi o podmienianie, to masz kilka tekstur z "x", one nie są nigdzie wykorzystywane. Jak Ci zabraknie, możesz jakieś rzadkie flaty, szyldy wyjebać, albo jeśli wykluczysz jakąś część miasta z wyścigu z charakterystycznymi teksturami np brązowej ulicy z dzielnicy dzikiego gangu, o właśnie, nawet możesz wykorzystać dzielnicę malując normalną ulicę.


Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Czw 22:51, 12 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 16:30, 13 Lis 2015 Powrót do góry

W przypadku bil.sty podmienię za te "x" i za tekstury animacji drzwi garażowych bo na pewno ich nie wykorzystam (będą tylko w pełni zamknięte). Wyścig podobnie jak w Residential obejmuje "całe" miasto, więc przez te brązowe ulice też i nie będę ich zmieniał, żeby nie psuć klimatu, do ich też bym dorysował strzałki. Wczoraj z Jedrasem ustaliliśmy, że błąd ten był spowodowanym błędnym zapisaniem obrazka bo każdy inny wstawia się bez problemu. Już nie pamiętam czym wtedy zapisywałem bo to był sierpień jak to robiłem i zatrzymałem się na tych teksturach.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)