Autor |
Wiadomość |
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Śro 23:13, 27 Gru 2006 |
|
Zasiadłem do Photoshopa i zrobiłem swój pierwszy "poważny" wóz do GTA2. Używa oryginalnej palety barw z GTA2 (numerek 188 jakby się ktoś pytał), więc po ulicach będą mogły zasuwać wozy w dowolnym (obecnym w GTA2) kolorze. Delt (grafik uszkodzeń, zapalonych światel, drzwi...) na razie nie robiłem, bo nie wiem, czy nie wprowadzić jakiś zmian do tego wozu.
Jakość jest, jaka jest, taka będzie w GTA2, sam wóz robie w wyższej jakości.
OCENIAĆ!
wysoka jakość, powiększony (nie patrzeć na paletę barw )
tak będzie wygladać w grze:
|
|
|
|
|
|
|
Łysy
-Yakuza- Boss
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 3448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z 6-ego piętra
|
Wysłany:
Czw 10:51, 28 Gru 2006 |
|
hehe ty to masz łeb Mibars naprwade gratulacje 10/10
|
|
|
|
|
Rexxor
VIP
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 2545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarna czeluść gardła szatana :P
|
Wysłany:
Czw 10:59, 28 Gru 2006 |
|
LySy napisał: |
hehe ty to masz łeb Mibars naprwade gratulacje 10/10 |
spoko Mibars
zrob go szybkim i mocnoskretnym
100/100
|
|
|
|
|
Lestoho
Alfons
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tuchola
|
Wysłany:
Czw 11:02, 28 Gru 2006 |
|
9/10 troche zabardzo będzie się rzucał w oczy
|
|
|
|
|
Shekerz
DonCorleone
Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 2611
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu xP
|
Wysłany:
Czw 11:36, 28 Gru 2006 |
|
śliczny chyba naucze sie wrzucac te furki do gry mam tylko nadzieje ze nie bedzie zadnych problemow w grze z tymi autkami xD
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 11:43, 28 Gru 2006 |
|
No i będzie w "naszych dziełach" na gta2.info
Fajny wóz może go wrzuce to pliku (jak poinformujesz za który)
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Czw 11:49, 28 Gru 2006 |
|
Na razie nie ma delt, nie sądziłem, że tak się spodoba Ale już się za to biorę...
|
|
|
|
|
Lestoho
Alfons
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tuchola
|
Wysłany:
Czw 13:07, 28 Gru 2006 |
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Czw 23:15, 28 Gru 2006 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
DOWNLOAD!
|
|
|
|
|
Konrad
Płatny zabójca
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wziąć na piwo ??
|
Wysłany:
Pią 1:01, 29 Gru 2006 |
|
Wozek zajebisty tylko troszke mogł by byc bardziej skrętny!!!! 10/10
Zrób coś podobnego do jakiegos Lamborghini!!!
|
|
|
|
|
Łysy
-Yakuza- Boss
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 3448
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z 6-ego piętra
|
Wysłany:
Pią 9:48, 29 Gru 2006 |
|
Fajny Fajny tylko troszke za wolny i mam pytanie. Jeżeli będe grał z kimś na MP a ten ktoś nie am tego wóżka wgranego to co?? Odpali się czy nie?
|
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 9:50, 29 Gru 2006 |
|
Tamten gracz będzie widział standardowy wóz
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Pią 10:17, 29 Gru 2006 |
|
Wszystko opisałem w readme! (wprawdzie po ang... ale chyba nie obejdzie się również bez polskiej wersji...)
Cytat: |
troszke mogł by byc bardziej skrętny |
Cytat: |
tylko troszke za wolny |
Ech.. Wóz podmienia grafikę, nie osiągi... Jak wgrasz za Romero, to będzie trochę padaka, jak za Anistona, to będzie jeździł trochę sensowniej.
Cytat: |
Tamten gracz będzie widział standardowy wóz |
niestety, ale nie w tym przypadku - Mój wóz wymaga dokonania zmian w położeniu drzwi i to uniemożliwia granie po multi. Najlepiej jest zrobić tak, jak opisałem w readme - miec oddzielny plik .wil.sty do graniua po necie, a oddzielny do modyfikowania.
EDIT: Znalazłem kolejną przyczynę - zmiana używanej palety barw i remapów - po prostu u jednej osoby wóz może zostać wygenerowany w kolorze, który jest "zabroniony" u drugiego gracza (np Romero nigdy normalnie nie występuje w kolorze jasnozielonym - a to jest kolor podstawowy mojego wozu
|
Ostatnio zmieniony przez Mibars dnia Pią 10:53, 29 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil_old
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 10:22, 29 Gru 2006 |
|
Mibars napisał: |
Cytat: |
Tamten gracz będzie widział standardowy wóz |
niestety, ale nie w tym przypadku - Mój wóz wymaga dokonania zmian w położeniu drzwi i to uniemożliwia granie po multi. Najlepiej jest zrobić tak, jak opisałem w readme - miec oddzielny plik .wil.sty do graniua po necie, a oddzielny do modyfikowania. |
Teraz już wiem, dlaczego z niektórymi wozami grać niemoge.
|
|
|
|
|
Head Master
Godfather
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: St-wa
|
Wysłany:
Pią 11:31, 29 Gru 2006 |
|
wyrąbisty ten wóz
kto już go testną ??
|
|
|
|
|
|