Autor |
Wiadomość |
Head Master
Godfather
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: St-wa
|
Wysłany:
Czw 14:38, 04 Sty 2007 |
|
przód jak chcesz tylko ci poradziłem
|
|
|
|
|
|
|
bit
VIP
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:56, 04 Sty 2007 |
|
jesli robisz samochod w paincie to zapisuj go jako BMP lub PNG poniewasz w JPG traci jakosc i za kazdym razem jak bedziesz chcial edytowac samochod - bedzie co raz gorszy...
ps. zmien przod bo przypomina mi statek
|
|
|
|
|
Promil
Godfather
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:13, 04 Sty 2007 |
|
<lol> ok ja tak tylko w jpg tutaj zapisałem
ale powie ktoś, czemu to sie nie chce podmienić ?? bo pisze coś, że ten mój to jest cośtam 6 bit a musi być 8 bit czy coś takiego]
P.S już poprawiłem, może lepiej będzie
czy mógł by mi ktoś pomóc ?? jak chce dodac ten obrazeek za limuzyne dementia to eyskakuje mi takie cóś
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Czw 18:24, 04 Sty 2007 |
|
Rozmiar obrazka musi być 48x78 pixeli
Poza tym :/ Obawiam się, że ten wóz nadaje się tylko do kosza - jest krzywo umieszczony i zarówno z przodu, jak i z tyłu pozostało trochę miejsca...
Co można zrobić, by go odratować - wyeksportuj z STY editora jakiś wóz o podobnych rozmiarach do twojego (pamiętaj, że z boku trzeba będzie jeszcze drzwi zroobić!), twoj jest baardzo szeroki, więc może Bulwark się nada...
Dalej, Zrób sobie kopię wyeksportowanego wozu, zapisz w postaci BMP, ale w pełnej palecie kolorów! Nastepnie na ten obrazek wklej zwój wóz (otwierasz swój wóz, przycinasz go do wielkości tamtego amochodu, ctrl+a, ctrl+c, otwierasz wóz "oryginalny", ctrl+v i po prawej w narzędziach wybierasz, by tło było przezroczyste - jeśli twój wóz bedzie szerszy więcej, niż 1, w skrajnych przypadkach 2 pixele od wozu "oryginalnego", to trzeba go zwęzić i ponownie spróbuj wkleić
|
|
|
|
|
Promil
Godfather
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:40, 04 Sty 2007 |
|
dzięki, ten wóz był w takich samych pikselach jak limuzyna dementia
a tutaj to foto walnałem tak abyscie zobaczylijak wygląda
Ale tak ogólnie, to jak wygląda ??, i jak zrobic zniszczenia i drzwi ??
P.S Jak zrobić drzwi ?? i światła ??
P.S czy tak by się nadawało ?? bo właśnie tak chciałem wrzucić go
nie chce robic wam kłopotu ( szczegulnie tobie Mibars) ale chciałbym zrobić chociarz jeden wóz, i wiedzieć jak to się dalej robi i moze więcej robić
jak ktoś może, to niech odpisze PLEASE
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Czw 18:52, 04 Sty 2007 |
|
Nałóż sobie na niego wóz, ktory planujesz podmienić i porównaj różnicę w wielkości. Na pierwszy rzut oka woz jest za szeroki, ale o ile - nie wiem - musisz sam sprawdzić.
BTW - looknąłem wlaśnie do STY Toola - podmieniasz DEMENTIĘ??? (limo) To przecież najwęższy wóz w grze, a ty chcesz dać na jej miejsce wóz szerszy od większości zwykłych samochodów (tak przynajmniej to wygląda)
Twój woz wielkością mógłby podmieniać śmieciarkę (poważnie), może jakiegoś vana...
Zacząłeś go robić niestety od złej strony - od "podstaw", bez obrazka wozu, który planujesz podmienić, by go dopasować do jego wielkości...
BTW - zamieszczaj GIFy, bądź PNG, bo JPG są rozmyte
|
|
|
|
|
Promil
Godfather
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:56, 04 Sty 2007 |
|
No więc
mój wóz był o wiele węższy ale zobaczyłem, że dementia ( limo ) ma szerokość 48 pikseli więc i moją fure też tak zrobiłem dzięki, teraz zrobie tak jak mówiłem.
a jak zrobić drzwi, światła, i zniszczenia, jaki program proponujesz ??
P.S jaki z wyglądu ten samochód jest ??
|
|
|
|
|
Seba
Płatny zabójca
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 18:57, 04 Sty 2007 |
|
|
|
|
Promil
Godfather
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:35, 04 Sty 2007 |
|
ehh. Fura jest takich samych wymiarów jak bulwark, taki sam rozmiar czyli 64:64 no chcę dodać i pisze tak jak na tym screenie coś jeszcze trzeba zrobić, żeby chociaż
dodać ten wóz ??
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Czw 20:39, 04 Sty 2007 |
|
jest 43x65...
Drugą opcją zajmiemy się za chwile, najpierw musisz poprawić wielkość
|
|
|
|
|
Promil
Godfather
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:47, 04 Sty 2007 |
|
u mnie pisze, że jest 64x64 może źle skopiowałeś ??
jeśli mi nie wieżysz, to oto dowód :
|
|
|
|
|
bit
VIP
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:51, 04 Sty 2007 |
|
twoja mapa bitowa jest tylko 6bitowa
|
|
|
|
|
Promil
Godfather
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:00, 04 Sty 2007 |
|
wiem, ale jak to zmienić ?? te bity ( BIT powinien wiedzieć )żeby było nie 6 tylko 8 ??
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Czw 21:29, 04 Sty 2007 |
|
A png widze:
Wymiary - 43x65 pikseli
głebia - 24bity
typ PNG
rozmiar 4999bajtów
Teraz przejdźmy do kolorów - Wyeksportuj bulwarka, skopiuj swój wóz i WKLEJ do pliku z Bulwarkiem i zapisz w formie bmp, bez wprowadzania najmniejszych zmian do palety barw. Najprawdopodobniej kolory ulegną dość mocnemu zchrzanieniu (a, no i wóz stanie się brązowy), więc będzie trzeba podokonywać korekt (nie zdziw się jednak, że kolor, który wybierasz prawie na bank będzie miał inny odcień, bo paleta liczy sobie tylko 256, dość selektywnie wybranych kolorów).
Jeśli będzie to wyglądało BARDZO źle, to otworz STY EDA, zmień paletę dla Bulwarka na tą, co u mnie (zielona - nie pamiętam która, kończy się na "7", w readme i chyba nawet w jakimś poście zamieściłęm) i wyeksportuj jeszcze raz. Znowu wciep swoj wóz na Bulwarka, znowu dokonaj korekt i jak bedzie oki, to wgraj do GTA2
BTW - sugestia dot. wozu - ściemnij 3 światła stopu, bo możliwe, ze zabraknie jaśniejszego koloru dla zapalonych świateł (w palecie z gry jest chyba 6 odcieni czerwieni od czarnego, po jaskrawą czerwień)
|
|
|
|
|
Promil
Godfather
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:02, 04 Sty 2007 |
|
ehh nie brałem sie za to tak na serio, ale jak wyeksportowałem bulwara, otworzyłem mojom fure i skopiowałem do bulwara, to sie kolor nie zmienił, a jak nadpisałem na tym pliku, i chciałem podmienić za bulwara w tym GTA2 tools to znowu komunikat wyskakiwał
P.S
"A png widze:
Wymiary - 43x65 pikseli
głebia - 24bity
typ PNG
rozmiar 4999bajtów Very Happy "
o co w tym chodzi ??
P.S2 teraz grałem, i nie miałem czasu luknąć na fore, ale teraz musz iść spać jutro pokombinuje
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|