Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Cleaning up car wrecks. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
CarThief
NL
NL


Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 155 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Netherlands(AKA Holland) - NL

PostWysłany: Śro 22:34, 31 Sty 2007 Powrót do góry

Anyone know a good way of cleaning up car wrecks?
Its needed for my RC Arena map, all these wrecks, of defeated vehicles, will clog up, and cause either desynch or lagg, or a crash, sooner or later.

I tried DELETE_ITEM, but it didnt seem to work. It WONT delete the wrecks, not even after a time, or when out of ANY player's sight.

Also tried to let the cars drive to water... but they wont drive!(yes i DID add a driver)
The commands i tried of that, was one with CHAR_OBJECTIVE, and something else.
When i add a driver i make them created immediatly in car, after the player loses control of it. Since peds cant enter MINI_CARS.

Anyone know a solution? And the players use RC cars with weapons to fight eachother, if that info helps.
Zobacz profil autora
DON_AWI
NL
NL


Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:56, 03 Lut 2007 Powrót do góry

Try teleporting them into another area or something..lets the map freshen up a bit.
Zobacz profil autora
CarThief
NL
NL


Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 155 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Netherlands(AKA Holland) - NL

PostWysłany: Sob 15:28, 03 Lut 2007 Powrót do góry

The only teleport command is to warp a player fro ma car to a place, and it desynch multiplayer.

I want a way to clean them up WITHOUT desynch, teleportation, ect.
If someone knows a command what makes them drive, with either arrows, or plain going to water(made water in edges).

I think ill post a picture of the ground floor of the arena, maybe that helps... :/
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 17:21, 03 Lut 2007 Powrót do góry

Maybe "mission cleanup" command would help... But I've never used it...
Zobacz profil autora
CarThief
NL
NL


Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 155 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Netherlands(AKA Holland) - NL

PostWysłany: Nie 2:22, 04 Lut 2007 Powrót do góry

I never made a mission lol, even if the command is simple. i did never see mission cars just disappear.

Do you know a powerfull command, or a few, to FORCE a char to drive to somewhere, even on field, pavement, or just road?
Since i need something to clean up the wrecks. Other idea's are welcome too.

Hmmm... too lazy to make screenshot, maybe later... lol.
But the arena has arrows, leading to water, if that info helps.
And ill try the cleanup, if it works.
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pią 17:19, 27 Lip 2007 Powrót do góry

I have two good ideas about this:
1. Crusher Cranes! Make sure the conveyer belts are ABOVE anything reachable.
2. Something that pushes everything off of the edge of the track and into the water, such as a piston that pushes everything in its path every 60 seconds!
CarThief
NL
NL


Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 155 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Netherlands(AKA Holland) - NL

PostWysłany: Sob 10:23, 28 Lip 2007 Powrót do góry

Ah... Cranes... Now why didnt i think of that.
Perhaps i can revive my RC Arena if this idea works. Might need minor ajustments to place cranes to reach everywhere.
Else a slow moving conveyor towards water.

Thanks for the usefull idea, hehe.
Seems unlike desynch will happen if vehicles get destroyed, by water, destroyer, or crane.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)