Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Woda Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
ery
użytkownik zbanowany
<b>użytkownik zbanowany</b>


Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie biorą dzieci? Klan: BRAK

PostWysłany: Pon 14:44, 17 Lis 2008 Powrót do góry

Wie ktoś jak zrobić wodę w map editorze? Bo robię właśnie doki i chciałem wokół nich zrobić wodę. A propos doków... jak zrobć dzwig?
Zobacz profil autora
Yiomm
Godfather
Godfather


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:52, 17 Lis 2008 Powrót do góry

Normalnie, wybierasz teksture i jazda (przeważnie na wodę używa poziomu 0 czyli koordynat w Map Editorze "Z:0")! Jak chcesz żeby ta woda "działała" musisz zrobić jeszcze animacje klikając na pasku w edit -> animation. Powinieneś sam dojść jak postępować dalej, bo to jest banalnie proste.
Pozdrawiam!
@Edit: Aha! Pamiętaj że podczas "malowania" wody na mapie używaj tylko bazy animacji, jeżeli masz baze jako teksture 608, nie używaj dalszych bo dalsze nie będą animacją (chyba że z następnych tekstur też zrobisz animacje, ale to jest jak najbardziej zbędne).
@edit2: Ha ha! Pierwszy.

Gdyby mi by się chciało to bym był pierwszy z wodą i dźwigiem Razz /Kamil
Cfaniaq! Very Happy /Ziommal


Ostatnio zmieniony przez Yiomm dnia Pon 15:44, 17 Lis 2008, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
DonMahone
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:53, 17 Lis 2008 Powrót do góry

Dźwig - z tym do razora
Woda - zaznaczasz teren , malujesz ( zaznaczasz jakąś texture z wodą ) i naciskasz " field " ( w prawym dolnym rogu )
Animacja do wody - zaznaczasz teren , Edit -> Animation -> new -> zaznaczasz textury z wodą ( 1 przycisk na każdą ) -> frame late ( 1 to bardzo szybko , 2 wolniej itd).
pjosię :]
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:05, 17 Lis 2008 Powrót do góry

CRANE_DATA crane1= ( 77.5 , 197.5 ) 180 NO_HOMECRANE FIRST ( 77.5 , 201.5 ) 0

Pierwsze koordynanty to połozenie w którym się znajduje żuraw
180 to kąt (od 0 do 259) żurwia
Drugie koordynanty to miejsce docelowe w które będzie auta "zabierać"

Resztę zostaw w spokoju a i to wszystko przed levelstart Very Happy
Zobacz profil autora
ery
użytkownik zbanowany
<b>użytkownik zbanowany</b>


Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: sie biorą dzieci? Klan: BRAK

PostWysłany: Pon 18:31, 17 Lis 2008 Powrót do góry

ok dzięki ale jeszcze jedno...Bo jak jest ta taśma prawda? to zawsze na niej stawałem jechała do jakiegoś budynku... jak go zrobić??
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:00, 17 Lis 2008 Powrót do góry

znajdziesz to na [link widoczny dla zalogowanych] potem naciśnij ctrl+f i wpisz conveyor i tam będziesz miał napisane Very Happy
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:28, 25 Gru 2008 Powrót do góry

sprawa rozwiązana zamykam i zostawiam do wglądu innych.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)