Autor |
Wiadomość |
ARX
Huligan
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:19, 03 Sie 2008 |
|
Gdzieś w obszarze zaznaczonego pola, nie spada się do wody.
Zawsze jak zaczyna się taśma, to pierwszy jej kwadracik jeździ w przeciwną strone od pozostałych. Poza tym wszystkie taśmy są nieoskryptowana (ale to nieistotne, bo i tak nie ma do nich dostępu).
Zakładam, że te płotki nie powinny się tutaj znajdywać, a jeśli tak to moim zdaniem są bez sensu i psują wygląd
Z drugiej strony (tam gdzie jest strzałka) nie widać płotu.
Zrób coś z tą ulicą i daj coś pod nią, bo wygląda jak z papieru
Brak przezroczystości.
O reszcie napisze jak coś znajde i jak w ogóle będzie mi się chciało
a ogółem mapka mi się podoba, dobra robota :>
|
Ostatnio zmieniony przez ARX dnia Nie 16:35, 03 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:24, 03 Sie 2008 |
|
Dzięki za taką dokładną analizę mapki :"D Poprawie i wydam wersję ostateczną
Poprawie wszystko poza przedostatnią sytuacją bo robi się dokładnie coś takiego jak w sutyacji 3 ;]
|
|
|
|
|
ARX
Huligan
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:42, 03 Sie 2008 |
|
i jeszcze jedna rada - wszystkie ogrodzenia mają mieć typ ustawiony na Air.
|
Ostatnio zmieniony przez ARX dnia Nie 16:42, 03 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:55, 03 Sie 2008 |
|
wtedy znikają
|
|
|
|
|
ARX
Huligan
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:23, 03 Sie 2008 |
|
Musisz utworzyć je na nowo. Zanim zaczniesz nakładać tekstury zaznacz Block Type na Air.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:36, 03 Sie 2008 |
|
Spoko wiedziałem to ale to troszkę roboty niestety jest D:
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:09, 17 Sie 2008 |
|
ostateczna wersja, bez Night moda ale bugi poprawione :]
ENJOY:
[link widoczny dla zalogowanych]
:>
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:19, 08 Gru 2008 |
|
/Temat został przeniesiony oraz zedytowany poprawnie.
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:21, 08 Gru 2008 |
|
dobra mapka ale nie odskonała 8/10
|
|
|
|
|
Kamelot
Godfather
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 1411
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa Klan:Yakuza
|
Wysłany:
Pon 17:28, 08 Gru 2008 |
|
Sorry, ale to czasem nie do dzialu konstruktorzy?
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:31, 08 Gru 2008 |
|
to nie moja wina coś się dupło"" najprawdopodobniej wina ISE ;]
|
Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Pon 17:32, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Yiomm
Godfather
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:37, 08 Gru 2008 |
|
LOL .
Ze "skrynów" mapa wygląda dość ciekawie, ale nie ocenie jej bo nie grałem :F.
Znowu w głównym poście nie ma inf. o broni, ale wyczytałem gdzieś niżej ;d.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:38, 08 Gru 2008 |
|
KuR.... Napisałem że są wszystkie BRONIE! Nawe ELECTRO BATON!
|
|
|
|
|
Yiomm
Godfather
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:47, 08 Gru 2008 |
|
Razor - Chill and easy! Tylko pokaż mi to w pierwszym poście xDe.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:49, 08 Gru 2008 |
|
Cytat: |
wszystkie bronie oraz troszkę popweupów. |
ło tu mam wszystkie wymienić?[/url]
|
|
|
|
|
|