Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Skrypty - rozne Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
cyco
Huligan
Huligan


Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:28, 04 Paź 2007 Powrót do góry

Siemka, wie ktos moze jak skryptem zrobic, zeby do instant gangu przylaczlo sie wiecej niz 4 osoby i jak zrobic zeby wygladem gracza byl golas albo cywil ?
Zobacz profil autora
bit
VIP
VIP


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:47, 04 Paź 2007 Powrót do góry

nie wiem czy ktos to potrafi w polsce Wink ale jakbys znal angielski w stopniu komunikatywnym to zrob watek na angielskim podforum, CarThieft napewno sie odezwie Smile
Zobacz profil autora
cyco
Huligan
Huligan


Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:51, 05 Paź 2007 Powrót do góry

No bo w grze (w single) czasem dostaje sie do misji po 7 ludzikow. A wie ktos jak z edytowac mape ?? Bo maluje cos na mapie jakas scianke (w powietrzu) i sie ona nie wyswietla ?
Zobacz profil autora
bit
VIP
VIP


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:18, 05 Paź 2007 Powrót do góry

hmm nie wiem czy na gta2.info jest dobrze opisane bo Mibars nie skonczyl tego arta
Zobacz profil autora
cyco
Huligan
Huligan


Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:46, 05 Paź 2007 Powrót do góry

Biore, buduje scianę i jej nie widać, ani nie stawia oporu.
Zobacz profil autora
Wawelski
Płatny zabójca
Płatny zabójca


Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 505 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z Kątowni.

PostWysłany: Sob 8:14, 06 Paź 2007 Powrót do góry

Miałem edytor tylko raz ale dobrze go nie pamiętam teraz mi nie chodzi Confused
Więc musisz zaznaczyć ten kawałek ściany i kliknąć na taki murek albo domek czy co to było. Nie pamiętam gdzie to się znajdowało w menu ale były wyraźne ikonki co przedstawiały:
- drogę
- chodnik
- wodę
- i właśnie ten chyba domek
W efekcie kawałek ściany niestedy nie będzie jakość odznaczony czy to jest ściana ale będzie stawiać opór jak ty to mówisz.

Pozdrawiam !
Zobacz profil autora
cyco
Huligan
Huligan


Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:47, 06 Paź 2007 Powrót do góry

Zrobiłem jak mowisz, i scianki ani nie widac ani nie czuc. Chce domalować plotek na budynku w tiny town.
Zobacz profil autora
ARX
Huligan
Huligan


Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:15, 02 Sie 2008 Powrót do góry

Sorry, że ponawiam taki stary temat, ale może komuś się przyda.

cyco napisał:
jak zrobic zeby wygladem gracza byl golas albo cywil ?


Wystarczy pod LEVELSTART wpisać:
Kod:
SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE  (  player1  ,  DUMMY_GRAPHIC  ,  NR )
gdzie:
player1 - nazwa twojego gracza,
NR - numer skina (np. 15 - złodziej samochodu, 16 - lekarz, 26 - golas itd.)

Jeżeli jednak chodzi o instant gang, to nie możemy dodać do niego więcej ludzi. Natomiast sami możemy stworzyć ochroniarzy, w tym celu:

1. Deklarujemy postać ochraniarza przed LEVELSTART
Kod:
CHAR_DATA ochrona


2. Pod LEVELSTART umieszczamy coś takiego:
Kod:
ochrona = CREATE_CHAR ( 0.0, 0.0 , 0.0 ) SKIN KĄT criminal END
SET_CHAR_THREAT_REACTION ( ochrona , react_as_normal )
SET_CHAR_THREAT_SEARCH ( ochrona , line_of_sight )
GIVE_WEAPON ( ochrona , BROŃ ) //opcjonalne
ADD_GROUP_TO_CHARACTER ( ochrona , ILOSC_OCHRONIARZY )
MAKE_NEW_LEADER_OF_GROUP ( ochrona , player1 )


gdzie:
ochrona - nazwa naszego ochroniarza (ja dla przykładu podałem - ochroniarz)
0.0, 0.0 , 0.0 - współrzędne utworzenia postaci ochroniarzy
SKIN - skin ochroniarzy (numer odpowiadający danemu skinowi np. 5 - skin Rednecka)
KĄT - kierunek w którym postać będzie obrócona
BROŃ - rodzaj broni przydzielona dla ochroniarzy (opcjonalne: linijkę można wykasować )
ILOSC_OCHRONIARZY - ilość ochraniarzy. Gdy wpiszemy 0, będziemy mieć tylko 1 ochraniarza. Nie polecam wpisania więcej niż 7!)
player1 - nazwa naszego gracza

Nie drażnijcie się przypadkiem, że opisałem to w takich szczegółach Very Happy . Zakładam, że wiecie o co chodzi, ale w razie czego dopisałem te pierdółki Razz


Ostatnio zmieniony przez ARX dnia Sob 10:56, 02 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:34, 02 Sie 2008 Powrót do góry

przyda się na pewno Very Happy zaraz zrobię jakąś mapkę na ustawki Very Happy

a w jaki sposób będą "ochroniaze" reagować ? Strzelać w osobę, ktora zrniła bossA? Very Happy Bo to też jest wazne Very Happy
Zobacz profil autora
ARX
Huligan
Huligan


Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:33, 02 Sie 2008 Powrót do góry

Razor90 napisał:
przyda się na pewno Very Happy zaraz zrobię jakąś mapkę na ustawki Very Happy

a w jaki sposób będą "ochroniaze" reagować ? Strzelać w osobę, ktora zrniła bossA? Very Happy Bo to też jest wazne Very Happy
Właśnie tak Razz będą strzelać do wszystkich, którzy stanowią dla nas zagrożenie. Nie jestem pewien, ale chyba będą strzelać też do innych, co używają broni i do złodziei kasy.


Ostatnio zmieniony przez ARX dnia Sob 8:36, 02 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:12, 02 Sie 2008 Powrót do góry

jak wróce do domy testne Very Happy Widzę, że dobry "programer" z Ciebie Very Happy Będe miał do ciebie kilka pytań :>:>:>
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:21, 02 Sie 2008 Powrót do góry

testowałem skrypt Very Happy działa tylko, że chary respią się na początku w raz z startem mapy Very Happy Zastanawiam się jak to zrobić, żeby po nadepnięciu na instant gang dostawało się ich Very Happy zamiast normalnych gangsterów Very Happy Wiesz jak to zrobić Very Happy
Zobacz profil autora
ARX
Huligan
Huligan


Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:57, 02 Sie 2008 Powrót do góry

użyj pętli
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:22, 02 Sie 2008 Powrót do góry

ale z strefą (jak daje stefę) i skrypt if har in zone potem wklejam ten skrypt, dodaja dealy here to jak wejde w to pole to mi gta2 się wyłącza Sad masz jakiś inny sposób Very Happy??
Zobacz profil autora
Wojti
Alfons
Alfons


Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:41, 05 Sie 2008 Powrót do góry

no coz wyglada na to ze trzeba by sie bardziej pobawic (sam tez sprobuje cos zrobic).

PS:zmieniłem ten post gdysz nie wprowadzal nic nowego.


Ostatnio zmieniony przez Wojti dnia Wto 17:50, 05 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)