Autor |
Wiadomość |
cyco
Huligan
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:28, 04 Paź 2007 |
|
Siemka, wie ktos moze jak skryptem zrobic, zeby do instant gangu przylaczlo sie wiecej niz 4 osoby i jak zrobic zeby wygladem gracza byl golas albo cywil ?
|
|
|
|
|
|
|
bit
VIP
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:47, 04 Paź 2007 |
|
nie wiem czy ktos to potrafi w polsce ale jakbys znal angielski w stopniu komunikatywnym to zrob watek na angielskim podforum, CarThieft napewno sie odezwie
|
|
|
|
|
cyco
Huligan
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:51, 05 Paź 2007 |
|
No bo w grze (w single) czasem dostaje sie do misji po 7 ludzikow. A wie ktos jak z edytowac mape ?? Bo maluje cos na mapie jakas scianke (w powietrzu) i sie ona nie wyswietla ?
|
|
|
|
|
bit
VIP
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:18, 05 Paź 2007 |
|
hmm nie wiem czy na gta2.info jest dobrze opisane bo Mibars nie skonczyl tego arta
|
|
|
|
|
cyco
Huligan
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:46, 05 Paź 2007 |
|
Biore, buduje scianę i jej nie widać, ani nie stawia oporu.
|
|
|
|
|
Wawelski
Płatny zabójca
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z Kątowni.
|
Wysłany:
Sob 8:14, 06 Paź 2007 |
|
Miałem edytor tylko raz ale dobrze go nie pamiętam teraz mi nie chodzi
Więc musisz zaznaczyć ten kawałek ściany i kliknąć na taki murek albo domek czy co to było. Nie pamiętam gdzie to się znajdowało w menu ale były wyraźne ikonki co przedstawiały:
- drogę
- chodnik
- wodę
- i właśnie ten chyba domek
W efekcie kawałek ściany niestedy nie będzie jakość odznaczony czy to jest ściana ale będzie stawiać opór jak ty to mówisz.
Pozdrawiam !
|
|
|
|
|
cyco
Huligan
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:47, 06 Paź 2007 |
|
Zrobiłem jak mowisz, i scianki ani nie widac ani nie czuc. Chce domalować plotek na budynku w tiny town.
|
|
|
|
|
ARX
Huligan
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 7:15, 02 Sie 2008 |
|
Sorry, że ponawiam taki stary temat, ale może komuś się przyda.
cyco napisał: |
jak zrobic zeby wygladem gracza byl golas albo cywil ? |
Wystarczy pod LEVELSTART wpisać:
Kod: |
SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE ( player1 , DUMMY_GRAPHIC , NR ) |
gdzie:
player1 - nazwa twojego gracza,
NR - numer skina (np. 15 - złodziej samochodu, 16 - lekarz, 26 - golas itd.)
Jeżeli jednak chodzi o instant gang, to nie możemy dodać do niego więcej ludzi. Natomiast sami możemy stworzyć ochroniarzy, w tym celu:
1. Deklarujemy postać ochraniarza przed LEVELSTART
2. Pod LEVELSTART umieszczamy coś takiego:
Kod: |
ochrona = CREATE_CHAR ( 0.0, 0.0 , 0.0 ) SKIN KĄT criminal END
SET_CHAR_THREAT_REACTION ( ochrona , react_as_normal )
SET_CHAR_THREAT_SEARCH ( ochrona , line_of_sight )
GIVE_WEAPON ( ochrona , BROŃ ) //opcjonalne
ADD_GROUP_TO_CHARACTER ( ochrona , ILOSC_OCHRONIARZY )
MAKE_NEW_LEADER_OF_GROUP ( ochrona , player1 ) |
gdzie:
ochrona - nazwa naszego ochroniarza (ja dla przykładu podałem - ochroniarz)
0.0, 0.0 , 0.0 - współrzędne utworzenia postaci ochroniarzy
SKIN - skin ochroniarzy (numer odpowiadający danemu skinowi np. 5 - skin Rednecka)
KĄT - kierunek w którym postać będzie obrócona
BROŃ - rodzaj broni przydzielona dla ochroniarzy (opcjonalne: linijkę można wykasować )
ILOSC_OCHRONIARZY - ilość ochraniarzy. Gdy wpiszemy 0, będziemy mieć tylko 1 ochraniarza. Nie polecam wpisania więcej niż 7!)
player1 - nazwa naszego gracza
Nie drażnijcie się przypadkiem, że opisałem to w takich szczegółach . Zakładam, że wiecie o co chodzi, ale w razie czego dopisałem te pierdółki
|
Ostatnio zmieniony przez ARX dnia Sob 10:56, 02 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 7:34, 02 Sie 2008 |
|
przyda się na pewno zaraz zrobię jakąś mapkę na ustawki
a w jaki sposób będą "ochroniaze" reagować ? Strzelać w osobę, ktora zrniła bossA? Bo to też jest wazne
|
|
|
|
|
ARX
Huligan
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:33, 02 Sie 2008 |
|
Razor90 napisał: |
przyda się na pewno zaraz zrobię jakąś mapkę na ustawki
a w jaki sposób będą "ochroniaze" reagować ? Strzelać w osobę, ktora zrniła bossA? Bo to też jest wazne |
Właśnie tak będą strzelać do wszystkich, którzy stanowią dla nas zagrożenie. Nie jestem pewien, ale chyba będą strzelać też do innych, co używają broni i do złodziei kasy.
|
Ostatnio zmieniony przez ARX dnia Sob 8:36, 02 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:12, 02 Sie 2008 |
|
jak wróce do domy testne Widzę, że dobry "programer" z Ciebie Będe miał do ciebie kilka pytań :>:>:>
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:21, 02 Sie 2008 |
|
testowałem skrypt działa tylko, że chary respią się na początku w raz z startem mapy Zastanawiam się jak to zrobić, żeby po nadepnięciu na instant gang dostawało się ich zamiast normalnych gangsterów Wiesz jak to zrobić
|
|
|
|
|
ARX
Huligan
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:57, 02 Sie 2008 |
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:22, 02 Sie 2008 |
|
ale z strefą (jak daje stefę) i skrypt if har in zone potem wklejam ten skrypt, dodaja dealy here to jak wejde w to pole to mi gta2 się wyłącza masz jakiś inny sposób ??
|
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 14:41, 05 Sie 2008 |
|
no coz wyglada na to ze trzeba by sie bardziej pobawic (sam tez sprobuje cos zrobic).
PS:zmieniłem ten post gdysz nie wprowadzal nic nowego.
|
Ostatnio zmieniony przez Wojti dnia Wto 17:50, 05 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|