|
|
Autor |
Wiadomość |
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:56, 03 Sie 2008 |
|
Witam jako, że pojawił się na forum dobry porgramista (ARX) mam parę pytań w związku z oskryptowywaniem map
1. Jak zrobić taśmociągi poprawnie
2. Da się za pomocą skryptu zwiększyć prędkość danego pojazdu?
3. Chciał bym zrobić żurawia, który zrzucał by tylko bugi!
Wszystko macie na screenie: Obszar mniej więcej na którym ma działać żuraw oraz miejsće zżucenia
Screen:
Mam jeszcze parę pytań ale to potem
|
|
|
|
|
|
|
ARX
Huligan
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:34, 03 Sie 2008 |
|
Też się dopiero ucze, ale powiem co wiem
1. Taśmociąg: Przed LEVELSTART
Kod: |
CONVEYOR name = ( float X , float Y , float Z ) ( float Width , float Height ) Xspeed Yspeed |
name - nazwa taśmociągu
float X , float Y , float Z - współrzędne
float Width , float Height - szerokość i wysokość
Xspeed , Yspeed - szybkość "jeżdzenia" taśmy (Xspeed - w poziomie, Yspeed - w pionie) np. Xspeed ustawiony na 1 jedzie w prawo z normalną szybkością, a -3 trochę szybciej w lewą strone.
2. Chyba się da, ale nie dla samochodu jakiegoś wziętego z ulicy, tylko dla utworzonego wcześniej w skrypcie, który ma własną nazwe. I najprawdopodobniej będzie działać tylko dla charów bez playera. (Choć nie jestem pewien, nie sprawdzałem)
3. Tu jak wyżej. Wydaje mi się, że nie będzie można sprawdzić modelu samochodu wziętego z ulicy, tylko utworzonego wcześniej w skrypcie.
Jeśli jednak chcesz mieć tego żurawia to:
Przed LEVELSTART wstaw:
Kod: |
CRANE_DATA nazwa = ( 75.5, 197.5 ) 140 NO_HOMECRANE FIRST ( Współrzędne wody bez Float Z ) 0 |
140 - kąt w stopniach żurawia
0 - nie trzeba zmieniać
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 9:25, 05 Sie 2008 |
|
Jak już jesteśmy w tym temacie to mam jedno pytanie.
Umiem zrobić żurawia ze wszystkimi elementami (crusher, destroyer itd.)
Zrobiłem też tak, żeby za zniszczenie określonego pojazdu dawały pewną liczbę pkt.
Chciałbym dodać by jeszcze przy określonym żurawiu dawały te pkt, a nie ogólnie w żurawiach, a tego nie mogę zrealizować.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Nie 12:07, 14 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:43, 06 Sie 2008 |
|
:Lanzyt wie , dał mi kiedyś skrypt 3 miasta i tam było ładnie to opisane ale wtedy nic nie kminiłem więc zostawiłem go gdzieś. Potem format i przepadło teraz próbuje dorwać Lantyza na GH :> Jak tylko da do podziele się z wami :>
Ps. A ty mahon tego nie masz?
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:46, 06 Sie 2008 |
|
hah pewnie że mam , a oto link:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:52, 06 Sie 2008 |
|
Bóg Ci zapłać Kamuś tam masz all ładnie napisane więc tylko zżynać
Edit:
Cytat: |
2. Chyba się da, ale nie dla samochodu jakiegoś wziętego z ulicy, tylko dla utworzonego wcześniej w skrypcie, który ma własną nazwe. I najprawdopodobniej będzie działać tylko dla charów bez playera. (Choć nie jestem pewien, nie sprawdzałem) |
To mi jest bardzo potrzebne niestety auto musi być szybkie z playerem
|
Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Śro 13:40, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:20, 14 Gru 2008 |
|
Znalazłem rozwiązanie :]
uzyj komendy CHECK_CAR_WRECKED_IN_AREA ( carname , x , y , z , width , height )
Pozdrawiam ;D
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |