Autor |
Wiadomość |
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:16, 22 Kwi 2009 |
|
Dzięki Ziomm, dzięki Razor, Pomogło
btw myślałem że ENDWHILE piszę się raz
Jeszcze mam jedno pytanie.
Jak zrobić, żeby po zebraniu ilości fragów, przenosiło sie w dane miejsce?
Czy może takie coś być?
|
Ostatnio zmieniony przez DonMahone dnia Śro 18:10, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:23, 28 Kwi 2009 |
|
"Jak zrobić, żeby po zebraniu ilości fragów, przenosiło sie w dane miejsce?" - nie.
A teraz obiecane tworzenie gangów.
- [link widoczny dla zalogowanych](GTA2)
- [link widoczny dla zalogowanych](GTA2)&sl=en&tl=pl&history_state0=
uwaga w polskiej wersji mogą zostać przetłumaczone komendy więc posiłkować się angielską.
|
|
|
|
|
Kostek
Godfather
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1614
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Wto 18:16, 28 Kwi 2009 |
|
dzieki
niestety "We're sorry, but the page "Creating gangs" doesn't exist (anymore). Przykro nam, ale strona "Tworzenie gangów" nie istnieje (już). "
|
Ostatnio zmieniony przez Kostek dnia Wto 18:17, 28 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 18:22, 28 Kwi 2009 |
|
Kod: |
http://en.wikigta.org/wiki/Creating_gangs_(GTA2) |
Wklej ten link. W poście Razora url kończy się przed nawiasem a dlatego, że tak się dzieje automatycznie i klikając masz [link widoczny dla zalogowanych]
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Wto 18:22, 28 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:14, 17 Maj 2009 |
|
Ema! Wie ktoś jak zrobić licznik taki jak na Tiny Loony Race?
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:33, 17 Maj 2009 |
|
Ustaw w zone editorze dwa checkpointy. A potem napisz skrypt. Jeśli się nie mylę to w downloadzie mapy jest miska. Poczytaj ją i napisz własny skrypt.
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:56, 17 Maj 2009 |
|
A mógłby ktoś napisać prościej tak jak Ziommal na poprzedniej stronie, bo nie wszystko z tego rozumiem.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:25, 17 Maj 2009 |
|
napisz czego nie rozumiesz to ci wytłumaczymy a nie chcesz na tacy tylko kopiuj wklej użyj "logiki" i translatora / spędź troszkę czasu nad tym a nie ;P
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:25, 17 Maj 2009 |
|
No kurw.a wszystkiego! Tak jest pogmaćkany ten skrypt do Tlr że nic z tego nie ruzumiem. I zamiast spamować mógłby ktoś w uproszczony sposób wytłumaczyć jak zrobić ten licznik?
|
Ostatnio zmieniony przez DonMahone dnia Nie 14:27, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:20, 17 Maj 2009 |
|
z taką postawą nic nie osiągniesz użyj słownika i poczytaj scripting.doc w compilierze
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:50, 17 Maj 2009 |
|
Stwórz dwa chceckpointy w zone editorze. Później zabierz się za skrypt.
1. Wstępnie za pomocą Countera ustaw ilosc okrążeń "COUNTER numberOfLaps = 3", w tym wypadku na tlr są 3.
2. Później, ustawiasz również countery sprawdzające w tym wypadku przejechanie przez checkpoint.
"COUNTER P1check1 = 0
COUNTER P1check2 = 0
COUNTER P1check3 = 0"
Na tlr również są 3, gdyż 2 checkpointy + start/meta. Więc każdy gracz musi posiadać sprawdzanie chceckpointów.
3. Dodatkowo musisz stworzyć jeszcze counter do sprawdzania okrążeń, w tym wypadku to "COUNTER lapsP4 = 0", gdzie 0 to liczba początkowa.
4. Następny punkt to określenie countera "ONSCREEN_COUNTER P1Lapcount" - dla gracza 1.
5. Po levelstarcie deklarujesz wyświetlanie countera liczącego okrążenia. W nim jako pierwszą dana musisz wpisać numer counta (punkt 4.) oraz licznik okrążeń, również dla tego samego gracza. Dla przykładu: "ADD_ONSCREEN_COUNTER ( P1LapCount , lapsP1 )"
6. Czas na użycie chceckpointów z zone editora. Przy użyciu skryptu pamiętaj o nazwach wpisanych dla checkpointów w editorze. Dla startu skrypt jest nieco dłuższy bo określasz w nim dodanie okrążenia plus dodanie 1$ do wyniku. Skrypt ma postać:
"IF ( P1check3 = 1 )
IF (IS_CHAR_IN_ZONE( p1, start ))
ADD_SCORE ( p1, 1 )
SET P1check1 = 1
ENDIF
ENDIF"
Następnie określasz dla "checkpoint1" - tak jest nazwany nasz chkpt w zone editorze:
"IF (IS_CHAR_IN_ZONE( p1, checkpoint1 ))
ADD_SCORE ( p1, 1)
SET P1check2 = 1
ENDIF"
I analogicznie ustawiasz dla drugiego. Również analogicznie dla każdego gracza.
7. Następnie musisz określić za co ma dodawać okrążenie. W tym wypadku skrypt musi sprawdzić czy przebyłeś trasę przez wszystkie chceck pointy. Dla tego przykładu skrypt przyjmuje taką postać:
"IF ( P1check1 = 1 )
IF ( P1check2 = 1 )
IF ( P1check3 = 1 )
++lapsP1
DELAY_HERE ( 10 )
SET P1check1 = 0
SET P1check2 = 0
SET P1check3 = 0
ENDIF
ENDIF
ENDIF"
Analogicznie również dla każdego z graczy.
8. Na zakończenie jakiś miły akcent dla zwyciezcy. Oczywiscie skrypt musi sprawdzić czy ma na swoim koncie 3 kółka.
"IF ( lapsP1 = 3 )
ADD_SCORE ( p1, 1000000 )
SET loop = 0
ENDIF"
Dla wielu graczy przy wygranej możesz dodatkowo wyczyścić ekran z przegranych counterów:
"CLEAR_ONSCREEN_COUNTER (P2Lapcount)"
Dla drugiego gracza.
Miłej zabawy mój głupiutki dzieciaczku ;]
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:40, 28 Maj 2009 |
|
Czy da sie zrobić takie coś:
Orange Gang lubi orange player, ale nie lubi zielonego gangu, i zielonego playera.
Green gang lubi green player ale nie lubi Orange gangu i orange playera
Jak ktoś wie, to może mi to rozpisać stylem Areena?
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:11, 28 Maj 2009 |
|
odpowiedz da się:
a jak ? ustawiając odpowiedni respekt dla kazdego gracza.
|
|
|
|
|
Yiomm
Godfather
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:57, 29 Maj 2009 |
|
Zone Editor + odpowiedni skrypt (tlt + rr).
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:44, 29 Maj 2009 |
|
|
|
|
|