|
|
Autor |
Wiadomość |
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:43, 30 Mar 2015 |
|
ja bym był za jednoliceniem! nie chce mi sie pisac czemu bo po co? : )
|
|
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:49, 30 Mar 2015 |
|
Ja wiem czemu.
Był już taki jeden, który chciał wszystko jednolicić. "Jeden naród , jedna rasa, jeden Fuhrer".
Kolejny zdemaskowany w mojej kolekcji.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 1:26, 31 Mar 2015 |
|
buło takich wiele
|
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 12:58, 31 Mar 2015 |
|
Grałem z auto WW i bez, Wpierdol ten sam zaliczyłem
Na jednakowych kolorach zależało mi do 3vs3 ( z którym ciągle się morduję ) ponieważ mało kto połapałby się w pięciu różnych strzałkach. Ja tak naprawdę mam gdzieś czy są różne kolory, bo kiedy widze wroga to albo odwrót taktyczny i czekam na partnera albo napi@# w niego tym co mam
|
|
|
|
|
Derwisz
DonCorleone
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2483
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Wto 13:02, 31 Mar 2015 |
|
Ty może na to nie patrzysz i dobrze, bo nie na tym to polega, żeby zastanawiać się kto jest kto.
Ale znajome są mi taktyki pod tytułem "bijmy Xandira, bo go łatwiej zabić" XD.
|
|
|
|
|
Yolan
Alfons
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:07, 31 Mar 2015 |
|
Noo Magnus, blisko. Jednak jednej rzeczy nie wziąłeś pod uwagę.
Jedna osoba z drużyny walczy z dwoma graczami, widzi ich nicki: Stefana oraz Wąsa. Drugi gracz dojeżdża dopiero z daleka i widzimy, że Stefan wziął FR. Walka ogólnie jest w tamtych okolicach. Gracz nr 2 dopiero jedzie więc informacja "Stefan ma FR" jeszcze nic mu nie daje. Widzi dwie te same strzałki.
W Sytuacji kolorów mówimy "pomarańczka ma FR". Gracz dojeżdżający widzi, że pomarańczka już wychodzi poza walkę, żeby polować na dojeżdżającego gracza. Dojeżdżający nie da się zaskoczyć! A to jest bardzo częsta sytuacja w grze. Giniemy bo daliśmy się zaskoczyć tym, że gracz miał FR i nie wyszliśmy w porę z auta.
Co do tego jak kto gra i co bierze pod uwagę. Na skypie praktycznie cały czas się nie zamykam i mówię info z gry.
EDIT: Btw, grałem na HSTD autoWW
|
Ostatnio zmieniony przez Yolan dnia Wto 14:09, 31 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:23, 31 Mar 2015 |
|
Szanowni Państwo, Wysoka Kloako, Ławo Wąsów...
Yolan oparł swoją argumentację na schemacie:
- jeden z przeciwników przygotował element zaskoczenia
- przeciwnicy są koło siebie (więc nie da się powiedzieć, że "to ten po lewej")
- więc nie ma jak ostrzec partnera, a to z kolei prowadzi to do upośledzenia elementu teamplay
Otóż, gdy robiłem prawo jazdy w 2006 roku, na egzaminie teoretycznym przewijała się odpowiedź niby to dla zmyły, którą jednak ZAWSZE trzeba było zaznaczyć jako dodatkową: "zachowaj ostrożność".
No właśnie. Można przez skype powiedzieć "uważaj, jeden ma FR" i to jest już wystarczająca informacja, żeby podjechać ostrożnie. Nie wiesz który ma to FR, ale dostałeś info, więc zachowaj ostrożność! Być może ta informacja nie jest tak samo wartościowa, jaką by była przy różnych kolorach. Ale...
Ale wróćmy do mojego argumentu - ktoś stracił atut, a ktoś inny go zyskał. Drużyna grająca ze sobą zyskuje tym samym przewagę, że przeciwnik nie może ich odróżnić. Jakby nie patrzeć - jest to element strategiczny. A w dodatku zachęca do współpracy, co powinno być celem w grach 2v2.
Więc nie można powiedzieć, że gra straciła. To jedna z drużyn straciła (a inna zyskała). W jednej sytuacji. W drugiej będzie odwrotnie. Być może
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 11:42, 05 Kwi 2015 |
|
Przepadł link do hstd auto ww
|
|
|
|
|
Derwisz
DonCorleone
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2483
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Nie 12:53, 05 Kwi 2015 |
|
Nie przepadł, tylko Sokół ma jakieś problemy z pobieraniem z tej strony po prostu.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 19:36, 14 Maj 2015 |
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Nie 17:50, 07 Cze 2015 |
|
Wojti napisał: |
Aktualne wady i problemy
Aktualny problem z Auto WW to błąd z 'Instant Gang', polega na tym, że przyłączeni członkowie gangu nie wsiadają za liderem do auta. Problem jest o tyle trudny do wyeliminowania, że musiałbym zrezygnować w kodzie z komendy STORE_CAR_CHARACTER_IS_IN ( członkowie gangu nie chcą wsiadać do pojazdów, które mają zadeklarowaną nazwę ) co jest narazie nie możliwe do zastąpienia inną komendą...
Ponadto brak różowej strzałki w tunelach.
Chciałbym także dodać jakieś oznaczenie dla gracza, aby sam był w stanie określić czy jego 'Kropka' wskazuje na włączone WW czy też nie. |
@TOPIC
brawo za pomysl I realizacje
Co do okreslenia czy gracz ma wlaczone WW czy nie, to proponuje aby kolor ubrania takiego gracza zmienil się na czarny, ewenutlanie mozna zmienic stroj gracza np. na zwyklego przechodznia.
Dawno nie skryptowalem, wiec nie kojarze teraz czy to wplynie, na kolor strzalki, niech Wojti sie wypowie
Mysle ze powinno się udać ta komenda:
Kod: |
SET_CHAR_GRAPHIC_TYPE ( p2 , GANG_GRAPHIC , 13 ) |
|
|
|
|
|
Derwisz
DonCorleone
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 2483
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Wto 12:59, 15 Gru 2015 |
|
Wojti napisał: |
Ponadto brak różowej strzałki w tunelach. |
Czy ktoś byłby zainteresowany wersją naprawiającą częściowo ten błąd?
Wojti napisał: |
Kwestia strzałki to głupie rozumowanie gry Very Happy
Polega to na tym, że jeśli utworzę wskaźnik, który wskazuje jakieś miejsce to jest wszystko dobrze. Problem zaczyna się kiedy wskazuję na jakiś obiekt ( samochód, gracz, teczka itd. ) Wtedy gra samoczynnie wciska swoją różową strzałkę, co jest wkurzające i jednocześnie jest strzałka którą zadeklarowałem wraz z różową która ją zasłania. Tak więc te czerwone i zielone kropki to moje wskaźniki i żeby nie były zasłonięte przez różową to musiałem ją usunąć. Rozwiązaniem braku różowej w tunelach, mogłoby być utworzenie innej, mniejszej strzałki, która by nie zasłaniała wskaźników graczy. |
Poszedłem po części za radą Wojtiego i przerobiłem tą różową strzałkę tak, żeby nie zasłaniała znaczników.
To jest na razie taka próbna wersja, zawsze można tam ją jeszcze trochę zmienić, ale mniej więcej w ten sposób miało by to wyglądać. Zmiana ta jest jedynie w pliku graficznym, także część może grać na wersji bez strzałki, część z nią, bo znając was to i tak większość powie, że już się przyzwyczaiła i to jest w ogóle bez sensu, bżytkie i be. :)
Jeśli ktoś chciałby wypróbować, to tu jest [link widoczny dla zalogowanych], który trzeba podmienić w dacie.
Ewentualne wskazówki co do jakiejkolwiek poprawki mile widziane.
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 14:12, 15 Gru 2015 |
|
Moim zdaniem to za bardzo się rzuca w oczy ten kontur w strzałkach do graczy. Jak ma być takim kosztem to wolę grać bez. Na początku jak wprowadzono auto ww to trochę brakowało tej strzałki w tunelu, potem się przyzwyczaiło i nie czuję jakiejś wielkiej straty. Oczywiście to tylko moje zdanie jak Derwisz wspominał kto chce to może podmienić, więc może komuś się przyda.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Wto 14:28, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kratek
Gangster
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:07, 28 Gru 2015 |
|
Cytat: |
@TOPIC
brawo za pomysl I realizacje Smile |
Cześć,
Jako że sam byłem bardzo mocno podjarany tą mapką w czasie premiery, brałem udział w beta testach i podsunąłem też jedno z rozwiązań, a do dziś walają mi się po dysku różne wersje mapki Wojtiego i nagrania wideo ze wspólnych testów - postanowiłem wrzucić na serwer wersję 1.7 mapy.
Jak słusznie Derwisz na GH zauważył - oficjalny link nie działa dlatego postanowiłem wrzucić pliki na jakiś racjonalny hosting, który nie wygaśnie.
TL;DR: Tutaj jest mapka HS Auto WW (wesja 1.7) z 27 marca: [link widoczny dla zalogowanych]
hasło do archiwum: Kratek (wszystko małymi literami)
Niektórzy gracze mają jednak starsze wersje na dyskach więc Kamil wrzucił starszą wersję 1.3 jeśli byłaby potrzebna: [link widoczny dla zalogowanych]
hasło do archiwum: Kamil (wszystko małymi literami)
|
Ostatnio zmieniony przez Kratek dnia Śro 2:10, 30 Gru 2015, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 21:31, 28 Gru 2015 |
|
Kratek napisał: |
Niektórzy gracze mają jednak starsze wersje na dyskach więc Kamil wrzucił starszą wersję 1.3 jeśli byłaby potrzebna: [link widoczny dla zalogowanych]
hasło do archiwum: Kamil |
Czyli wszyscy, ponieważ Wojti potem coś przekombinował i tam są bugi, dlatego gramy na wersji 1.3.7. (mowa oczywiście o HSTDe aww)
Pytanie, czy masz BattleCity auto ww?
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Pon 21:35, 28 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |