Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [projekt] A może nowa mapkę? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Jaka zrobić mapkę:

Pełną, singlową, chętnie pogram w single player
17%
 17%  [ 7 ]
Pełną, z możliwością gry w multi
39%
 39%  [ 16 ]
Mini specjalnie do multi
19%
 19%  [ 8 ]
Mapke multi - podłużną oparta na autostradzie i niewielkich terenach po bokach
24%
 24%  [ 10 ]
Nie warto robić / zrób inną
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 41


Autor Wiadomość
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 14:13, 10 Cze 2006 Powrót do góry

Witajcie drodzy zgromaczeni! Smile

Jakoś tak mnie dziś naszło na robienie nowej mapki. Jej główną "osią" ma być autostrada kończąca się z jednej strony zerwanym mostem, a po 2-giej stronie robotami drogowymi... Ogólnie mapka miaaby być full size (od góra granica w postaci górek, po prawej i na dole woda, a po lewej jeszcze nie wiem) Ogólnie to planowałem ją zrobić już od dawna...

Ale teraz, gdy już odrobinkę zacząłem naszła mnie pewna refleksja - czy aby na pewno warto robić pełna mapkę z duża ilością pól/lasów dosć średnio nadającą się do multi? A może przerobić to, co juz zrobiłem i spróbować skonstruować arenę?

A oto, co już zrobiłem Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak wygląda autostrada i skrzyżowanie z wąską drogą. Starałem się zachować max detale - asfaltowe pobocza, bariery, pasy wyłączeń i włączeń do ruchu (wiem, GTA niezbyt je lubi, ale mam pewien plan), jednakże wprawne oko od razu zauważy pewną niezgodność - otóż momo kształyu "koniczynki" to nie jest koniczynka! Ruch na dróżkach dojazdowych odbywa się w przeciwną stronę, gdyż GTA źle przetwarza strzałki zmuszające do zmiany pasa ruchu i w efekcie wozy wjeżdżające na autostradę albo musiałyby od razu pakować się na ruch, albo robić pętelke i od razu zjeżdżać z autostrady...

No ale chciałem się Was spytac o opinię - czy zrobić mini mapkę onlinenową (typu MibCity), czy też zrobić full size'a przedstawiającego...wieś Very Happy
Zobacz profil autora
Kamil_old
Administrator
Administrator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 14:18, 10 Cze 2006 Powrót do góry

widze że tym razem ste.sty a w sumie to dla mnie trudny wybór Jeszcze wsi nie ma Very Happy Chyba wybieram to drugie...wieś Very Happy
Zobacz profil autora
Tyran
Moderator
Moderator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:24, 10 Cze 2006 Powrót do góry

mala specjanie na multi cos jak tiny tylko odrobine wieksza bez inv
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 16:45, 10 Cze 2006 Powrót do góry

hmm Jeśli już to będzie sporo większa od TTown, bliżej wielkością do Face Off (lecz mniejsza). Nie wiem jak by to wyszło gdybym zrobił długą mapkę opartą o autostradę ze zjazdami prowadzącymi do mikro miasteczek wielkości powiedzmy ćwierci TinyTown każde, połączone ze sobą autostradą, oraz sporo dłuższymi krętymi dróżkami lokalnymi. Co sądzicie o tym?
Zobacz profil autora
Shekerz
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 2611 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu xP

PostWysłany: Sob 17:10, 10 Cze 2006 Powrót do góry

Tyran napisał:
mala specjanie na multi cos jak tiny tylko odrobine wieksza bez inv

cos jak tiny by bylo zajebiste wg tiny to najlepsza plansza do multi Very Happy
Po co taka duza jak Face off ?
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 17:28, 10 Cze 2006 Powrót do góry

Coś a'la TTown zrobie kiedyś indziej Smile

Bardzo mi się spodobała koncepcja, którą przed chwilą obmyśliłem - autostrada, 3 wiadukty-zjazdy do 6 mikro miast/wiosek (parę domów na krzyż), na końcach autostrady ciut większe miasteczka arenopodobne, dodatkowo za miastami jedna dłuuuga okrężna i niebezpieczna droga (nad przepaścią, przy wodzie, wązka itp) służąca jako awaryjne połączenie, gdyby ktoś "blokował" główny wyjazd na autostradę.

Co do narzekań, że duże: Pamiętajcie, że autostrada zajmuje BARDZO dużo miejsca, więc samego terenu do walki jest mniej, to jest tylko szybka arteria komunikacyjna między poszczególnymi terenami. No, chyba, że ktoś postanowi urządzić sobie pościgi Smile
Zobacz profil autora
Kamil_old
Administrator
Administrator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 17:46, 10 Cze 2006 Powrót do góry

ten pomysł z autostradą ze zjazdami popieram (coś innego) bo jest sporo mapek typu TTown
Zobacz profil autora
bit
VIP
VIP


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:59, 10 Cze 2006 Powrót do góry

Mibars a nie myslales o przerobieniu mapy hidden surprise? jest to wg najlepsza map na multi lecz nie ma tam zadnej wyskoczni i brakuje apteczki, tylko aby nie byla zamieniona z podstawową tylko nazwana inaczej.
Zobacz profil autora
nawiedz
Gangster
Gangster


Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 437 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tiny Town :)

PostWysłany: Sob 19:24, 10 Cze 2006 Powrót do góry

niezly pomysl

PS. co za rangami?????? gdzie jest admin ???
Zobacz profil autora
Mibars
VIP
VIP


Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)

PostWysłany: Sob 22:50, 10 Cze 2006 Powrót do góry

Nie, jak ju ż to raczej zrobie coś swojego (tym bardziej, że HS jakos nie lubie).

BTW prace nad mapką ruszyły, dziś powstała większa część mini wioski westernowej Smile Jeszcze tylko wstawić parę budynków, poprawić piasek i biore się za łatwieksze strefy, np nowsze miasteczko Smile

EDIT:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tadam! Główna ulica... Czekamy na pojedynki w samo południe? Smile
Zobacz profil autora
Kamil_old
Administrator
Administrator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 7:03, 11 Cze 2006 Powrót do góry

Zaje@#$%% Very Happy nowy styl tylko czekać na skończenie roboty
Zobacz profil autora
Rexxor
VIP
VIP


Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 2545 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarna czeluść gardła szatana :P

PostWysłany: Nie 9:19, 11 Cze 2006 Powrót do góry

oj... podziwiam was... Very Happy Very Happy Very Happy róbcie szybciej... im więcej tym lepiej no nie?
Zobacz profil autora
bit
VIP
VIP


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1888 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:03, 11 Cze 2006 Powrót do góry

naprawde podziwiam cie ze masz chec do robienia map, wiem daje to satysfakcje ze ktos inny gra na twojej mapie, lecz ja juz duzo zrobilem gier, stron itp i mam juz dosc jednym slowem nie mam juz checi, wole byc tym drugim co uzywa rzeczy zrobione przez innych.
Zobacz profil autora
nawiedz
Gangster
Gangster


Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 437 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tiny Town :)

PostWysłany: Nie 10:04, 11 Cze 2006 Powrót do góry

bit ty leniuuu..... Wink
Zobacz profil autora
Kamil_old
Administrator
Administrator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1881 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 10:23, 11 Cze 2006 Powrót do góry

lenie patentowane Razz bierzcie z nas przykład Razz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)