|
|
Autor |
Wiadomość |
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:54, 18 Lut 2011 |
|
|
|
|
|
|
Mati
Boss
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 824
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miałem wiedzieć,że jest dziewicą?
|
Wysłany:
Pią 19:07, 18 Lut 2011 |
|
gct napisał: |
@Razor: na Radeon 9000 raczej nie pograsz. Gra wymaga karty obslugujacej Shader Model 3.0 (czyli mniej wiecej karty od 2006 roku, seria GF 6k w gore, Radeon od 1k ztej nowszej generacji [czyli powyzej tych wszystkich "starych" 9k]). Niestety, ale dynamiczne swiatla, cienie czy refleksy na wodzie maja swoje wymagania...
Ew. mozesz pokazac co log wypisuje. |
Może udałoby się wam zrobić wersję dla ludzi ze słabszymi PCtami Tzn. mi działa bez problemu, ale jak widać nie wszystkim działa. Wiesz, taką bez tych bajerów typu refleksy, cienie, itd.
|
|
|
|
|
gct
Włóczęga
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:10, 18 Lut 2011 |
|
Wierz mi, na tym etapie to nie jest takie proste . Poza tym ciezko widze sam gameplay, np. w nocy. Bo wtedy Ci ze slabszymi kompami mieliby jednolite oswietlenie wszedzie, a Ci z lepszymi mieliby ciemno i szanse bylyby malo-rowne .
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:16, 18 Lut 2011 |
|
mam jeszcze karte GF 5500 ale jak od 6K to widze ze pograne :< ok tyle w temacie.
|
|
|
|
|
Rooster
Złodziej
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:22, 18 Lut 2011 |
|
Zbigniewz:
1.
nie do końca wiem o co wam obu chodzi, mi to by wytłumaczył screenshot, ale w sumie bardziej jest to rzecz odnosząca się do kolegi gct, bo on jest odpowiedzialny za rendering.
2.
nie wiem, wszystko jest ok wg mnie? tzn jako kierowca wydaje mi się że się nie da, bo jak, będziesz ładował nowy pocisk do RPGa za kółkiem malucha?
3.
Kalibracja broni jeszcze będzie, bo mają kilka innych jeszcze parametrów (więcej na naszym oficjalnym forum)
4.
No z tymi kolorami strzałki, tak? Jeśli chodzi o to myślę że można jeszcze popracować nad tym i nie będzie to trudne (sprawa do kodera).
5.
ergh... Zakładka Options - masz rozdzielczosc nawet to 1600x1200... fullscreen, vertical sync, bloom, refleksy wody, anisotropic filtering, opcje oświetlenia, full wypas. Nie wiem za bardzo o co chodzi. BTW, cienie mogą mieć różną rozdzielczość, jak dacie 128 to takie pływające gówno wychodzi, ale jak dacie już z 1028 to już robi się przyjemnie...
6.
No mnie też chwilami wnerwia, ale prawdopodobnie będą jeszcze poprawki.
7.
i raczej inaczej nie będzie, chociaż kto wie...
8.
wszystko to będzie jeszcze zmienione, w pierwszym poście jest adnotacja że to są efekty tymczasowe jeszcze.
9.
Już było wiele uwag o tą myszkę i na 90% będzie sterowanie takie samo lub podobne do GTA2.
Jeśli chodzi o samochody, nie ma tam żadnych animacji, pełen silnik fizyczny, tylko trochę... poptany, będą jeszcze poprawki co do handlingów, ale uwierz mi, że to nie jest prosta zabawa...
10.
to samo co w numerze 6.
11.
tego nie będzie chociażby z powodu budowy modeli aut - żeby wam zaoszczędzić wymagań sprzętowych auta wykonujemy w pewnym luźnym limicie około 1k polygonów, przez co nie ma podwozi. Będzie tak jak mamy w GTA2.
12.
to się zobaczy, ale nie wiem czy będzie takie że wyskakuje się na szczupaka i potem się turla po asfalcie... silnik fizyczny średnio na to pozwala, ale zobaczy się. Ale ogólnie ładnie się wsiada, łapiemy za klameczkę, drzwiczki się otwierają, etc....
13.
biegasz cały czas - chodzisz trzymając lewy shift.
14.
no cóż, wg mnie to już jest kwestia tradycjonalizmu w pewnym sensie.
co do lamp - wiem, to będzie ciężka praca - tu bym oddał głos koledze gct, ale nie wiem czy się wypowie na ten temat.
Karta graficzna - dobrze wiedzieć, potrzeba nam takich informacji myślę (gct)
komentarze do plusów i minusów:
brzmi smutno
szybkie ruszanie autami - jak już mówiłem, w handlingu będą poprawki na 99%, ale nie wiem czy z tym coś się zmieni.
animacje śmierci - nie wszystkie animacje są jeszcze skończone
skoki - gostek w GTA2 też robi szpagat ;P nie wiem, to już kwestia kolegi od animacji
wysiadanie - wyskakiwanie - nie wiem, wysiadanie - mysle ze jest ok.
cienie - praca nad kompatybilnością silnika graficznego
strzałki - do optymalizacji, wiele osób się na nie skarży
rozwalanie aut... ????
co do znikającej strzałki - wszyscy w ekipie uważamy, że właśnie to że jak zniknie strzałka, zaczyna się zabawa:
dziś rano grałem sobie z kumplem i zrobił mi taki myk - biegłem chodnikiem, minąłem go bo on sobie szedł spacerkiem w przeciwnym kierunku. kiedy go minąłem, zmienił broń na bazookę i mnie zdjął w plecy takie numery to naprawdę świetna rzecz, skradanie się, wbijanie w tłum... w grze zespołowej to naprawdę daje dużo frajdy.
edit
przypomnialem sobie...
UWAGA WSZYSCY, KTÓRYM NIE PASUJĄ ZNIKAJĄCE STRZAŁKI
od tego jest specjalny power-up, który ma ikonkę oka. powoduje on że strzałki nie znikają.
|
Ostatnio zmieniony przez Rooster dnia Pią 21:24, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Rooster
Złodziej
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 1:53, 19 Mar 2011 |
|
Akuku, to znów ja. Wiecie, pogadałbym coś też, ale co do Japonii nic ciekawego do powiedzenia nie mam, a o turniejach tyle wiem co o układzie rozrodczym salamandry.
Do rzeczy. Prace cały czas trwają Tutaj przelot przez moją mapkę, nad którą cały czas pracuję. Będzie ona potem częścią mapy do singla. Nazwa wzięła się od tego, że początkowo inspirowałem się Razor's Race-m, ale potem trochę się pozmieniało ;P
http://www.youtube.com/watch?v=iZqmfDtBDW8
Na moim kanale są też filmiki ukazujące prace nad dźwiękiem Jest tam też w jednym filmiku wytłumaczenie, dlaczego używamy celownika zamiast strzałek.
Tak właśnie propo sterowania - gra jest oddzielna i niezależna, jest jedynie inspirowana GTA, a nie jest jego kopią, więc nie musimy się zobowiązywać do robienia takich a nie innych rzeczy.
Wytłumaczę po krótce - stojąc na dachu nikt w GTA2 nie zrobi snajpera na parter, bo da się strzelać tylko w poziomie.
Tutaj też jest trailer z gameplayerm, który wysłaliśmy do Valve (ci od CSa), w ramach zachęty/negocjacji o licencji i wydaniu gry.
http://www.youtube.com/watch?v=pxAMVhLNVX0&feature=player_embedded
|
|
|
|
|
JackSparrow
DonCorleone
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 11:37, 19 Mar 2011 |
|
Do Valve ? O kurcze to wysoko sobie mierzycie
|
|
|
|
|
gct
Włóczęga
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:11, 19 Mar 2011 |
|
Rooster ewidentnie sie zagalopowal. Nie pisalismy do zadnego Valve'a odnosnie wydania gry. Po prostu chcemy gre (w. single player) dystrybuowac przez Steama (nie tylko z reszta). I tyle. To zwykle digital distribution a nie zadne wielkie wydawanie.
|
|
|
|
|
Rooster
Złodziej
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:44, 19 Mar 2011 |
|
sorka, coś mi się pomieszało trochę ekonomii i człowiek się gubi.... ;/
|
|
|
|
|
Rooster
Złodziej
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:06, 16 Maj 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowa wersja gry - May 2011
Cały czas to jeszcze nie jest pełna, skończona wersja, ale:
-Poprawiona trochu fizyka
-Lampy kolidują, ale da się je skosić
-Nowe wozy
---- porządne dźwięki, że da się grać
- wyświetlanie imion kolegów z teamu
- działająca wyszukiwarka serwerów
- nowy, ładny HUD
- poprawione niektóre animacje, lepsza krew
- poprawione bugi, itp.
Gra zaczyna naprawdę nabierać kształtów, robi się naprawdę przyjemnie
Jestem ciekaw waszych opinii Trochę się z tymi dźwiękami napracowałem
|
|
|
|
|
gct
Włóczęga
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:12, 16 Maj 2011 |
|
Właśnie wydaliśmy nową wersję. Gra staje się lepsza z każdym dniem. Nastąpiło sporo zmian i usprawnień. Zachęcamy do przetestowania gry: [link widoczny dla zalogowanych]
Do zobaczenia w grze!
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Śro 10:38, 18 Maj 2011 |
|
ja już napisałem kilka słów na gta2veterans.pl
tutaj powiem nieco więcej. Najbardziej denerwują mnie "skoki" przy skręcaniu i przyspieszaniu - auto skręca ~45 stopni o ten kąt... ciężko jest skręcać. Prędność powoduje drgania obrazu w niektórych autach. Ja bym proponował część z tego zmienić, fajnie to wszystko wygląda, nowy design ciekawiej, mniej "zabawkowo". Nowe auta? mało ale fajnie że są. Dzięki... były ok, są ok. Jeszcze jeden mankament... czy chłopek jak strzela nie podnosi karabinu do góry albo coś? Zawsze jest animacja jakby chłopek strzelał w dół :/
|
|
|
|
|
Rooster
Złodziej
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:27, 18 Maj 2011 |
|
Póki co chłopek strzela klatą, bo ostatnio lead artist który odpowiada za animacje miał dużo pracy. Ale myślę że już w następnej wersji będzie to zrobione
Kamera dalej potrzebuje poprawek, bo jest kilka innych rzeczy których wy szczęśliwie nie mieliście okazji doświadczyć
Handling cały czas jest dopracowywany, dzień w dzień coś tam jest dodłubywane.
Nie do końca rozumiem, o co ci chodzi z tym skręcaniem, trochę to niejasno sformułowałeś?
Ja jutro mam ostatnią maturę - po prostu miałem dużo roboty i nie miałem czasu żeby się mocniej udzielać w projekcie. Właśnie jeden z kolegów z teamu konwertuje mój autobus do gry.
Design poprzedni był tymczasowy. Hud będzie już tak o wyglądał, jeszcze tylko parę poprawek do czytelności pewnie będzie, ale całokształt będzie właśnie taki.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 9:09, 19 Maj 2011 |
|
Co do skręcania, no nie 45 stopni.. ale po prostu w poziomie i pionie auto samo się ustawia. Dla jednych troszkę to usprawnia jazdę dla niektórych nie. Po prostu auto się dostosowuje do drogi.
Po za tym, cofanie autem jest troszkę za wolne. Fajnie się jeździ autem Imperator, zwrotne, nie za szybkie. Pewnie to auto nie będzie już poprawiane - tak powinno jeździć każde auto, płynnie odpowiednio szybko itp.
Pomyślcie nad szybszym cofaniem każdego auta.
Ścinanie lamp zależy od prędkości, a powinno zależeć od "siły pojazdu" (ciężar) i od prędkości. No i nie podoba mi się identyczna animacja dla wszystkich lamp. Gdzieniegdzie możecie stosować animacje, ale lampy powinny się przewracać a nie łamać w 3 miejscach. Po skoszeniu po za tym lampy wyglądają jak tekstura, jeździ się po nich tak samo, a one powinny jakoś kolidować. Po za tym auto nie jest w stanie skosić 4-5 lamp, na pierwszym już jest problem.
Grałem kiedyś w gta3 chyba to jak udeżyłem w jakieś auto to traciło się ułamek życia. To było fajne, może u was by się przydalo przy zderzeniach w coś (5-9 live).
Pickup też jeździ ok, uciążliwie skręca, ale to jest typowe do tego auta. (stanlej)
Templest - maxpredkość przycina
dolorian OK
arian przycina przy max predkosci.
jeszcze jedno. Auto "przyspiesza" robiąc zryw na ręcznym i łatwiej skosić lampę - nie powinno być raczej tak
Czemu nie można włączyć SP bez internetu? gra została stworzona tylko w wersji multiplayer? Łatwiej by się np mapy tworzyło przez SP (sprawdzało)
Powinniście zrobić coś z tą grawitacją. IF auto jest na równi pochyłej to zjeżdza z przyspieszoną prędkością, else aż nie zetknie się z równą płaszczyzną. - może to troszkę chaczyć jeżeli uato jest bokiem ustawione ale to jest jeszcze do przemyśleń.
|
|
|
|
|
Rooster
Złodziej
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:17, 19 Maj 2011 |
|
Hm... skręcanie: programista fizyki ostatnio sobie właśnie zachwalał że poprawił korektor toru jazdy (dostosowywanie do pasa). Powiem szczerze - myślę że tak właśnie jest ok - jeśli masz jeszcze wersję z lutego (February 2011), to spróbuj się tam przejechać limuzyną - Presidentalem. Z resztą pickup (Stanley) podobnie - w starszej wersji jak te auta wpadły w poślizg, to trudno było je potem opanować. Teraz jest lepiej.
Cofanie fakt, jest za wolne, i nie podoba mi się trochę jak się zachowuje auto wtedy przy skręcaniu - będę jeszcze współpracował z programistą fizyki i będziemy to dopracowywać. Jeśli już nie skręcanie, to na pewno prędkość.
Mogę wymienić auta które moim skromnym zdaniem są ok, są to
Schnitzer, Belmondo, Dolorian, Calliope zwykły i GTC, Gallop, Imperator, Aria, Bocanegra... Uważam że auta mają dobry, adekwatny do swoich realistycznych odpowiedników handling. Inne auta potrzebują jednak trochę jeszcze pracy.
Ze ścinaniem lamp, to powiem tylko tyle, że to było zaimplementowane stosunkowo nie dawno, i jeszcze wymaga dopracowania.
Opcje z odejmowaniem hp przy zderzeniach mi są znane przede wszystkim z nowszych serii Drivera. Myślę że to dobry pomysł, przy czym przecież nie taki trudny do wykonania
Rozumiem że przycinanie - chodzi przycinanie się kamery. Jak już wcześniej mówiłem, cały czas trzeba to dopracowywać.
(btw, ale żeś zbezcześcił nazwę Tempesta ;P uznam że ci się omskło to L )
Z tym zrywem fakt, też zauważyłem - to do całego worka z dopracowywaniem koszenia lamp. Btw, nie uważasz że fajną opcją byłoby, że przy ruszaniu auta jakieś mocniejsze paliły by gumę? ;P
SP jeszcze nie ma ;P Jedyne "sp" jakie jest do dyspozycji, to postawić sobie serwer lokalny i połączyć się do własnego kompa poprzez IP 127.0.0.1. Myślę że sprawdzanie map na lokalnym serwerze jest ok, ja nie widzę w tym nic złego ;P
SP będzie tworzony po zakończeniu Multi Będzie z tym dużo roboty, mogę zdradzić, że miasto będzie jedno, ale naprawdę bardzo duże (przez co zajmie mi trochę czasu wydzierganie go). Będą w nim zawarte bardzo prawdopodobne, części tej mapy:
http://www.youtube.com/watch?v=iZqmfDtBDW8
Warto zauważyć że ta tutaj jest już całkiem spora
Co do grawitacji - ja cały czas narzekam przede wszystkim na to jak auta skaczą. Ale nie przyglądaj się temu bliżej ;P
Cieszę się, że się wypowiedziałeś na te tematy takiej pomocy właśnie nam potrzeba Dzięki wielkie
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |