|
|
Autor |
Wiadomość |
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 15:53, 15 Lut 2011 |
|
Zwracam honor, po wsadzeniu pliku tam gdzie trzeba działa ok.
|
|
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:19, 15 Lut 2011 |
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 16:34, 15 Lut 2011 |
|
Myślałem, że masz 7. Wstawiłem ten plik do folderu z grą i działa bo wcześniej pomyliłem numer w pliku.
|
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:40, 15 Lut 2011 |
|
Wybacz Rooster, ale musiałem zaspokoić mój zew trollowania internetu. Teraz napiszę coś z sensem oczywiście odwołując poprzedniego posta. ;)
Wczoraj kiedy zagrałem nie mogłem odpalić tego w Direct3D9, więc zmieniłem na OpenGL 2.0 i zobaczyłem parę bugów. Dzisiaj już grałem normalnie po przeczytaniu całego tematu wrzucając plik do folderu z grą. Na poniższym zdjęciu pokazałem 3 rzeczy, które powinny być zmienione.
1. Cienie się kompletnie rozjechały i nie dotyczy to tylko mojego gracza, ale też cywilów przy drodze. Akurat na tym screenie z cywilami wszystko jest OK, ale podczas gry napotkałem dziwne cienie u reszty.
2. Kolor strzałki jest źle dobrany. W niektórych miejscach na mapie (screen) i przy deszczu (screen) strzałki można ledwo co zobaczyć. Ich kolor powinien być bardziej rzucający się w oczy.
3. Cień latarni jest oddalony od samej latarni co wygląda mało estetycznie.
4. Wydaje mi się, że niektóre auta mają zbyt duże przyśpieszenie
5. Reakcja na wciśnięcie spacji w autach jest za szybka jeśli już zaczęliście bawić się w fizykę gry zbliżoną do tej realistycznej.
6. Niewidzialność na tej mapie (niestety nie jest na tyle obcykany, żeby powiedzieć jaka to była) jest zbyt łatwo osiągalna. Powinno się ją umieścić w miejscu, do którego dotrzeć było czymś co by zajmowało jakiś czas i umiejętności.
7. Różnorodność broni mnie powaliła tak samo jak grafika - świetna robota, aczkolwiek wybuchy sprawiają wrażenie "wyciętych z gazety". Myślę, że nad tym aspektem powinniście troszeczkę popracować.
8. Wydaje mi się, że niektóre miejsca są tzw. "overpowered" poprzez ilość i jakość broni. W sumie nic w tym złego, ale wtedy gra sprowadza się do jednego lub najwyżej kilku miejsc, gdzie reszta nie jest eksplorowana.
9. To w jakim kierunku jest obrócony nasz gracz powinno być troszkę bardziej zaakcentowane. Niejednokrotnie biegłem w jedną stronę będąc święcie przekonanym, że jestem zwrócony w drugą.
10. Wcześniej wspomniany klawisz ESC powinien nas przenosić do menu.
11. Wydaje mi się, że na drogach jest trochę za dużo samochodów co znacznie utrudnia szybkie poruszanie się.
12. Latarnie powinny się przewracać, ewentualnie zwalniając i uszkadzając lekko auto. Wiem, że to nierealistyczne, ale to jest jedna z tych rzeczy, które ponownie sprawiają, że poruszanie jest uciążliwe.
13. Cienie budynków wydają się być trochę "za ciemne". Tutaj bym jednak poszedł w kierunku delikatnego zacieniowania.
14. Drzewa są świetnie wykonane, aczkolwiek zajmują dużo miejsca, a do tego dochodzi jeszcze ten trochę zaciemny cień co trochę utrudnia strzelanie na otwartych przestrzeniach.
Nie czytałem mojego posta, więc jeśli jakieś błędy logiczne są to przepraszam. Zamieszczę newsa i odnośnik do waszej strony na [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 16:57, 15 Lut 2011 |
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:00, 15 Lut 2011 |
|
W niektórych aspektach gta2 mogłoby czerpać z Waszego pomysłu (przede wszystkim brak lagów i różnorodnosć broni - np granaty dymne, czy jak to się zwie. Niezłe jajo).
Ale co do tej grafiki... gra jest dla mnie jakaś taka nieprzejrzysta. Nie wiem co się dzieje, nie wiem o co chodzi... dziwnie mi się grało, trochę jak przez mgłę. Do tego sterowanie... Jakieś 10 lat grania multiplayer w gta2 robi swoje... Za stary jestem, żeby się uczyć w takie gierki od nowa grać
Fajny pomysł, życzę sukcesu, ale to nie dla mnie. Pozdrawiam.
|
|
|
|
|
gct
Włóczęga
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:00, 15 Lut 2011 |
|
Mialbym prose, aby w przypadku bledow zglaszac to na naszym oficjalnym forum jest to mozliwe. Generalnie tam czesciej zagladamy i ciezko jest sledzic wszystkia fora po ktorych rozglaszamy gre
No wiec tak. Problem z brakiem pliku DirectX mozna rozwiazac na dwa sposoby:
1. Instalujac najnowszy DirectX. Samo wklejenie tej jednej dll'ki nie gwarantuje ze gra pojdzie.
2 Mozna tez po prostu zmienic renderer w startupie w opcjach gry na OpenGL. Jesli tutaj cos nie dziala to duze prawdopobienstwo ze sterowniki nalezaloby zaktualizowac .
@Magnus: prawdopodobnie zrobimy drugi tryb sterowania oparty dokladnie na tym jak to bylo w GTA2. Moze wtedy bedzie Ci sie przyjemniej gralo . Nie ukrywam ze koordynacja myszki i klawiatury w trybie top-down moze sprawiac na poczatku trudnosc, ale naprawde mozna do tego przywyknac .
@Kempas: problem z ludzikami jest taki, ze pewnie masz Radeona i stare sterowniki . Sam testowalem gre na Radeon HD 5750 i tez byl ten sam problem na OpenGL (na D3D dziala). Po aktualizacji sterownikow wszystko juz dzialalo.
1. Jesli mozesz to pokaz ten problem z "dziwnymi cieniami" na screenie. Na tym ktory zalczyles cienie sa "rozjechane" bo ludziki sa "rozjechane" . Jak ludziki beda dzialac to i cienie tez.
2. Pracujemy nad tym zeby GUI bylo bardziej user-friendly. Zdecydowanie ulegnie ono duzym przemianom. A co do koloru strzalki... To wlasnie zeby bylo wiecej zabawy, strzalka jest w pelni widoczna gdy przeciwnik jest daleko, a robi sie coraz bardziej przezroczysta w miare jak przeciwnik sie bliza, by wreszcie calkiem zniknac. Wtedy pojawia sie napis "Enemy proximity", oznaczajacy ze wrog jest w odleglosci jednego ekranu mniej wiecej. W ten sposob trzeba troche skilla zeby wyczaic przeciwnikow :>.
3. Tak, jest nieco oddalony na OpenGL. Postaram sie to troche poprawic zeby bylo jak na Direct3D.
4, 5. Parametry fizyczne tez bedziemy jeszcze dobierac .
6. To juz zalezy od autora mapy. Na razie chyba dobrze ze wszystko jest w miare pod reka aby mozna bylo przetestowac rozne rzeczy .
7. Dzieki, fajnie ze grafika sie podoba, jak rowniez mnogosc broni. Wybuchy zostana poprawione, obecne to prowizorka wzieta chyba notabene z GTA2.
8. Patrz pkt. 6.
9. No trzeba troche wprawy. Wiadomo ze ludzik zawsze pojdzie w kierunku ludek-celownik. Choc faktycznie problememe moze byc czasem znalezienie ludzika .
10. Tak, rzeczywiscie to sie okazalo byc kiepskim pomyslem . W przyszlych wersjach ESC bedzie dzialac pewnie jak klawisz J.
11. Tak, bedziemy nad tym jeszcze pracowac. Podczas wieczornych testow ustawimy dzisiaj noc, wtedy na drodze jest duzo mniejszy ruch.
12. Prawdopodobnie zrobimy cos zeby mozna bylo "kosic" te latarnie. Faktycznie przeszkadzaja. Ew. zrobi sie im wiekszy zasieg przez co bedzie je mozna rzadziej ustawiac. Cos wymyslimy .
13. Osobiscie nie sadze zeby bylo za ciemno, chyba ze akurat jest deszcz. Przy duzej burzy calosc staje sie jakies 2x ciemniejsza przez co faktycznie w cieniu malo co widac. Ale spojrzmy na to z drugiej strony - dzieki temu mozna sie calkiem fajnie schowac .
14. J. w. To wlasnie, przynajmniej naszym zdanie, jest bardzo fajne ze otoczenie utrudnia rozgrywke. Ono ma byc jej czescia, ma ja dopelniac, a nie tylko "byc". Z reszta, nic nie stoi na przeszkodzi zeby zrobic swoja mape bez duzych drzew, i grac ja ustawiajac godzine 12:00. Wtedy cienie sa prawie niewidoczne, slonce mocno swieci wiec bedzie jasno i przejrzyscie. Generalnie wszystko zalezy wlasnie od mapy i od pory dnia. I wlasnie to naszym zdaniem jest swietne - duza roznorodnosc i wplyw otoczenia na klimat i rozgrywke.
I dzieki wielkie za tego news'a na gta2veterans . Sami bysmy sobie tak nie nawlewali .
Dzieki wszystkim ze czasem wpadacie na serwer i testujecie z nami . Konstruktywna krytyka jest zawsze mile widziana!
|
Ostatnio zmieniony przez gct dnia Wto 17:32, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:16, 15 Lut 2011 |
|
Quote:
@Magnus: prawdopodobnie zrobimy drugi tryb sterowania oparty dokladnie na tym jak to bylo w GTA2. Moze wtedy bedzie Ci sie przyjemniej gralo . Nie ukrywam ze koordynacja myszki i klawiatury w trybie top-down moze sprawiac na poczatku trudnosc, ale naprawde mozna do tego przywyknac . eoq
Crimsonladn - jak naprawie swojego kompa - zagram i napisze wiecej
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 22:45, 15 Lut 2011 |
|
Również jestem człowiekiem starej daty choć metrykalnie jestem młodszy od Magnusa i Razora bo jestem przywyknięty do grania tylko klawaturą, tym bardziej, że gram tylko w GTA2. Nie gram w żadnego CSa ani GTA: SA żeby być przyzwyczajonym do sterowania myszką. Pomysł i wykonanie szanuję i jak będe miał odrobinę wolnego czasu to nawet przetestuję online w ramach eksperymentu bo jestem zbyt sentymentalny i nadal będę miarzył o lepszej mechanice online GTA2 i nadal będe się tym klimatem jarał jak dotychczas.
|
|
|
|
|
gct
Włóczęga
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:52, 15 Lut 2011 |
|
@Kamil06: To oczywiste, ze nie da sie dokladnie odwzorowac danej gre, ani nawet tego nie chcielismy. Tez mamy olbrzymi sentyment do GTA2 i mimo ze uwielbiamy nasza gre i uwazamy ja za ciekawsza (ale nasza opinia jest niemiarodajna; developerzy zawsze maja wiecej radosic z gry ktora robia ). Niemniej jednak, zawsze milo wracamy do GTA2 i tych fantastycznych potyczek po LANie :>
|
|
|
|
|
Rooster
Złodziej
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:05, 18 Lut 2011 |
|
Razorowi mogą się spodobać 3 pierwsze zakręty
Mapka nad którą pracuję ostatnio. Będzie do MP.
Muzyka dla jaj.
http://www.youtube.com/watch?v=KFmZZjOSd_o
Pochwalę się wam że jeśli kiedyś zagracie w singla, to będzie to prawdopodobnie moja mapa
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pią 18:01, 18 Lut 2011 |
|
Ok jeszcze się nie rozpisywałem bo miałem same bugi przy direxie 9.0c
Na OpenGL nie miałem problemów ... no raz
1. Jak już kempas wspomniał Cienie ludzi - na razie masakra
2. przeładowywanie borni w aucie?
3. Gra jest za bardzo realistyczna. Bronie za dużo odejmują, ale nie mam nic przeciwko- każdemu może się to spodobać lub nie.
4. Przeciwnik - moim zdaniem najgorsza wada w strzalce. Trzeba szukać przeciwnika który jest w garniaku...
5. Rozdzielczość jak w GTA2 - bym proponował unowocześnić do FULL HD albo coś w tym stylu. Nie musi Gra zajmować całego ekranu, ale fajnie jakby chociaż to serce i armor był po prawej części.
6. Kamerka jest znośna. Najgorzej mnie denerwuje jak w coś walne
7. zniszczenia opierają się na zmianie tekstury na samochodzie
8. Wybuchy fajne, strzały fajne, tylko mi się nie podoba miotacz i elegro. Dzwina grafika strasznie
9. Nie wiem czy sterowanie mi się podoba, lepiej to wygląda w GTA2 bo z początku nie mogłem się połapać, ale z czasem wchodzi się do wprawy. Apropo sterowania to jeszcze auta wszystko ok tylko przy ręcznym zarzuca o 180 prawie odrazu przy czym wykonana jest animacja gry. W GTA2 było to bardzo dopracowane.
10. Jak się osiągnie maksymalną prędkość to przeskakuje obraz.
11. Jeszcze brakuje dobrej grawitacji czyli żeby auto spadało np. na bok.
12. Jeszcze brakuje ładnego wysiadania - np w GTA3 dało się wręcz wyskoczyć z auta. To by było fajne.
13. Brak możliwości biegania
14. skoki mi się nie podobają, szczególnie jak przez auta - w GTA2 jest tak samo ale to mi się nie podoba.
Cytat: |
12. Prawdopodobnie zrobimy cos zeby mozna bylo "kosic" te latarnie. Faktycznie przeszkadzaja. Ew. zrobi sie im wiekszy zasieg przez co bedzie je mozna rzadziej ustawiac. Cos wymyslimy |
To się wiąże z tym że lampy będą musiały mieć wektorowe ustawienie światła. Czyli jak się przewroci o kąt 30 stopni np. to światło będzie bardziej intensywne z innym kierunku. Dodatkowo jak spadnie na ziemie to część światła może się wyłączyć bądź całkowicie wyłączyć
Karta graficzna: Asus AH3450 - cienie się rozjeżdżają na OpenGL i Direx 9,0c
Plusy gry: Szybko się instaluje i szybko się kasuje. Światła, strzały z broni (oprócz miotacza i elektro), duży wybór broni,
Minusy: Szybkie ruszanie autami, taka sama animacja śmierci, skoki zbyt długie (za każdym razem widać jakby skakał jak olimpijczyk), wysiadanie z aut, cienie, strzałki, znajdowanie przeciwnika jak strzałka zniknie, Rozwalanie aut z karabinu, pistoletu,
|
Ostatnio zmieniony przez zbigniewz dnia Pią 18:20, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:06, 18 Lut 2011 |
|
jest mozliwosc jezdzenia w sp?
edit:
gra crashuje na open gl przy graphic card instal...
zmienilem na opengl i tez qpa
Radeon 9000
|
Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Pią 18:13, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 18:31, 18 Lut 2011 |
|
Razor napisał: |
jest mozliwosc jezdzenia w sp? |
Jest
|
|
|
|
|
gct
Włóczęga
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:52, 18 Lut 2011 |
|
@Razor: na Radeon 9000 raczej nie pograsz. Gra wymaga karty obslugujacej Shader Model 3.0 (czyli mniej wiecej karty od 2006 roku, seria GF 6k w gore, Radeon od 1k ztej nowszej generacji [czyli powyzej tych wszystkich "starych" 9k]). Niestety, ale dynamiczne swiatla, cienie czy refleksy na wodzie maja swoje wymagania...
Ew. mozesz pokazac co log wypisuje.
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |