Autor |
Wiadomość |
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Czw 17:13, 23 Sie 2012 |
|
Mam płaską ścianę, tą taką ze slopesów, wiecie ocb, ale samochód przez nią przejeżdża mimko że jest wall+bullet, da się coś z tym zrobić?
|
|
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Pią 14:59, 24 Sie 2012 |
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Pon 13:42, 27 Sie 2012 |
|
Dobra widziałem na singlu solidny słup, mimo, że nawet na wiki jest napisane, że pillars are always unsolid, pewnie jakiś trik, który ze ścianą też może zadziałać, ma ktoś pojęcie jak to zrobić?
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:37, 28 Sie 2012 |
|
plaskie slopy beda tylko nieprzejezdne z 1 strony tej ktora nie zostala "zmniejszona" czytaj od strony ktora wybrales w slopie
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Wto 19:10, 28 Sie 2012 |
|
u mnie z każdej są przejezdne a na singlu z żadnej ;]
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Śro 14:19, 17 Lip 2013 |
|
Pytanie nadal aktualne, ma ktoś jakiś pomysł? Nie wierzę, że robicie niesolidne słupy jak da się solidne;]
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Śro 16:06, 17 Lip 2013 |
|
szzczerze? słupy tylko przeszkadzają.
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Śro 16:45, 17 Lip 2013 |
|
To się k**** dowiedziałem ;]
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 11:24, 19 Lip 2013 |
|
Nie zwracaj na niego uwagi. To tutejszy post-gimbus, zalewający forum spamem.
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 14:01, 19 Lip 2013 |
|
W skrypcie trzeba napisać odpowiednią komendę na zrobienie fizycznego słupa. W edytorze map robi się je tylko graficznie.
Przykładowa komenda:
OBJ_DATA tower1 = ( 86.8, 125.2 ) 000 TOWER
|
|
|
|
|
|