Autor |
Wiadomość |
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 12:27, 06 Sie 2008 |
|
Mam pytanie dotyczące Skryptu. Otóż chciałbym sie z pytać czy da się zrobić tak że jak wezme pilot to prowadze pojazd lecz gdy sie zniszczy samochód to stawia nowy i dalej nim jade. Jest mi to potrzebne do jednej mapki. Byłbym wdzieczny gdyby ktoś napisał jak to zrobić.
|
|
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:50, 06 Sie 2008 |
|
spróbuj:
Przed LEVEL START
PO LVL START
Kod: |
WHILE ( Loop = 1 )
IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( player1 , X , Y , Z , 1.0 , 1.0 ))
ADD_SCORE ( PlayerRed , -2000 )
DELAY_HERE ( 40 )
ADD_SCORE ( PlayerRed , 2000 )
Car1 = CREATE_CAR ( X , Y , Z ) 28 0 AUTO END
TAKE_REMOTE_CONTROL_OF_CAR ( player1 , Car1 )
ENDIF
ENDWHILE |
|
|
|
|
|
ARX
Huligan
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 1:43, 08 Sie 2008 |
|
przy okazji zapomniałeś dodać przed levelstart
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:43, 08 Sie 2008 |
|
Prawda zapomniałem :] Btw nie testowałem tego więc daj znać jakby co
Jeszcze na wszelki wypadek możesz dodać po
TAKE_REMOTE_CONTROL_OF_CAR ( player1 , Car1 )
DEALY_HERE (10)
|
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 9:04, 09 Sie 2008 |
|
Dzięki napewno sprawdze ale dopiero jutro bo komputer z edytorami jest w procesie ulepszenia
|
|
|
|
|
Wojti
Alfons
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 18:42, 21 Sie 2008 |
|
Dzieki na podstawie twojego posta udalo mi sie zrobic to co chcialem
zaraz opisze co zrobilem (tak jak jest w MOIM skrypcie)
Cytat: |
Player_ped gracz1 = (82.0, 7.0, 2.0) 8 225
Counter Loop = 1
CAR_DATA sterowany11
OBJ_DATA remote11 = (80.5, 5.5) 0 remote
LEVELSTART
sterowany11 = CREATE_CAR ( 250.0 , 250.5 ) 28 0 vtype END
Explode (sterowany11)
WHILE ( Loop = 1 )
IF (IS_CAR_WRECKED (sterowany11))
DELAY_HERE ( 10 )
IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( gracz1 , 80.5 , 5.5 , 2.0 , 1.0 , 1.0 ))
ADD_SCORE ( gracz1 , -1 )
DELAY_HERE ( 10 )
ADD_SCORE ( gracz1 , 1 )
sterowany11 = CREATE_CAR ( 26.0 , 5.5 ) 28 0 vtype END
TAKE_REMOTE_CONTROL_OF_CAR ( gracz1 , sterowany11 )
ENDIF
ENDIF
ENDWHILE
LEVELEND |
Najpierw stworzylem auto w nie istotnym miejscu i kazalem mu wybuchnac potem dzieki czemu w mojej komendzie kazalem ja wykonac dopiero gdy samochod jest wrakiem i tak do usranej smierci gracza
object remote jest tylko dla wygladu miejsca gdzie trza stanac jakby co
aha dzieki temu nie dlugo stworze Radio Control Arena wiecej informacji niedlugo podam w dziale mapy
pozdro
|
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:56, 21 Sie 2008 |
|
hehe radio control fifa 2008 powstanie =] Przełom w robieniu mapek =]
@edit:
Będę obchodził po raz 2 mój 1k postów hehe! znikło mi około 110 postów ;p
|
Ostatnio zmieniony przez Kempas dnia Czw 18:58, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:32, 21 Sie 2008 |
|
nom jutro skrypt skończe ;] na podstawie RC Areny bo jak robie if (char... any_means) to mi spamuje auta ;]
Jeśli nie wyjdzie spróbuje z counterami :>
|
|
|
|
|
|