Autor |
Wiadomość |
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:34, 28 Cze 2009 |
|
Witam
Mam zaszczyt przedstawić nową modyfikację do gta2 o nazwie Gun Game.
Ideą owej modyfikacji jest zdobywanie poziomów na każdym nowym poziomie otrzymujemy coraz lepszą broń. Wygrywa ten kto wyexpi wszystkie bronie jako pierszy/
Żeby jednak mod działał na mapie muszą być zachowane 3 przeczy.
-zamknięta mała przestrzeń
-brak aut
-brak przechodni
Jest tak dlatego, że skrypt oparty jest o punkty i każde z w/w może wpłynąć na lvl.
Drzewko LvL`owe:
// 1 LvL - Pistol (3).
// 2 LvL - Dual Pistol(3).
// 3 LvL - Shotgun (3).
// 4 LvL - Machie Gun (2).
// 5 LvL - Silenced Machie Gun (2).
// 6 LvL - Granade (1).
// 7 LvL - Molotov (2).
// 8 LvL - Flamer (5).
// 9 LvL - Rocket Launcher (5).
// 10 LvL - Electro Gun (5).
Skrypt który zamieszczam może być edytowany dowolnie po zastosowaniu się do warunku zawartego w .misie
Jako silnik zamieszczam skrypt z mapy Church.
[link widoczny dla zalogowanych]
Każda osoba, która chciała by zrobić mapę opartą o ten silnik a ma jakiś problem z edycją zapraszam do wypowiadania się w temacie. Chętnie pomogę.
A i na koniec chciałbym podziękować Heriemu dzięki niemu wiem już jak działa gosub.
|
Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Nie 18:35, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:59, 28 Cze 2009 |
|
Hmmm... w skryptach na 5 i 6 playersów nie ma widocznych liczników ale to chyba mały problem bo wg. mnie są wszedzie zbędne. No ale skrypt mocny ; D Mam identyczny na 4 graczy a mimo to zawsze wypierniczało mi dwóch. Zobaczymy co będzie jak dodam twój ; D
Szacun!
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:01, 28 Cze 2009 |
|
na 5 & 6 nie ma liczników bo max wyświetlanych to 4
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:45, 28 Cze 2009 |
|
To akurat wiem, ale trzymając się tej zasady można je zdjąć Co do plików gtx można by było przerobić pewne napisy i wtedy byłoby widać jaki kto wbil level
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:52, 28 Cze 2009 |
|
|
|
|
Yiomm
Godfather
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:55, 28 Cze 2009 |
|
Przecież na tej mapie za każdym razem jak ktoś wbije level, wyskakuje wiadomość kto wbił, a po co komu wiedzieć który poziom? Skoro i tak gracz widzi jaką przeciwnik ma broń?
|
|
|
|
|
Omn
Płatny zabójca
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:03, 28 Cze 2009 |
|
O boshe, mushe to stestować..
Jesheli jest podobnie jak w csie rozwioNzane to.. tesh to pokocham jak pokochalem csowom wersje.
[Złamałem regulamin, dostanę osta czy nie? ;p]
Nie nadużywaj mojej cierpliwości bo będzie źle. /Kamil
|
|
|
|
|
Areen
DonCorleone
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 2229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:46, 21 Lip 2009 |
|
Raz, dołącz do paczki plik e.gtx, który ty miałeś przy churchu. Być może jest niezbędnym plikiem do chodzenia skryptu
|
|
|
|
|
|