|
|
Autor |
Wiadomość |
Sedes
Vvip
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 10:37, 03 Wrz 2010 |
|
DonMahone napisał: |
Wyszła wersja 2.0! Najprawdopodobniej ostatnia. W linkach w 1 poście można sciągnąć HSTD oraz HSTDE razem. |
W sumie kto wie... mysle, ze jeszcze cos wymagajacego delikatnej poprawki sie znajdzie
DonMahone napisał: |
Na życzenie Sedesa (rozmowa z gh) przesunięto Health. Więcej w 1 poście. |
Fakt, z tym że miałem na myśli raczej umiejscowienie Health'a w miejscu, które będzie wymagało poswiecenia czasu i które bedzie po prostu trudno dostępne.
Dlaczego?
Dlatego, że większość już zauważyła, że w ogóle obecnosc Health na tej mapie jest kontrowersyjna. Zarówno obecnosc jak i nieobecnosc tego dodatku ma swoje wady i zalety.
Osoby, które lubią atakowac Uzi ,double pistols, czy chociazby piesciami mogą czuć się poszkodowane, w końcu ataki tymi broniami nawet gdy nie dawaly fraga, czesto oslabialy przeciwnika na tyle, ze potem wystarczyl delikatny podmuch, zeby zdobyc tego fraga.
Zaletą obenosci Health na mapie jest natomiast przede wszystkim to, ze unikamy sytuacji, w ktorej nasz kolega z teamu zabija nas delikatnym podmuchem gdy mamy malo serc, itp..
Osobiście proponowałbym wybranie kompromisu. Uważam, że najlepszym pomysłem byłoby umiejscowienie Health'a na mapie HSTD, lecz w takim miejscu, aby gracz, który został "obity" musiał się namęczyć i stracić czas jadąc po health. Wedlug mnie najlepszym rozwiazaniem byloby stworzenie pochylni, z której jedynie szybkim samochodem (GTA1, Z-type, furore, itp)
możnaby doskoczyć do upragnionego healtha.
Tego typu pochylnia powinna byc jednak stworzona w takim miejscu, zeby nie niszczyla koncepcji HSTD.
I tutaj mam 2 pomysl:
a) Biorąc środkową zookę (dawna niewidzialnosc) czesto zeskakujemy na polnoc (na droge). Mysle ze ciekawym rozwiazaniem byloby "wydrążenie" balkonu w budynku znajdujacym sie wlasnie na tej polnocy. Gracz musialby rozpedzic sie juz na pochylni obok tej zooki, badz na moście prowadzacym z poludniowego wąwozu do zooki i przeskoczyc nad drogą na balkonik. Nie wiem czy jest to wykonalne (nie znam sie na edytorze), ale wydaje mi sie ze to miejsce byloby najlepsze, przede wszystkim dlatego, ze chcac zebrac health musielibysmy sie postarać i wykonac ten skok "rzetelnie" ,inaczej ladujemy na ulicy co moze grozic strata fraga.
Jest to uzasadnione wlasnie tym, ze skoro i tak mamy malo HP, to odzyskanie 100% powinno wykazania sie umiejetnosciami i wyczuciem czasu, a nie zbieraniem healtha "przy okazji" jadac sobie po jakas bron.
b) Drugim miejscem, ktore wydalo mi sie w porzadku jest wlasnie wąwóz w ktorym to serce lezalo do tej pory. Moze wlasnie jadac tym wąwozem na wschod powinnismy mieć możliwosc wjechania na pochylnie ktora mozna doskoczyc do balkonu, na ktorym pojawi sie health?
Oczywiscie jadac wąwozem powinnismy nadal posiadac mozliwosc ominiecia pochylni i udania sie do srodkowej zooki, tego elementu nie mozemy usunac, bo dzieki poprzednim updacie mapy mozemy brac flame, zeskakiwac w wąwóz i kierowac sie po srodkowa zooke.
Jesli ktorys z mapmakerów ma ochote pokombinowac to prosze bardzo, mysle ze rozwiazanie z umieszczeniem healtha w miejscu, do ktorego trzeba wyskoczyc szybkim samochodem jest wystarczajaco uzasadnione.
PS.
Sory za ew. bledy i niezbyt spójną wypowiedz, ale jestem na kacu i nie chce mi sie poprawiac ani czytac tego co napisalem
|
|
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:03, 03 Wrz 2010 |
|
W wersji hard health mógłby być tutaj:
(lewy górny róg jak coś)
Ale szczerze to tak tam ciężko wyjechać, że chyba nawet o nieśmiertelność bym się tam nie skusił Na jakieś 15 prób: 2 razy udało mi się wjechać, ze 4 razy do wody, a resztę - nie udało się. Aczkolwiek to było na lapku. Na PC byłoby nieco lepiej.
|
Ostatnio zmieniony przez Magnus dnia Pią 11:04, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sedes
Vvip
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 11:08, 03 Wrz 2010 |
|
Magnus napisał: |
W wersji hard health mógłby być tutaj:
(lewy górny róg jak coś)
Ale szczerze to tak tam ciężko wyjechać, że chyba nawet o nieśmiertelność bym się tam nie skusił Na jakieś 15 prób: 2 razy udało mi się wjechać, ze 4 razy do wody, a resztę - nie udało się. Aczkolwiek to było na lapku. Na PC byłoby nieco lepiej. |
to chyba troszke too hard niestety ;/ ale moze SKOCZNIA tam kolo elektro fingers (tak jak na mapie hstdX zrobili mostek) ktora prowadzilaby wlasnie w to miejsce ktore dales na screenie bylaby dobrym miejscem? :>
oczywiscie tylko dla szybkich samochodow
|
Ostatnio zmieniony przez Sedes dnia Wto 15:53, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:55, 07 Wrz 2010 |
|
wyszła wersja 2.1 . więcej k**** w 1 poście
|
Ostatnio zmieniony przez DonMahone dnia Wto 15:56, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
JackSparrow
DonCorleone
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 20:45, 12 Lis 2010 |
|
Link do mapy wygasl wez mahoncu odswiez
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 10:41, 20 Gru 2010 |
|
Ma ktoś link do HSTD 2.1?
|
|
|
|
|
Magnus
Godfather
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:53, 20 Gru 2010 |
|
Jest w dziale V Turnieju Gangów -> [link widoczny dla zalogowanych]
Proponuję używać filefronta na następny raz, chyba że ktoś zna coś lepszego/podobnego, co nie kasuje linków po krótkim czasie.
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |