Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dwa pytania od początkującego Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Claude_s.GTP
Huligan
Huligan


Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Czw 7:23, 06 Mar 2014 Powrót do góry

Witam,

Pnieważ jestem nowicjuszem w temacie, a zrobiłem mapkę do GTA2, którą planuję wydać w przyszłym tygodniu mam kilka pytań (używam GTA 2 map editoa) :

1. Co zrobić, by tekstury, które są bezpośrednio obok pochyłości nie znikały? Pionowa ściana przy której znajduje się pochyłość robi się przezroczysta... Oczywiście mogę wyłączyć opcje Remove Hidden Faces, ale wtedy nie mogę wjcechać na żadną pochyłość. Czy można ten problem jakoś rozwiązać?

2. Jak dodać straż na mapkę? Dodałem strefę "fire station" i nic to nie dało, nadal samochód po eksplozji od razu gaśnie, straż nie przyjeżdża a wrak leży na mapie bardzo długo Sad z karetką i policją problemu nie mam...

Dzięki za pomoc i pozdrawiam Smile
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 12:25, 06 Mar 2014 Powrót do góry

1. Dobrze by było gdybyś to zobrazował. Pokazał screen tej pochyłości z teksturą przed usunięciem i ją wskazał. W tej chwili nie potrafię to wyobrazić, bo mapki robiłem dawno dawno temu. Wink

2. Trzeba coś zrobić na usuwanie wraków zaparkowanych/napisanych w skrypcie samochodów. W tym momencie nie mam pomysłu jak to zrobić. Straż powinna działać jeżeli rozwalisz samochód z ruchu ulicznego.
Zobacz profil autora
Claude_s.GTP
Huligan
Huligan


Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Czw 13:00, 06 Mar 2014 Powrót do góry

Dzięki za odpowiedź Smile

Problem z teksturą jest następujący, gdy są obok siebie dwa budynki tak jak na obrazku, w grze znika zaznaczona na obrazku kółkiem - ta szara Smile
Robi się przezroczysta Sad
Nie mogę wrzucić screena, bo zbyt krótko jestem na forum więc dam taki odnośnik
postimg . org / image/lbbiw88cz

Co do straży, to chyba nie tu jest problem. Na "czystym" skrypcie, bez żadnym samochodów i powerupów, po zniszczeniu serii samochodów z ruchu straży dalej nie ma. Te wraki nawet nie płoną...


Ostatnio zmieniony przez Claude_s.GTP dnia Czw 13:05, 06 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kamil06
Administrator
Administrator


Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 16:50, 06 Mar 2014 Powrót do góry

Edytor to traktuje jako pełny blok, dlatego usuwa tektury w opcji "remove hidden surfaces" przed zapisem. Zatem należy tej opcji użyć poprzez Tools -> Remove hidden surfaces", a przed zapisem nie używać tego.

Żeby straż przyjechała to wrak musi płonąć, tu też na razie nie mam pomysłu od czego to zależy, że na jednych mapach działa, a na drugich nie.
Zobacz profil autora
Claude_s.GTP
Huligan
Huligan


Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Czw 17:44, 06 Mar 2014 Powrót do góry

Dzięki mistrzu za tę podpowiedź z teksturami! Smile Wszystko działa! Duże piwo dla Ciebie Smile

mapa prawie gotowa Very Happy

edit: Zauważyłem, że straż pojawia się tylko na dużych drogach, czyli na tzw dwupasmówkach, na wąskich uliczkach w mieście już nie...


Ostatnio zmieniony przez Claude_s.GTP dnia Czw 22:40, 06 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kratek
Gangster
Gangster


Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 399 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:10, 16 Mar 2014 Powrót do góry

Dobra dawaj skriny.
Zobacz profil autora
Claude_s.GTP
Huligan
Huligan


Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Wto 0:05, 18 Mar 2014 Powrót do góry

tutaj są wszystkie Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Razor
DonCorleone
<i>DonCorleone</i>


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:12, 24 Lip 2014 Powrót do góry

polecam: [link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)