Autor |
Wiadomość |
Claude_s.GTP
Huligan
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha
|
Wysłany:
Czw 7:23, 06 Mar 2014 |
|
Witam,
Pnieważ jestem nowicjuszem w temacie, a zrobiłem mapkę do GTA2, którą planuję wydać w przyszłym tygodniu mam kilka pytań (używam GTA 2 map editoa) :
1. Co zrobić, by tekstury, które są bezpośrednio obok pochyłości nie znikały? Pionowa ściana przy której znajduje się pochyłość robi się przezroczysta... Oczywiście mogę wyłączyć opcje Remove Hidden Faces, ale wtedy nie mogę wjcechać na żadną pochyłość. Czy można ten problem jakoś rozwiązać?
2. Jak dodać straż na mapkę? Dodałem strefę "fire station" i nic to nie dało, nadal samochód po eksplozji od razu gaśnie, straż nie przyjeżdża a wrak leży na mapie bardzo długo z karetką i policją problemu nie mam...
Dzięki za pomoc i pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 12:25, 06 Mar 2014 |
|
1. Dobrze by było gdybyś to zobrazował. Pokazał screen tej pochyłości z teksturą przed usunięciem i ją wskazał. W tej chwili nie potrafię to wyobrazić, bo mapki robiłem dawno dawno temu.
2. Trzeba coś zrobić na usuwanie wraków zaparkowanych/napisanych w skrypcie samochodów. W tym momencie nie mam pomysłu jak to zrobić. Straż powinna działać jeżeli rozwalisz samochód z ruchu ulicznego.
|
|
|
|
|
Claude_s.GTP
Huligan
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha
|
Wysłany:
Czw 13:00, 06 Mar 2014 |
|
Dzięki za odpowiedź
Problem z teksturą jest następujący, gdy są obok siebie dwa budynki tak jak na obrazku, w grze znika zaznaczona na obrazku kółkiem - ta szara
Robi się przezroczysta
Nie mogę wrzucić screena, bo zbyt krótko jestem na forum więc dam taki odnośnik
postimg . org / image/lbbiw88cz
Co do straży, to chyba nie tu jest problem. Na "czystym" skrypcie, bez żadnym samochodów i powerupów, po zniszczeniu serii samochodów z ruchu straży dalej nie ma. Te wraki nawet nie płoną...
|
Ostatnio zmieniony przez Claude_s.GTP dnia Czw 13:05, 06 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 16:50, 06 Mar 2014 |
|
Edytor to traktuje jako pełny blok, dlatego usuwa tektury w opcji "remove hidden surfaces" przed zapisem. Zatem należy tej opcji użyć poprzez Tools -> Remove hidden surfaces", a przed zapisem nie używać tego.
Żeby straż przyjechała to wrak musi płonąć, tu też na razie nie mam pomysłu od czego to zależy, że na jednych mapach działa, a na drugich nie.
|
|
|
|
|
Claude_s.GTP
Huligan
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha
|
Wysłany:
Czw 17:44, 06 Mar 2014 |
|
Dzięki mistrzu za tę podpowiedź z teksturami! Wszystko działa! Duże piwo dla Ciebie
mapa prawie gotowa
edit: Zauważyłem, że straż pojawia się tylko na dużych drogach, czyli na tzw dwupasmówkach, na wąskich uliczkach w mieście już nie...
|
Ostatnio zmieniony przez Claude_s.GTP dnia Czw 22:40, 06 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kratek
Gangster
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:10, 16 Mar 2014 |
|
|
|
|
Claude_s.GTP
Huligan
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha
|
Wysłany:
Wto 0:05, 18 Mar 2014 |
|
tutaj są wszystkie
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:12, 24 Lip 2014 |
|
polecam: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
|