Autor |
Wiadomość |
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pią 17:53, 29 Maj 2009 |
|
Mam problem ze zrobieniem takiego skryptu.
Chodzi o to aby pojawily się 2 postacie (np. 2 policjantów), po czym maja isc do jakiegoś miejsca i stać caly czas w tym miejscu aż zginą.
Jak ktos wie jak to zrobic to piszcie
|
|
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:16, 29 Maj 2009 |
|
tak typowo teoretycznie: dajesz charowi zadanie :
PO LVL START (najlepiej przed pętlą)
Kod: |
SET_CHAR_OBJECTIVE ( name , GOTO_AREA_ON_FOOT, Float X, float Y , float Z ).
|
(w pętli jeśli będzie [while loop oczywiście])
Potem skrypt sprawdzający co robi pan X.
Kod: |
IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( name , float X , float Y , float Z , float Width , float height ) )
SET_CHAR_OBJECTIVE ( charname , NO_OBJ )
SET_CHAR_THREAT_REACTION ( name , NO_REACTION)
ENDIF
|
musisz jeszcze wstawic placka dla testu
|
Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Pią 18:18, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pią 20:04, 29 Maj 2009 |
|
Jutro to sprawdze, jak zadziala to bede wdzieczny
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:37, 30 Maj 2009 |
|
Heri ale zamist pisać nowego tematu, to niżej masz "Pytania dot skryptu" :]
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Sob 10:00, 30 Maj 2009 |
|
Pętla
IF (NOT (HAS_CHARACTER_DIED (ped1)))
SET_CHAR_OBJECTIVE ( ped1 , GOTO_AREA_ON_FOOT, 215.0 , 161.0 , 3.0 )
ENDIF
IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( ped1 , 215.0 , 161.0 , 3.0 , 1.0 , 1.0 ) )
SET_CHAR_OBJECTIVE (ped1, WAIT_ON_FOOT)
ENDIF
DZIALA ))))
@up wybacz
@down
boty maja proste zadanie >tylko stac<
wiec nic szczegolnego tam nie bedzie
|
Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Sob 12:35, 30 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:11, 30 Maj 2009 |
|
a ja myślę że w nowym temacie jest o wiele lepiej pisać... gdyż dotyczy konkretnej sprawy i jak zostanie rozwiązana to dajemy do archiwum... W 1 temacie napiszą 3 osoby pomogę jednej a o tych wcześniejszych zapomnę
Heri weź walnij cały skrypt (dotyczący tych botków) to może dodamy do ciekawych skryptów.
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 21:14, 01 Cze 2009 |
|
Problem z wodą. Chodzi o to, ze jak spadne z 6 poziomu do wody (poziom 0) to postac nie wpada do wody tylko zabija sie tak jakby o 'ziemie'.
Gdy spadne z nizszego poziomu jest wszystko ok. Nie wiem czy to jest bug gry czy cos zle zrobilem. Mial juz ktos ten problem?
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:34, 01 Cze 2009 |
|
to bug gry nic z tym nie zrobisz... znaczy jest sposob ale to sie uzywa go wtedy gdy jest malo wody
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 21:46, 01 Cze 2009 |
|
Hm, a co to za sposob? moze go uzyje
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:56, 01 Cze 2009 |
|
ustalasz ze player jest niesmiertelny w danym momencie...
dla przykladu IF (LOCATE_CHARACTER_ANY_MEANS ( player , 215.0 , 161.0 , 3.0 , 1.0 , 1.0) << dajesz lokacje nad wodą myśle ze kratke starczy... potem
SET_CHAR_NIV (player,on) cośtam wpisz w pispadzie SET_CHAR_ i nacisnij ctrl+spacja to ci sie wyswietla
ENDIF
tak troszke opisowo ale mam nadzieje ze sobie poradzisz
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 22:03, 01 Cze 2009 |
|
tak czaje all, dzieki jutro sprawdze
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:45, 01 Cze 2009 |
|
A dokładna komenda to:
Kod: |
SET_CHAR_INVINCIBLE ( char name , ON ) |
lub zrób nieśmiertelność jak spada całkiem ale to wtedy jak z ostatniego pietra spadniesz na glebe to przezyjesz
Kod: |
IS_CHAR_IN_AIR ( charname ) |
|
Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Pon 22:46, 01 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Wto 15:47, 02 Cze 2009 |
|
Wedlug mnie prostsza komendą bedzie "IS_CHAR_IN_AIR ( charname ) "
ale w mispadzie nie wykrywa tej komendy. Jednak twoja metodą ctrl + space
wyswietlilo mi sie "IS_CHAR_FALLING". Uzylem tego i ...dziala! Woda jest znowu wodą. =]
thx
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:50, 02 Cze 2009 |
|
* IS CHAR FALLING?
Checks to see if this character is ‘falling’ through the air, ie doing the ‘falling’ animation.
Returns TRUE if so, FALSE if not.
IS_CHAR_IN_AIR ( charname )
NOTE:
charname: name of a previously created character, including the player.
------------------
TO zrobili błąd w manualu
pozatym jak dostaniesz z zooczki skaczac tez chyba nie padasz... sprawdz to
|
Ostatnio zmieniony przez Razor dnia Wto 15:52, 02 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Wto 16:50, 02 Cze 2009 |
|
przetestowalem w taki sposob:
odpalilem bombe w aucie, skoczylem nad nim i gdy samochod wybuchł, umarlem. Wiec powinienem byc smiertelny podczas skoku, gdy ktos we mnie strzeli bazooka
|
|
|
|
|
|