Autor |
Wiadomość |
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Nie 17:57, 12 Wrz 2010 |
|
nformacje:
Nazwa: Destruction Derby Reloaded
Typ: Arena
Tryb: Points game
Players: 1-6
Car Weapon's: Car weapons~
Autorzy: Heri & Razor
ownload:[link widoczny dla zalogowanych] or [link widoczny dla zalogowanych]
pis:
Akcja odbywa się na arenie. Walczy się za pomocą aut. Nie mozna z nich wysiadac.
Za zabicie gracza otrzymuje się 2 dolary. Za dolary można kupować auta. Im lepsze auto tym droższe. Przy kazdym aucie widnieje cena i gwiazki, ktore oznaczają pancer, power i speed.
Mapa w fazie testowania, kometarze i uwagi mile wiedziane. :]
|
Ostatnio zmieniony przez Heri dnia Pią 23:52, 17 Wrz 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:37, 12 Wrz 2010 |
|
weź jakos ladnie rozpisz liste aut i ich wlasciwosci :*
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 18:49, 12 Wrz 2010 |
|
Szacun!
troszkę arena za mało skomplikowana jak dla mnie i bez dużej ilosci graczy chyba nie będzie to jakaś zarąbista mapka.
Czy auta są jakoś stuningowane w ogóle?
np. droższe auto bardziej wytrzymałe ?
|
|
|
|
|
JackSparrow
DonCorleone
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 19:07, 12 Wrz 2010 |
|
Zbigz masz gwiazdki. Niebieskie to pancerze, czerwone to dmg zielone to speed. Przy kazdym aucie na scianie masz parametry wypisane.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 19:27, 12 Wrz 2010 |
|
JackSparrow : wiem, ale czy one są poprawiane czy są jak zwykłe auta w grze?
|
|
|
|
|
JackSparrow
DonCorleone
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 2636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Nie 19:31, 12 Wrz 2010 |
|
Sa poprawione. Niektore auta mocniej pizgaja z vgunow niz te tansze, albo BUG jest bardziej wytrzymaly od np remeo.. To jest wlasnie ten tuning (oczywiscie pominalem tutaj powerupy, ktore sie dostaje przy niektorych autach).
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Nie 21:26, 12 Wrz 2010 |
|
Prawie kazde auto ma zmodyfikowany pancerz. Power-upy jeszcze nie działaja, beda ona w paru miejsach na arenie, byc moze zmniejsze ilosc aut o 1,2 zeby zrobic miejsce w skrypcie F:
+ trzeba wyregulować dokladnie auta zeby gra byla ciekawa
|
|
|
|
|
FirstBlood
Mistrz GTA2
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RUMUNIA Klan:Russian Mafia
|
Wysłany:
Nie 22:26, 12 Wrz 2010 |
|
Very nice map, funny when 3p+ ... 9+/10
|
|
|
|
|
Hubertus
Turniej race 2010
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia
|
Wysłany:
Nie 22:27, 12 Wrz 2010 |
|
1. Usunął bym czołg. Mało z nim zabawy, bowiem jak ktoś raz weźmie czołg to zarobi na drugi
a)wywalić całkowicie czołg
b)czołg może zostać użyty tylko raz przez jednego gracza
2. Coś jest nie tak z liczeniem punktów. Jak grałem w 3 to jeden miał 51 a ustawiliśmy na 35, i nic
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 23:02, 12 Wrz 2010 |
|
1. Hubertus: ja bym zmienił ilość zoki w czołgu z 20 na 10. To by rozwiązało problem. Dałoby się zarobić na drugi czołg ale to trzeba będzie się nieźle postarać aby trafić wszystko żeby mieć czołg
2. auto za 2 dolce nie jest zarąbiste - bym je lekko ulepszył
3. zmieńcie garbusa bo peszy ludzi i nikt go nie chce ;P
4. bulwark jest za słaby
5. Za zabicie czołga proponuje większą stawkę. 1 punkt i 4 dolce lub 5
6. nie wiem czy to by się dało ale za zabicie jednego niech zostanie te 2 dolce... ale za drugiego proponuje 3 i z każdym następnym o 1 więcej.
7. Licznik powinien odejmować punkty i 2 dolce za samobójstwa. W momencie jakby licznik dolców wynosił 0 to by nic nie odejmowało.
|
|
|
|
|
Hubertus
Turniej race 2010
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia
|
Wysłany:
Pon 16:50, 13 Wrz 2010 |
|
co do aut to testowałem i oto wyniki
4 pierwsze auta: Romero, Big Bug, Garbus i ..... - nic
Jaguar - FR
Trance - FR
Taxi - DD, Instant Bomb - można niszczyć czołgi więc zmieniam zdanie nt nich
Michaeli Roadster - DD
Furrore GT: FR, DD
Dementia: DD
Bulwa: Flame, DD, straż pożarna
Eddy: DD, FR, Miny
Harc......: DD, FR, miny olej
Jeep wojskowy: DD, FR, karabinek poj. (ten co ma na dachu) i niewidzlaność
GT-A1; DD, FR, miny, olej
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 17:59, 13 Wrz 2010 |
|
pierwsze 4 auta nic nie mają...
kolejne 2 się różnią tylko wielkością pojazdu
[...]
diametria ma 3 miny
czołg 5 min 3 oleje 20 rakiet
ale by się przydała i tak rozpiska przez Heriego ;]
|
|
|
|
|
Hubertus
Turniej race 2010
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia
|
Wysłany:
Pon 18:08, 13 Wrz 2010 |
|
Przecież są gwiazdki, po co ci większa rozpiska
|
|
|
|
|
Heri
Alfons
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 20:26, 13 Wrz 2010 |
|
poprawiona wersja
+ punkty koncowe
+ 2 auta zmienione
+ jakies drobne bledy
|
|
|
|
|
DonMahone
DonCorleone
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 2225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 18:21, 14 Wrz 2010 |
|
super mapka ale mam jedną uwagę. Jest za dużo min. W połowie gry jest tak zakur*ione minami pole bitwy, że na każdym kroku trzeba uważać żeby się nie wdupcyć i nie rozwalić.
|
|
|
|
|
|