|
|
Autor |
Wiadomość |
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Pią 14:54, 24 Sie 2012 |
|
Postanowiłem zrobić mapkę, mimo, że pierwsza, to proszę o szczerość, bo zajebista musi być ;]
Co się będę rozpisywał, na razie jest ok 1/4 powierzchni więc nie wiadomo jak się potoczy.
Skryptem się jeszcze nie bawiłem, ale planuję zrobić singla i/lub coop (że deathmatch w pierwszej kolejności, to chyba jasne;])
Będzie kilka nowych tekstur, podstawą jest bil.sty, ale jak mi czegoś będzie brakować to se zrobię.
===========================================
I decided to make a map. Although it's my first, please be honest because it has to be awesome ;]
Nothing more to write about, there is 1/4 of space filled so far, so it is unknown how will it go.
I haven't played with the script yet, but i'm planing to make single and/or coop (deathmatch in the first place, that's clear i suppose ;])
There will be a few custom textures, but bil.sty is the base, and if i'll be missing something, i would create it ;]
IMG
[link widoczny dla zalogowanych]
VID
http://www.youtube.com/watch?v=mA-QIJbyF5E&feature=youtu.be
|
|
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 1:50, 25 Sie 2012 |
|
Widzę ,że ambitnie - sugestia, do deathmach użyj jakiegoś skrawka mapy, podejrzyj jak to zrobił Kamil06. Mapa w całej okazałości ma dobry potencjał na tagi.
|
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Sob 11:29, 25 Sie 2012 |
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 32 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 18:43, 25 Sie 2012 |
|
Rzadko się zdarza aby ktoś się zabierał za duże miasto, więc jestem pod wrażeniem bo jak wspomniał yoGhurt jest potencjał na tagi. W przyszłości można by dorobić inne opcje na multiplayer np. wyścig uliczny na wzór Multislayer Race.
Pierwsza mapka, ale za to z przytupem. Najbardziej podobają mi się skrzyżowania wielopoziomowe.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Sob 18:47, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Sob 19:22, 25 Sie 2012 |
|
Tagi?
Jak ktoś chce obejrzeć: [link widoczny dla zalogowanych]
|
Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Sob 19:37, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Sob 21:56, 25 Sie 2012 |
|
Sugerowałeś się warszawką? Bo mosty i wykonanie jest bardzo zbliżone również do gta1. Wielopoziomowe autostradki są na prawdę spoko jak to już wspomniał Kamil.
Gdyby nie była za duża i by było sporo możliwości uciekania to tryb TAG Game by się sprawdził. Na grę 2vs2 czy 1 vs 1 bym nie liczył. Za mało tutaj urozmaiceń na takową rozgrywkę. Tag Game oczywiście, część pokazana na filmiku (domek nad jeziorkiem- jak dojechać) Spoko na prawdę.
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Sob 23:08, 25 Sie 2012 |
|
Niczym się nie sugerowałem, a rozkminienie mostu też było dla mnie ważne, bo jakoś nie przemawia do mnie płaska ulica z barierką. Tak samo z urozmaiceniami, coś wymyślę, jeszcze mam trochę powierzchni, ale jakoś nie zdarzyło mi się jeszcze jadąc przez miasto spotkać skoczni na ulicy, a jestem na to wyczulony, nie to jest konwencją mapy, chcę zrobić realistyczne miasto (jak na możliwości gry) i tak mi średnio idzie jakoś rozplanować, że tu jakieś bloki mieszkalne, tu sklep, tu bar, jakieś dodatkowe rzeczy, co miasto powinno mieć aby funkcjonować, i coś co ze względu na silnik gry może posłużyć za skocznie, tajne przejście czy ch** wie co, ale musi być realistycznym obiektem, który ma inne przeznaczenie. No i tak to widzę mniej więcej, jest jeszcze skrypt, wiele możliwości by sprawić, że ktoś zagra i stwierdzi: "k****... miasto." coś co sprawi niepowtarzalny klimat, że nawet i 1v1 czy 2v2 się miło zagra, żeby gracz zapomniał, że to rozpierdolenie na jakiejś planszy w jakąś grę jakiegoś leszcza z za monitora, tylko wymierzenie skurwielowi kuli w łeb w ciemnym zaułku skorumpowanej, ogarniętej ciemnymi interesami metropolii, za to, że znalazł się w nieodpowiednim miejscu w nieodpowiednim czasie.
Co to jest tag game?
|
Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Sob 23:09, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 9:05, 26 Sie 2012 |
|
Tag Game
Gracz 1 ucieka, leci mu czas a pozostałych dwóch graczy go goni. Gracz 2 zabija Gracz 1 - leci czas Gracz 2 i usuwa broń Gracz 2.
Gracz który ucieka nie może wziąć żadnej broni i jak wsiada do auta to po jakimś czasie zaczyna się palić.
Gra się na określony czas np 15 minut. Kto najdłużej wytrzyma jako "uciekinier" wygrywa.
Zazwyczaj wchodzi się na jakieś budynki aby wszyscy szukali wejścia żeby zabić uciekiniera.
Ogólnie fajny tryb lecz większość gra w Frag Game.
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Czw 19:21, 06 Wrz 2012 |
|
|
|
|
zbigniewz
SPAMER
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 20:47, 06 Wrz 2012 |
|
hehe z kodami , rozwijaj mape rozwijaj
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:41, 17 Wrz 2012 |
|
TEXTURA POCZTY POLSKIEJ ? hehe. Chętnie zagram jak będzie done. Oraz ew pomoge (tylko odpowiadam na pytania). Wołać mnie na gg 10366424
1 błąd jak masz skręty uliczne w formie L pamietaj ze musi byc wszedzie 1 kratka odstepu od sciany inaczej auta będą sie blokowac
|
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Wto 20:52, 18 Wrz 2012 |
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 10:27, 19 Wrz 2012 |
|
Jakieś konkrety odnośnie rozgrywki, to było na całej mapie czy zrobiłeś tak jak tutaj niektóre osoby sugerowały?
PS. Następnym razem, lepiej by było gdybyś mikrofon jednak wyłączył.
|
Ostatnio zmieniony przez yoGhurt dnia Śro 10:27, 19 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Śro 13:26, 19 Wrz 2012 |
|
Na całej mapie o tak o, żeby bugi powyłapywać
|
Ostatnio zmieniony przez Acho dnia Śro 14:32, 19 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Acho
Alfons
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin (Poland)
|
Wysłany:
Nie 23:08, 28 Paź 2012 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |