Forum Gtatwo Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [Betatest] Hidden Suprise TD X Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 7:55, 31 Sie 2010 Powrót do góry

Kratek: zleciłem takie zadanie Yolanowi... ale nie wiem czy to zrobił

Serce prawdopodobnie nie zmieni położenia na takie jakie planował Uzen
Serce jest mało potrzebne na HS dlatego trzeba będzie mieć dobre auto i po prostu do niego doskoczyć

jakieś zmiany? na razie raczej bez zmian co do wersji beta 1.1b
Zobacz profil autora
Kratek-old
Alfons
Alfons


Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 219 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Liberty City

PostWysłany: Wto 11:09, 31 Sie 2010 Powrót do góry

Serce prawdopodobnie nie zmieni położenia na takie jakie planował Uzen
Serce jest mało potrzebne na HS dlatego trzeba będzie mieć dobre auto i po prostu do niego doskoczyć

No niby tak, ale fajnie by było jakoś inaczej je rozmieścić.
Zobacz profil autora
Sedes
Vvip
Vvip


Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 585 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:17, 31 Sie 2010 Powrót do góry

Poczytałem, zagrałem i wyciagnąłem wnioski:

PLUSY:
-Rozwiązanie dot. lewej dolnej zooki wydaje się być konkretne, ponieważ do tej pory osobnik, który zebrał tamtą zookę w walce 2v1 nie miał praktycznie żadnych szans (ginął od strzału ze schodów, bądź był spychany podmuchem na dól, gdzie czekał drugi przeciwnik z ele/flame).

PLUSO-MINUSY
-Chęć "utrudnienia" zbierania health'a jest dobrym pomysłem. Rozwiązanie, że trzeba wskoczyć tam szybkim samochodem również jest dobrym pomysłem. Niestety zrobiliście to kosztem płynnego zbierania flame + lewa zooka co mi się nie podoba.

MINUSY:
-Przemalowanie mapy <- zmiana zbędna, nie przynosi niczego "lepszego", natomiast może irytować tych, którzy się przyzwyczaili do normalnego wyglądu.

-most w lewym górnym rogu (koło FR) Najgorsza ze zmian. FR jest bardzo silnym power upem i powinno zbierac sie go bardzo trudno. Do tej pory trzeba się było czaić by jechać tam wtedy, gdy przeciwnika nie ma w okolicy i wlasnie tak powinno zostac.

-Likwidacja mostu przy lewym flame i przeniesienie tego flame do nowego tunelu tuż obok: likwidując most zlikwidowaliscie rowniez mozliwosc plynnego zbierania broni i wyboru tej broni. W praktyce: Jadąc na HSTD pochylnia zabieram flame i mam wybor: 1. odbijam sie od scianki i zeskakuje w poludnowy tunel prowadzacy do zooki (ta mozliwosci pojawila sie po usuniecie przez mahone barierki wczoraj). 2. Zeskakuje w dol i kieruje sie w lewo szybko zbierajac lewą dolną zookę. Natomiast biorąc flame na Waszej mapie wyskakuję z tunelu i tak naprawdę nie wiem gdzie mam się kierować, bo żadnej broni nie zabiorę szybko i bezpiecznie. Po lewą dolną zooke rowniez oplacalo sie czesto jezdzic po drodze biorac flame, teraz ta zooka stracila na wartosci, bo nie da sie zebrac flame i plynnie po nia pojechac.

-Pojawienie się tunelu niedaleko armora.
Tunele mają to do siebie, że służą kampieniu. Pozytywem miało być zapewnie urozmaicenie. W tym wypadku wg. mnie zbędne.

-Pojawienie się przejazdu w prawym górnym rogu (bomba samochodowa), Również zbędne, z powodów podanych powyżej.

-Pojawienie się mostków po prawej stronie nad wodą, a w ich łączeniu spawn elektroguna.
Powodem tej zmiany ma być utrudnienie zbierania elektro. Nie jestem co do tego przekonany. Wcale nie jest tak łatwo zabić osobę, która posiada sporo broni i kampi w tamtym miejscu. Wg. mnie lokalizacja elektro na HSTD po prawej stronie jest w porządku. Niby "latwo" go zebrac, ale za to trzeba sie przejechac spory kawałek, żeby tam dojechac, a takze mozna wpasc pomiedzy 2 graczy (1 jadacy od lewej strony, drugi od poludnia). Wg. mnie zmiana zbędna

-Pojawienie się mostku łączacego armor z mostem na polnocy.
Rownież nie jestem przekonany do tej zmiany. Wyeliminowana została mozliwosc zamkniecia w kleszcze przeciwnikow.




Podsumowując:
Uważam, że mapa niestety została przekombinowana, wiele wprowadzonych zmian jest po prostu zbędnych i nieuzasadnionych.
Każdy chyba przyzna, że zwykłe HS nie zostało stworzone do gry 2v2 i wymagało pewnych zmian i poprawek (chociażby większość broni), jednakże nie powinniśmy przesadzać i wprowadzać zmiany, które nie są potrzebne.


Moim zdaniem powinniśmy pozostać przy HSTD i zająć się wprowadzaniem NIEZBĘDNYCH poprawek, które w jak NAJMNIEJSZYM stopniu wpłyną na klimat całej mapy, a nie zmienianiem całej koncepcji..


Ostatnio zmieniony przez Sedes dnia Wto 12:25, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
zbigniewz
SPAMER
SPAMER


Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7472 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 14:05, 31 Sie 2010 Powrót do góry

Cytat:
-most w lewym górnym rogu (koło FR) Najgorsza ze zmian. FR jest bardzo silnym power upem i powinno zbierac sie go bardzo trudno. Do tej pory trzeba się było czaić by jechać tam wtedy, gdy przeciwnika nie ma w okolicy i wlasnie tak powinno zostac.

most został usunięty.

Cytat:
-Pojawienie się tunelu niedaleko armora.
Tunele mają to do siebie, że służą kampieniu. Pozytywem miało być zapewnie urozmaicenie. W tym wypadku wg. mnie zbędne.

tunel został usunięty - były dwa, ale uwagi sedesa były opłacalne jak z nim graliśmy

Cytat:
-Pojawienie się przejazdu w prawym górnym rogu (bomba samochodowa), Również zbędne, z powodów podanych powyżej.

nie mój pomysl - nie wypowiadam się

Cytat:
-Pojawienie się mostków po prawej stronie nad wodą, a w ich łączeniu spawn elektroguna.

jak widać sugerowaliśmy się lewym dojazdem i na razie wygląda to w ten sposób:
[link widoczny dla zalogowanych]
ciężej jest zebrać ale nie ma tam tak dobrego dojazdu jak do lewego elektro.
wiadomo że na lewym elektro zazwyczaj było dużo walk... to samo w prawym górnym rogu z elektro (na hstd). a teraz zauważyłem że dużo osób nie walczy w tamtym miejscu.
Grałem już kilka 2 vs 2 i kilka zmian nadal trzeba będzie wprowadzić.

To jest cały czas wersja Beta i na pewno będą dodawane jeszcze kolejne modyfikacje.

by się przydało nam (mnie i yolanowi) jakichś dwóch stałych testerów żeby dociągnąć tą mapę do perfekcji

/Zbigniewz
Zobacz profil autora
Zukan
Gangster
Gangster


Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 463 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 15:17, 31 Sie 2010 Powrót do góry

Jutro mam troche czasu wolnego, więc mógłbym zostać takim jednodniowym xD testerem.
Zobacz profil autora
Sedes
Vvip
Vvip


Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 585 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 15:44, 31 Sie 2010 Powrót do góry

zbigniewz napisał:
Cytat:
-most w lewym górnym rogu (koło FR) Najgorsza ze zmian. FR jest bardzo silnym power upem i powinno zbierac sie go bardzo trudno. Do tej pory trzeba się było czaić by jechać tam wtedy, gdy przeciwnika nie ma w okolicy i wlasnie tak powinno zostac.

most został usunięty.

Cytat:
-Pojawienie się tunelu niedaleko armora.
Tunele mają to do siebie, że służą kampieniu. Pozytywem miało być zapewnie urozmaicenie. W tym wypadku wg. mnie zbędne.

tunel został usunięty - były dwa, ale uwagi sedesa były opłacalne jak z nim graliśmy

Cytat:
-Pojawienie się przejazdu w prawym górnym rogu (bomba samochodowa), Również zbędne, z powodów podanych powyżej.

nie mój pomysl - nie wypowiadam się

Cytat:
-Pojawienie się mostków po prawej stronie nad wodą, a w ich łączeniu spawn elektroguna.

jak widać sugerowaliśmy się lewym dojazdem i na razie wygląda to w ten sposób:
[link widoczny dla zalogowanych]
ciężej jest zebrać ale nie ma tam tak dobrego dojazdu jak do lewego elektro.
wiadomo że na lewym elektro zazwyczaj było dużo walk... to samo w prawym górnym rogu z elektro (na hstd). a teraz zauważyłem że dużo osób nie walczy w tamtym miejscu.
Grałem już kilka 2 vs 2 i kilka zmian nadal trzeba będzie wprowadzić.

To jest cały czas wersja Beta i na pewno będą dodawane jeszcze kolejne modyfikacje.

by się przydało nam (mnie i yolanowi) jakichś dwóch stałych testerów żeby dociągnąć tą mapę do perfekcji

/Zbigniewz



Sęk tkwi w tym, żeby przystosowac mape HS do gry 2v2 w taki sposob, aby w jak najmniejszym stopniu naruszyc klimat tej mapy. Kazde zmiany powinny wiec zostac wprowadzone ostroznie i rozsadnie, po to zeby nie naruszyc struktury budowy mapy HS. Zmiany wprowadzone w HSTD byly wprowadzone wlasnie w taki sposob. Moim zdaniem lepiej byloby dazyc do tego, aby to wlasnie HSTD stala sie mapa perfekcyjna do gry 2v2, a nie przebudowywac jej tak gruntownie..
Z jednej strony argument, ze prawy elektro chcieliscie zrobic na wzor lewego elektro wydaje sie byc konkretny, z drugiej jednak strony trzeba odpowiedziec sobie na pytanie, czy to dobre rozwiazanie, by umiejscowienie elektro bylo podobne?
Wg mnie nie da sie ich porownywac.. bo to w jakim miejscu i na jakim podlozu lezy bron wcale nie oznacza, ze "rzeczywiste" umiejscowienie broni jest takie samo.. Zmiana, ktora wprowadziliscie nie brala pod uwagi tego, ze np kolo prawego elektro nie ma FR, kokow i VMG ktore zbiera sie plynnie w ciagu kilku sekund. Po gorna zooke trzeba sie kawalek przejechac, po dolna tak samo..

Wg mnie wprowadzajac takie gruntowne zmiany wcale nie dazymy do stworzenia perfekcyjnej mapy, wrecz przecdiwnie -> beda sie pojawiac kolejne rzeczy do zmiany.. w taki sposob nigdy nie uda sie osiagnac mapy dobrze dopracowanej i "rownej" dla kazdego respa..
Jesli chcecie stworzyc taka mape, nalezaloby zrobic mape totalnie symetryczna, z symetrycznie rozlozonymi broniami, power upami, respami i samochodami, ktore jezdza po drogach z takim samym natezeniem, itd... Ale to wlasnie mija sie z celem, bo to usmierciloby klimat tej gry.

Nalezy wiec dazyc do tego, aby dopracowac HSTD do perfekcji poprzez wprowadzanie zmian nienaruszajacych w duzym stopniu struktury mapy HS, jednakze zmieniajacych nieco na lepsze plynnosc zbierania broni, power upow, itd.

Rozwiazanie, ktore wprowadziliscie dotyczacej lewej dolnej zooki wydaje sie byc konkretne i dobrze byloby wprowadzic je do HSTD (jesli jeszcze nie zostalo to zrobione), usuniecie barierek na poludniowym pomoscie , ktore polecilem Mahonowi (i ktore juz zostalo zrobione) rowniez na pewno uplynni zbieranie broni, bo ktos kto bedzie bral flame będzie mogl wybrac, czy wybierze sie po lewą zooke, czy tez szybko zawroci odbijajac sie od sciany i zeskakujac w "wąwóz" prowadzacy do srodkowej zooki.

Ktos jednak slusznie zauwazyl, ze HEALTH powinno byc trudniejsze do zebrania, ze wzgledu na to, ze jego obecnosc na mapie jest kontrowersyjna. Jest to dobre spostrzezenie, poniewaz faktycznie obecnosc HEALTH faktycznie utrudnilo walkę broniami typu UZI czy celowym obijaniem przeciwnika podmuchami. Jesli natomiast ktos stworzylby takie rozwiazanie jakie jest na Waszej mapie, tylko w innym miejscu (tak by nie kolidowalo to ze zbieraniem flame na hstd) to na pewno bylaby dobra zmiana, bo ktos kto zostalby obity UZI, musialby sie troche bardziej nameczyc i stracic czas zeby odzyskac 100% zdrowia.

Yolan i Zbig -> dobrze , ze macie chęci na ulepszenie rozgrywki 2v2, bo faktycznie sa jeszcze rzeczy do poprawienia, jednak wydaje mi sie, ze lepsze byloby spozytkowanie tych checi na ulepszeniu HSTD, a nie przebudowaniu tej mapy.

To oczywiscie tylko moje odczucia, z ktorymi nie kazdy musi sie zgadzac.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)