Autor |
Wiadomość |
RSX
Godfather
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.
|
Wysłany:
Pon 22:11, 15 Wrz 2008 |
|
może jeszcze dodamy Groove Street, Los Santos Vagos, Ballas i w cholerę innych takich? tutaj popieram stanowisko Kempasa, Zaibatsu i tak mają ciemne stroje, wystarczy z nich Ale ciemnoskórzy przechodni to dobry patent
|
|
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 13:19, 16 Wrz 2008 |
|
No można by zrobić ciemnoskórych ale i zółtoskórych! Kitańce niech też się wyróżniają, w końcu jest ich całkiem sporo.
|
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:37, 16 Wrz 2008 |
|
Racja ale jak ich rozróżnisz w grafice 2.5D? "Biały" z żółtym jest dosyć podobny aczkolwiek dobry pomysł.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 7:18, 17 Wrz 2008 |
|
Nie znalazłem bardziej dobrego tematu do umieszczenia tego posta więc piszę tu.
Bardzo mnie cieszy, że prace ruszyły i coś się dzieje w projekcie ale wydaje mi się że to wszystko troszkę źle zaczeliśmy. Po pierwsze Yogi/Rsx (bez obrazy) dał bym kilka rzeczy do przetłumaczenia dla Kempasa. Bo poza granicami polski znają się pewnie osoby gotowe pomóc. Następnie utworzył bym jakiś dział a angielskiej kategorii. Jestem pewien że Sektor, Lantyz, CarThief lub ktoś inny wyrazi chęć współpracy.
Drugą sprawą którą bym się zają to ustalenie ile miast Singleplayerowych robimy 1 czy 3 bo wtedy będzie nam łatwiej ustalić kadrę (jaśli 3 zapiszę się na mapmajkera bo sam Mibars nie da rady) oraz Dodatkowe radia (w każdym dystrykcie mamy 1 :miastowe: radio). W zależności od decyzji czy 1 czy 3 miasta (jeśli wybrana będzie 2 opcja) to oczywiście zalelibyśmy się podwalinami pod 2 i 3 miasto (gangi itp.).
Yogo nie pisz też (tu przykład propozycji Mahona z więzieniem), że nie da się czegoś zrobić bo mapa jest zrobiona. Nie jest zrobiona w całości a tak poza tym to żaden problem jakiś nieistotny kawałek mapy zmienić albo dodać gdzieś na wodzie. Przecież nie Mibars nie zrobi całej mapy a my potem odrazu ją weźmiemy pod misje. W trakcie tworzenia misji i fabuły i tak pewne rzeczy będzie trzeba pozmieniać.
To taka moja skromna uwaga co do prac na dzień dzisiejszy mam nadzieje że nikt jej nie weźmie jakiś atak czy cuś ;] To taka mała sugestia.
|
|
|
|
|
RSX
Godfather
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.
|
Wysłany:
Śro 8:55, 17 Wrz 2008 |
|
Razor90 napisał: |
dał bym kilka rzeczy do przetłumaczenia dla Kempasa. Bo poza granicami polski znają się pewnie osoby gotowe pomóc. Następnie utworzył bym jakiś dział a angielskiej kategorii. Jestem pewien że Sektor, Lantyz, CarThief lub ktoś inny wyrazi chęć współpracy. |
co do Sektora to pewności nie ma - i tak nie ma na nic czasu, nawet na uaktualnienie GH... ale ogólnie to oczywiście popieram tą propozycję, nawet sam gdzieś o tym pisałem. niedawno od Solonego słyszałem że jakiś koleś SAM tworzy swoją własną wersję GTA2 - nie chodzi tu o modyfikowanie, ale zrobienie tego samego od nowa. rzekomo celem jest w ten sposób 'uwolnienie' GTA2 z pod praw autorskich... osobiście uważam to za niezbyt dobry pomysł, ale kolesiowi wypada przyznać że zna się na rzeczy, Solony grał w grywalną wersję tego produktu... jeśli się odpowiednio ogłosimy, mamy szansę wciągnąć go, i kilka innych osób do tego projektu, musimy spróbować...
Cytat: |
Drugą sprawą którą bym się zają to ustalenie ile miast Singleplayerowych robimy 1 czy 3 bo wtedy będzie nam łatwiej ustalić kadrę (jaśli 3 zapiszę się na mapmajkera bo sam Mibars nie da rady) oraz Dodatkowe radia (w każdym dystrykcie mamy 1 :miastowe: radio). W zależności od decyzji czy 1 czy 3 miasta (jeśli wybrana będzie 2 opcja) to oczywiście zalelibyśmy się podwalinami pod 2 i 3 miasto (gangi itp.). |
nie znam zdania innych, ja stanowczo jestem za zatrzymaniem się na jednej mapce. najpierw poradźmy sobie z obecnym zadaniem, jeśli uda nam się całość, wtedy pomyślimy o dalszych aktualizacjach, dodatkach...
Cytat: |
Yogo nie pisz też (tu przykład propozycji Mahona z więzieniem), że nie da się czegoś zrobić bo mapa jest zrobiona. Nie jest zrobiona w całości a tak poza tym to żaden problem jakiś nieistotny kawałek mapy zmienić albo dodać gdzieś na wodzie. Przecież nie Mibars nie zrobi całej mapy a my potem odrazu ją weźmiemy pod misje. W trakcie tworzenia misji i fabuły i tak pewne rzeczy będzie trzeba pozmieniać.p |
to w pełni popieram, to mapkę dostosowywać będziemy do całości, nie całość do mapki - to wiele ułatwi. ;]
|
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:04, 17 Wrz 2008 |
|
jedno miasto ale dużo misji tyle co w 2 miastach bez dodatku już nie pamiętam ile to było ich łącznie. Ja chętnie przetłumaczę już pisałem "Ale co mam przetłumaczyć?" czy coś w tym guście ale odpowiedzi chyba nie dostałem więc nie wiem :/ Będę jeszcze działał na GTAForums.com gdzie mam konto i klika postów mahnołem a tam jest dużo osób chętnych do współpracy.
|
|
|
|
|
Aim
Gangster
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wloclawek
|
Wysłany:
Pią 12:57, 26 Wrz 2008 |
|
Siemacie dawno mnie nie bylo ale czytalem to co chcecie zrobic wiec pomyslalem ze moze da sie wprowadzic godzine (cos jak w gta 3, vc , sa ,4) wiecie o co mi chodzi a nie jak teraz jest dzien i noc tylko do wyboru P jak da sie zrobic to mozecie wrzucic pozdrawiam
Sam chetnie bym sie czyms zajal ale ja slaby jestem hehe
aha i kiedy planujecie wydac dodatek bo ja chce byc testerem
Plan z gangami jak w sa jest dobry moze do tego jakas mini mapke i walke o dzielnice miedzy tymi gangami i moze dodac zazmiast 3 to z 6 gangow i duza mapke
|
Ostatnio zmieniony przez Aim dnia Pią 13:00, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 13:24, 26 Wrz 2008 |
|
gdybyś czytał wyżej to:
- nie ma terminu wydania dodatku
- nie ma ingerencji w kod źródłowy a więc mogą być tylko 3 gangi, walka o dzielnice jest poważną ingerencją w kod, po za tym nie róbmy z tego San Andreas.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:42, 26 Wrz 2008 |
|
dzień i noc można było by wprowadzić za pomocą set_ambivalence ale to jest nietrafiony pomysł
|
|
|
|
|
RSX
Godfather
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.
|
Wysłany:
Pią 13:52, 26 Wrz 2008 |
|
To można spróbować oskryptować bez kodu, ale wątpię żeby było błahą sprawą.
Pomysł ciekawy, ale nie powinien być rozpatrzony w pierwszej kolejności, to jest jeśli już, to po zebraniu pełnej ekipy i przygotowaniu podwalin dla całości. Sporo jeszcze brakuje.
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 10:01, 30 Wrz 2008 |
|
Jest możliwe zrobienie dnia i nocy. Odpalcie Capital City w ustawieniu nocnym i oczywiście ustawić język na niemiecki by gra się nie wyłączyła. Zresztą dawno temu pokazywałem animację... niech poszperam po forum...
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo przydatna opcja szukaj.
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 12:01, 30 Wrz 2008 |
|
Ale podstawowe pytanie - czy przejście między dniem a nocą będzie płynne?
|
Ostatnio zmieniony przez yoGhurt dnia Wto 12:02, 30 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:43, 30 Wrz 2008 |
|
to wszysto zalezy od napisania skryptu jeśli bedzieodpowiednie DELAY to powinno wyjsc
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:19, 22 Paź 2008 |
|
ekhmmm... przepraszam za offtop ale mam pytanie do czego ma służyć dział FAQ? bo niedokońca rozumiem jego przeznaczenie :PPP 2 sprawa to czy mógł by powstać temat "pytania" w którym rozwiązywali byśmy swoje wątpliwości niedotyczące poszczególnych działów tylko ogółu :"D
|
|
|
|
|
RSX
Godfather
Dołączył: 01 Wrz 2006
Posty: 1666
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk P.
|
Wysłany:
Śro 13:39, 22 Paź 2008 |
|
Nie o rozwiewanie wątpliwości chodzi, w tym dziale znajdą się poradniki dotyczące narzędzi z których będziemy korzystać w dalszych etapach tworzenia dodatku. Dzięki temu zaoszczędzimy czasu na objaśnianiu wszystkiego każdemu z osobna. Oczywiście ten dział będzie miał jakiś sens jeśli przybędzie odrobinę osób w naszym gronie developerów i nastąpi głębszy podział prac.
|
|
|
|
|
|