Autor |
Wiadomość |
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 0:41, 14 Wrz 2008 |
|
Mibars - masz dobre wyczucie chwili ponieważ pojawiłeś akurat kiedy potrzeba (może dlatego ,że w innym temacie zasugerowałem te swoim postem ). Powiem Ci ,że widzę to wszystko w głowie o czym piszesz i mam dużo pomysłów - chodźby pierwszy aby zamiast Krishna był Gang Don Familly i on miał swoje wille a to wszystko było właśnie chronione przez ochroniarzy w zielonych autach o których opowiadałeś. Oni też by byli odpowiedzialni za wszystkie inwestycje i rozwój miasta - czyli oprócz willi jedne z biurowców byłyby ich siedzibami - oni by zarządzali giełdą papierów wartościowych, akcjami , obligacjami oraz całym rynkiem elektronicznym.
Naprawdę zainteresowała mnie te mapa - a jak mają być 3 mapy no to myślę ,że mamy tutaj naprawdę GIGANTYCZNY niewykorzystany potencjał. Jak widziałeś są osoby które chętnie by pomogły przy pracach - nie mówiąc pewnie o osobach z poza terenu naszego kraju. Mam pytanie do ciebie - czy bez ingerencji w kod można podmienić pliki odpowiedzialne za misje? Jeżeli tak to teoretycznie mamy dodatek gotowy ponieważ teoretycznie wszystko da się zrobić (nie licząc poprawek które mogły by się znaleźć w grze mając kod źródłowy).
|
Ostatnio zmieniony przez yoGhurt dnia Nie 0:59, 14 Wrz 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Nie 10:37, 14 Wrz 2008 |
|
Bez ingerencji w kod można tworzyć misje, zedytować gangi (chyba max to 3 na miasto - gdzieś widziałem mapkę, gdzie były bodajże 4 gangi i 4-ty gang miał bugi), można stworzyć te różne sklepy o których pisałem, itd.
Nie można stworzyc nowych broni, mini mapy, świateł w samochodach, które świecą i oświetlają drogę, dodawac nowych komend do skryptu...
Jest taka mapka Hometown - polecam zagrać i zobaczyć co można zrobić - mapa ma misje, gangi, jakieś dodatki, chyba jeden błąd , nowy plik grafik (różni się tylko obecnością nowej barierki)... Ogólnie mówiąc daje pogląd na to, co można zrobić... Na pewno jest na stronie gouranga.com.
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:10, 14 Wrz 2008 |
|
nom zamiast kriszny można wsadzić jakiś inny klan ;] można stworzyć też remap gangstera o wybranym kolorze trzeba tylko pobawić się paletami ;]
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 13:14, 14 Wrz 2008 |
|
Analizując - jeżeli można podmieć wszystko to co do tej pory (jak by nie patrzeć to broni w sumie nie ma co już wymyślać) + pluginy które już wcześniej proponowałeś no to w takim razie możemy ruszyć z pracami nad "GTA2 : Return to the Game"a petycje na spokojnie wysłać później. Słyszy reszta?
A więc w takim razie prośba do ciebie Mibars czy udostępniłbyś mapę tutaj na forum oraz dał jakieś większe poglądowe zdjęcie aby można było zacząć myśleć co gdzie umieszczać oraz jak prowadzić fabułę.
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Nie 14:31, 14 Wrz 2008 |
|
Mapka (ale bez skryptu w wersji "do wglądu") jest na mojej stronce domowej w dziale GTA2.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest ciutke nieaktualna - ma albo za małe, albo w ogóle nie zaczęte tereny Kriszna (więc jest może i lepsza).
Nie mam teraz możliwości dac jakiejś fotki poglądowej (za parę dni, jak będzie w końcu stały internet), ale w skrócie - po lewej stronie na dole są ruscy - ten taki wielki ogrodzony kompleks z budynkiem "centralnym" z taką podniesioną częścią to siedziba ruskich - huta. Po prawej stronie są Zaibatsu - właściwie cała "wyspa" plus kolejny ogrodzony teren z biurowcem, wjazdem dla ciężarówek, suwnicami - to ich baza - port.
Taki fragment wyrwany z całości stojący obok straży pożarnej jest do przeniesienia - bardzo chciałbym aby ten fragmencik znalazł się na mapie, bo jest to odwzorowanie jednego prawdziwego miejsca
Skrypt tamtej mapki musze odszukać... Mam gdzieś na starych płytkach.
|
|
|
|
|
Kamil06
Administrator
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2811
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 16:13, 14 Wrz 2008 |
|
Zrobiłem plan 2 lata temu -> [link widoczny dla zalogowanych]
Akurat mam wersję bez Kriszny.
|
Ostatnio zmieniony przez Kamil06 dnia Nie 16:16, 14 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:05, 14 Wrz 2008 |
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Nie 21:19, 14 Wrz 2008 |
|
Może i wygląda świetnie, ale jest w przedstawionej wersji nie do końca kompletna.
Brakuje:
-Remizy straży pożarnej (w miejscu "oderwanego" od całości fragmentu osiedla)
-Stacji radiowej blokującej drogę (jest tylko fragment masztu)
-Stacji metra przy restauracji
-są długie zjazdy z autostrady (już przerobione).
Poza tym na bank przerobie:
-Dodam stację metra na terenie ruskich
-przerobie most z przyległościami tak, aby wozy nie wariowały
-powiększe koniczynkę (tu też wozy głupieją - za małe odległości od zakrętów)
-przesunę 2 stacje metra
-Wygładze podjazd na niedokończony most
A resztę "to się zobaczy"
|
|
|
|
|
Razor
DonCorleone
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 3029
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:37, 14 Wrz 2008 |
|
można aktualny link? Bo jak byłem na stronce to sciągnełem wersję w połowie zrobioną
|
|
|
|
|
Mibars
VIP
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadarzyn (k. Wawy)
|
Wysłany:
Nie 21:45, 14 Wrz 2008 |
|
Mapka zajmuje dość dużo.... Niestety, ale muszę się z tym wstrzymać... Mam nadzieje, że tylko do jutra Niech diodki się zaświecą na tym cholernym modemie xD
|
|
|
|
|
yoGhurt
-Yakuza- Killer
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 1469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 14:25, 15 Wrz 2008 |
|
Etenszyn Etenszyn
Prośba do reszty aktywnych użytkowników aby też się włączyli do pracy przy tym projekcie, mamy nadal braki kadrowe a niektórzy nie obrazili by się jeżeli nad jedną częścią projektu pracowało parę osób.
Fenk ju forr etenszyn
|
Ostatnio zmieniony przez yoGhurt dnia Pon 14:26, 15 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:46, 15 Wrz 2008 |
|
Wpadłem na pewien szalony pomysł. To czego mi brakuje w GTA2 to brak murzynów. W Stanach naprawdę jest ich dużo a nie rozumiem dlaczego zostali pominięci. Moja propozycja jest taka, żeby na każdy gang byli stworzeni murzyni. Czyli na przykład strefę Zaibatsu by zajmowały tak jakby 2 gangi _Z_ murzynów i _Z_ białych. Tutaj chodzi o skrypt bo w palecie jest tylko jeden wygląd _Z_. Trzeba będzie to w palecie dodać - zostawić ubranie ale kolor skóry zmienić. Łapiecie?
|
|
|
|
|
Hubertus
Turniej race 2010
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 1996
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin Klan:Russian Mafia
|
Wysłany:
Pon 18:54, 15 Wrz 2008 |
|
Według mnie to juz gansteró można zostawić, ale ogólnie takich przechodniów to jeden typ przerobić. No dobry pomysł.
|
|
|
|
|
Kamelot
Godfather
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 1411
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa Klan:Yakuza
|
Wysłany:
Pon 20:28, 15 Wrz 2008 |
|
Kempas- a widziales czarnego japonczyka? W koncu Z to gang z Japonii, Ruscy tez raczej czarni nie sa a Donowie.. to ma byc taka mafia w stylu Corleone, murzyn poprostu nie pasuje
|
|
|
|
|
Kempas
Vvip
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:40, 15 Wrz 2008 |
|
ee ale powiedz mi jedną rzecz. Ile podczas gry napotkasz przechodniów-gangsterów? I czy uważasz, że każdy przyjechał z japoni czy tam kij wie skąd? Zostali zwerbowani =] Po prostu wydaje mi się, że wyglądu przechodnie nie da się zmienić a gangstera się da a murzyna brakuje więc tak pomyślałem o gangach. Zobaczmy co inni powiedzą.
|
|
|
|
|
|